Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.8.2023 Keskiviikko  (Luettu 72 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 840
9.8.2023 Keskiviikko
« : 09.08.23 - klo:08:01 »

Huomenta!

Kovan tuulen jälkeen on tänään vähätuulisempi päivä. Pikkuisen puiden latvat heiluvat.
Mukavaa päivää kaikille!

Pixabayn kuva
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 217
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #1 : 09.08.23 - klo:08:02 »

 [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua, eikä lämmintäkään ulkona kuin 11...12 astetta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 075
  • Lahti
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #2 : 09.08.23 - klo:08:47 »

Huomenta!

Soma koiruus, hellyyttävä kuva [:-)]

Täällä aurinko paistaa +16 nyt lämmintä. Oksia on puista katkeillut aika paljon että senverran tuuli sai täällä aikaan.

Ai niin, oliko Jarmo lomalla [:-)] mukavia päiviä toivotan.

Kuten muillekin, hyvää keskiviikkopäivää :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 268
  • Itä-Uusimaa
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #3 : 09.08.23 - klo:09:24 »

Huomenta  [:-)]

Nätti kuva telkkiseltä  [:-)] ja Mesikseltä ihana ruttunaamankuva  [:-)]

Tuulia oli täällä lopulta suht rauhallinen.  [:-)] Toista oli viime kuussa, kun Hyrskyn kanssa heittelivät tavaroita pitkinpoikin.  [NUT] :-))

Vilpoisen yön jälkeen nyt 19 ja Molli on päivystysvuorossa  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 075
  • Lahti
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #4 : 09.08.23 - klo:09:58 »

Kaunis kesäkukkakimppu [:-)]

Joutsenperhettä yritin kuvata. Puhelimelle liian kaukana. Alussa oli 5 poikasta, nyt enää 3????

Hyvä kun Minnin pihapiirin tavarat pysyivät paikoillaan.  [:72]

Veli suree ruotsissa kun myrskyn jälkeen ei ole siilejä näkynyt. [:-(]  3 kävi säännöllisesti.
Toivottavasti vielä ilmestyvät [:72] [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 840
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #5 : 09.08.23 - klo:12:42 »

Telkkiseltä hieno maisemakuva. Joutsenperhekin kuvassa.

Minniltä nätti kukkakuva.

Veli suree ruotsissa kun myrskyn jälkeen ei ole siilejä näkynyt. [:-(]  3 kävi säännöllisesti.
Toivottavasti vielä ilmestyvät [:72] [:72]
Minne ovat mahtaneet siilit mennä vettä pakoon?
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 075
  • Lahti
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #6 : 09.08.23 - klo:15:42 »

Siileille on voinut käydä huonosti kun myrsky oli niin valtaisa [:-(]

On tämä odottaminen tuskallista. Maanantaina soitin sairaalaan ja jätin soittopyynnön kun on se takaisin soitto systeemi. Vastaaja sanoi, soitamme tänään tai viimeistään huomenna.
Eli eilen, ei soittoa kuulunut.
Tänään soitin uudestaan, teillä on olemassa jo soittopyyntö, soitamme mahdollisimman pian?? Tämäkin päivä on mennyt puhelin kädessä kulkien joka paikkaan, jopa veskiinkin. Ei ole soitettu [:-I]

No ymmärrän etten ole ainut ihminen joka odottaa soittoa, mutta kurjaa tämä kuitenkin on!

Rannalla käytiin päivällä [:-)] ihanan raikas oli tuuli. Ei tullut hiki [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 217
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #7 : 09.08.23 - klo:16:23 »

Toivotaan hyvää ja nopeaa vastausta Telkkiselle [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 840
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #8 : 09.08.23 - klo:17:19 »

Toivotaan hyvää ja nopeaa vastausta Telkkiselle [:-)] [:-)]
Samaa toivon minä  [:-)].  Toisaalta, tuosta voisi päätellä, että mitään kiireellistä ei ole, kun ei kerran soiteta vaikka luvataan. Kurjaa tuollainen silti on.  [:-(]

Hienot kuvat. Eikö lintuinfluenssa ole iskenyt valkkareihin?
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 075
  • Lahti
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #9 : 09.08.23 - klo:18:06 »

Jarmo ja Mesis  [:-)]

Täällä on hoidot ihan lapsenkengissä. Pitää puolensa pitää.

Tähystykseen olen menossa ja sen tiimoilta odotan soittoa sairaalasta. Vaikka mitä tutkimuksia on tulossa+verikokeita.

