Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Canon S3 IS lisävarusteet  (Luettu 167 kertaa)

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Canon S3 IS lisävarusteet
« : 27.12.06 - klo:18:49 »

Kyselen, onkos kellään Canon S3 IS-kameraan hankittu tele ja laajakulmalisäkettä tai lähilinssiä?
Kokemuksia?
Kirjattu

JTR

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 566
Vs: Canon S3 IS lisävarusteet
« Vastaus #1 : 29.12.06 - klo:17:12 »

Tere! Jos se S3 IS on S1 IS oloinen tai parempihan sen pitää olla. Miksi lähilinssiä kaipailet? Minulla on tuo ensimmäinen S1 IS pokkari ja oottelen S4 IS versiota markkinoille. Jos ei tule kunnon kameraa Canonilta niin Panasonic kameraan pitää siirtyä, tai järjestelmä kameraan. Näillä pokkareilla on vaan järkkäreitä mieluisampi touhuta, koska ei ole objektiivin eikä minkään muunkaan lisälaitteen vaihtojuttua. Kuvanlaatu harrastetasolla saa olla pikkusen rosoinen. Hyvä aihe korvaa huipputarkkuuden, kertovuudesta puhumattakaan. Minun Canonilla kyllä saa erittäin hyviä lähikuvia. Sinun S3 IS on parempi kaikessa suhteessa. Joten. No...
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 808
  • ***Keiju***
Vs: Canon S3 IS lisävarusteet
« Vastaus #2 : 11.04.07 - klo:16:59 »

Minulla on tuo samainen kamera ja tähän mennessä olen ollut siihen ihan tyytyväinen omilla varusteillaan. En sitten tiedä tulisiko mahdolliseksi joskus myöhemmin hankkia siihen lisää varustetta, mutta mutta.. sittenhän jo olisi järjestelmäkameran paikkakin, mahdollisesti.

Tuon kameran hankin juuri sen helppouden takia, eli vähän samoilla periaatteilla, kuin JTR:kin.

Olin lukenut tätä ketjua jo aikaisemminkin, mutta silloin vielä kamera oli sen verran tuore hankinta, joten en kommenttia laittanut tähän.
Nyt voin sanoa jo, että alkukommellusten ja harjoittelun jälkeen olen aivan tyytyväinen tuohon kameraan.

Iipa, kysyit tuota tele ja laajakulmalisäkettä. Tuollaisethan siihen olisivat mahdolliset ja olisi kyllä mukava kuulla näistä mielipiteitä, jos jollakin on käytössä näitä?

[:-)] [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta
 

Sivu luotiin 0.481 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.