Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 16.2.2024 perjantai  (Luettu 699 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 922
Vs: 16.2.2024 perjantai
« Vastaus #30 : 17.02.24 - klo:14:41 »

Eivät anna kalaa on ihan lääkäriasemalta ruoka kun oli aika pullukka tullessaan, niin painoa on tippunut ja saa ravinnosta kaiken mitä tarvitsee saada, ei tule mitään puutoksia jos itse vaikka yrittäisivät vähentää ruokaa.
Mitenkä mahtaisin saada meidän pullukan laihtumaan?  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 283
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 16.2.2024 perjantai
« Vastaus #31 : 17.02.24 - klo:15:16 »

Eivät anna kalaa on ihan lääkäriasemalta ruoka kun oli aika pullukka tullessaan, niin painoa on tippunut ja saa ravinnosta kaiken mitä tarvitsee saada, ei tule mitään puutoksia jos itse vaikka yrittäisivät vähentää ruokaa.
Mitenkä mahtaisin saada meidän pullukan laihtumaan?  [:-)]

Milli näyttää kyllä ainakin kuvissa vauhdikkaalta ja sporttiselta [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 153
  • Lahti
Vs: 16.2.2024 perjantai
« Vastaus #32 : 17.02.24 - klo:15:59 »

On tämä ihana foorumi kun voi jakaa lähimmäistenkin murheita ja saa niihinkin myötöeloa [:-)] minni [:-)]

Ei minustakaan Milli kuvissa näytä pullukalta kuten ei Igorkaan. Mutta kun suhteutan kissan painon meidän ex Veran painoon voin kuvitella että 9 kg alkupaino on ollut liikaa. Nyt reilu kilo on tippunut siis paino [:72]

Kun nyt loiset vielä kuolisivat elimistöstä hittoon. 

Igor oksentelee muita oireita ei ole. Ruokahaluja riittää vaukka muille jakaa.

https://evidensia.fi/hoitovinkit/matoja-kissalla-kissan-sisaloiset/Oy
 
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 922
Vs: 16.2.2024 perjantai
« Vastaus #33 : 17.02.24 - klo:16:30 »

Eivät anna kalaa on ihan lääkäriasemalta ruoka kun oli aika pullukka tullessaan, niin painoa on tippunut ja saa ravinnosta kaiken mitä tarvitsee saada, ei tule mitään puutoksia jos itse vaikka yrittäisivät vähentää ruokaa.
Mitenkä mahtaisin saada meidän pullukan laihtumaan?  [:-)]

Milli näyttää kyllä ainakin kuvissa vauhdikkaalta ja sporttiselta [:10]
Kuva valehtelee  :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 922
Vs: 16.2.2024 perjantai
« Vastaus #34 : 17.02.24 - klo:16:41 »

Ei minustakaan Milli kuvissa näytä pullukalta kuten ei Igorkaan. Mutta kun suhteutan kissan painon meidän ex Veran painoon voin kuvitella että 9 kg alkupaino on ollut liikaa. Nyt reilu kilo on tippunut siis paino [:72]

Igor oksentelee muita oireita ei ole. 
Igor on varmaan aika tavalla samanlainen kuin Milli, kun ottaa huomioon, että Igor on poika ja Milli on tyttö.
Milli painaa peräti 7 kiloa, että liikaa on painoa, vaikka se ei mielestäni syö paljoa.

Tuosta, että Igor oksentelee, niin kysyisin, että antavatko Igorille "ruohoja". Meillä Milli oksensi aiemmin Pitkän mallisia karvatolloja. Sitten entinen työkaverini toi minulle kauran jyviä, joita istutin ja kun ne kasvoivat, Milli söi niitä, -ja ihme tapahtui. Oksenteleminen loppui melkein kokonaan. Harvoin enää tulee oksennusta. En tiedä, pilkkooko kaura karvat mahassa, mutta enää ei edes karvanlähdön aikaan oksentele. Nyt minulla on aina Millille kauraa kasvamassa.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 153
  • Lahti
Vs: 16.2.2024 perjantai
« Vastaus #35 : 17.02.24 - klo:17:19 »

Ei syö ruohoa. Eikä edellinenkään syönyt. Ovat kokeilleet vaikka mitä. Edes kukkia ei yritä syödä. Kissalla menee ihan pitkiä aikoja kun oksentelee. Edellisen lääkityksen jälkeen loppui kun seinään. Nyt taas ilmeisesti suolinkainen oli vaivannut ja oksensi sen pois.
https://www.pienelainklinikka.fi/kissojen-loishaato

Tässä oli tekstiä madotuksesta, että mieluummin näyte ulosteesta, mutta miten saa puhtaan näytteen kun tekee sen sinne hiekka astiaan.

On kyllä kelju juttu. Onneksi ei yski eli se olisi merkki että keuhkoihin olisi joku loinen pesiytynyt. Niin vielä ei yski?

Mesis kiva kun otat kantaa ja yrität jeesiä [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 922
Vs: 16.2.2024 perjantai
« Vastaus #36 : 18.02.24 - klo:08:35 »

Igorille ja hoitajilleen tsemppiä. Kyllä ainakin pitävät hyvää huolta Igorista  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.