Magneettikuvissa löytyi jotain huolestuttavaa, että kyllä olo on vähän kun olis taas löysässä hirressä [:-(]

Täällä ei ole kuulemma yhtään valkoposkea löydetty kuolleena, eli lintuinfluenssa ei ole niihin tarttunut. Naurulokkeja suurin osa. Ja joitain yksittäisiä muita lajeja.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 217
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #10 : 09.08.23 - klo:21:20 »

 [:60] [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 268
  • Itä-Uusimaa
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #11 : 10.08.23 - klo:08:57 »

Nättei kuvii  [:-)] [:-)]

telkkiselle  [:30] [:30]

Joo, vaikuttaa siltä, että "pahoinvointi"alueiden aloitettua, kaikki on mennyt vieläkin huonommaksi, vaikka olis voinnu aatella ettei se olisi voinnut olla mahdollista  [NUT] :-))
Mullakin piti olla heinäkuun alussa syöpäkontrollit. Kun kesäkuun loppupuolella lähetin viestin ja sanoin, että "Kannassa" lukee, että mulla on tähystys 4.7, ja ennen sitähän pitää olla labrat valmiina, mutta kellon aikaa ei missään lue, hoitaja sanoi, että aikaa ei ole vielä varattu, vaan kannassa oleva päivämäärä on aika jolloin lääkäri on ajatellut operaation tapahtuvan  [NUT] että olet vielä jonossa.  [:-I] [NUT] Johon sitten kirjoitin, [XX] [XX] [XX]  :-)) että on se nyt kumma, ettei aikaa ole varattu, vaikka nämä syöpäkontrollit piti olla kolmen kuukauden välein seuraavat kaksi vuotta ja sen jälkeen puolivuosittain viiteen vuoteen asti , ja TT puolen vuoden välein !  [XX]

Meni kymmenen minuuttia, kun sekä labrat, tähystys ja TT- ajat tulivat  [:-I]

Mitä opimme tästä ? [:-I] No emme yhtikäs mittääääääää  :-))

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 075
  • Lahti
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #12 : 10.08.23 - klo:09:34 »

Minni kiitti [:-)]

Kyllä se niin on että itse pitää olla aktiivinen ja aika päättäväinen jos haluaa että on hoidossa. Hyvä kun Minni sinun hoitosi järjestyvät kun olet jaksanut puolesi pitää [:72]

Minullakin pitää syöpä arvo ottaa verikokeilla. Kysyin polilta ei oteta. Lääkäri on päättänyt näin. Soitin syöpäneuvontaan jossa kerrottiin säästöistä, valitettavasti. Menen omaan piikkiin otattamassa sen yksityisesti ensi viikolla.
Nyt soittivat sairaalasta ja sain vatsalaukun tähystykseen ajan. 21.8. Hirvittää kun on minulle kivulias homma mutta mentävä on.
Hoitaja sanoi, sinulle on täällä vaikka mitä kokeita tulossa. Huoah....

Minni jatketaan matkaamme näin se meille valkenee [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 840
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #13 : 10.08.23 - klo:18:36 »

Voi että minkälaista on ihmisten huomioiminen. Pitää vaan olla vissiin yhtä topakka kuin Minnikin. Sitten VOI saada tahtonsa läpi, eli sen mitä on luvattu. Kyllä terveys on ihmiselle tosi tärkeätä. Jaksamista Minnille ja Telkkiselle  [:30] [:30]. Pidän peukkuja, ettei kummaltakaan löydy mitään ikävää.
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 268
  • Itä-Uusimaa
Vs: 9.8.2023 Keskiviikko
« Vastaus #14 : 11.08.23 - klo:10:25 »

Kiitos haleista ja peukutuksista  [:-)]

Mä kyllä luulen, että tässä mun tapauksessa oli kyse unohduksesta, tai muusta näppäilyvirheestä, kun kokeet heti, viestin jälkeen, laitettiin. Normaalisti ainakaan ei sillä ole mitään merkitystä, että kuinka paljon viestittelee tai soittelee, jonossa on vaan odoteltava  [:-I]

Telkkisen homma, että ei oteta verikoetta, jolla syöpää seurataan, säästösyistä, on just sieltä, mihin ei edes Molli paista  [:-//]

tsemppejä tuleviin koettelemuksiin  [:30] [:30]

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -
 

Sivu luotiin 0.319 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.