Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .  (Luettu 1204 kertaa)

-muru-/ei kirjautuneena

  • Vieras
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #15 : 31.12.06 - klo:23:08 »

Ihan tuo tasaiseen jatkuu. Minustakin olisi paljon parempi että olisi kaikki suunnilleen kerrallaan
puolen yön maissa ammuskeltu.
Ja sitten juuri nuo jotkin tykinammukset jotka ei edes minkään näköisiä ole.
Ainoastaan kamalan kova pamaus. Ne ovat kurjimpia.
  Meidän talo on pahasti kulmatontilla. Ja kummallakin puolella pyörätien takana osittain puistikkoa.
Ja ammuskelevat aivan meidän aidan vieressä pyörätiellä. Eihän siihen kai mitenkään voi puuttua.
Enkä kyllä uskallakaan. Siitä saa vaan vihat päälleen.
Pitää vaan yrittää kestää ja toivoa etteivät pikkukurre pöntössään ja tinttarat yöpuullaan
liikaa häiriinny.
  En minä itsestäni . . . . . ja hienojahan nuo tähtisateet tuolla taivaalla ovat. Kunhan ei ois kovaa pauketta !
No , pari tuntia vielä jos vanhat merkit pitävät  [:-I]

  Mutta ONNEA pönttöläisille vuodelle 2007 ja jos mahdollista vieläkin PAREMPAA kuin mennyt vuosi
toivoo : muru+miehensä
 
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #16 : 31.12.06 - klo:23:35 »

Kävin tallilla heppoja katsomassa. Ovat suhteellisen rauhallisia, vain vähän säpsähtelevät. Olivat ulkona yhdeksään asti ja nyt tallissa laitoin loimen ikkunan eteen, etteivät väläykset näy ja valot päälle. Eiköhän pollet pärjäile, vaikka fiksut ihmiset ampuvat rakettinsa juuri hevosten peltoa ja tallia kohden.  [:-/]



Onneks Hopon talli on kohtalaisen syrjässä. Laitoin hänet kyllä sisälle jo neljän aikaan, ihan varmuuden vuoksi ettei  sitten tule mitään turhaa loukkaantumista
« Viimeksi muokattu: 31.12.06 - klo:23:37 kirjoittanut Taina »
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #17 : 31.12.06 - klo:23:41 »

Jostakin 19.00 asti pauketta, jatkuvaa [:-/] Ennen sentään räiske alkoi 24.00 nyt ihmisillä on ollut ja on rahaa paukutella taivaantuuliin jo alkuillasta asti. Uskoisin että räiskintä jatkuu varmaan aamuun saakka. kun on mukamas niin kivaa. Joku laki akkiä tälle pelille! On taas riistäytynyt käsistä.

t. "ilon"pilaaja
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #18 : 31.12.06 - klo:23:44 »

Ei vaan olisi mulla varaa räiskiä rahojani taivaan tuuliin. Kummaa touhua...
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #19 : 31.12.06 - klo:23:45 »

Olen kyllä ihan samaa mieltä Marlen kanssa. Lakihan kyllä on olemassa,
mutta eipä sitä noudateta. Nytkin alkoi riehuminen heti kun sai raketteja ostaa.  [:-//]
Rakettien myyntiä voisi rajoittaa vain yhdelle päivälle, sekin helpottaisi jo vähän.

Juice soi täysillä telkkarista, naapurin mummo ja pappa varmaan tykkää, mut Leevi ei kuule
pauketta niin hyvin.  [NUT]
Kirjattu

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 311
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #20 : 31.12.06 - klo:23:47 »

Juice-konsertin miksaaja kyllä on ollut vähän "pihalla", laulut hukkuu johonkin taustalle osassa kappaleita  [:-(]

Kestämistä koirille ja omistajille  [:24]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #21 : 31.12.06 - klo:23:48 »

Mä toivon että lintuset ja muutkin eläimet osaisivat paeta paukkuja jonnekkin Sipoonkorpeen [:-)] tai vastaaviin paikkoihin.
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #22 : 31.12.06 - klo:23:50 »

Riehuminen tosiaan alkoi heti joulun päätyttyä.  [:-I] [:-/] Sääliksi käy noita luontokappaleita, jotka varmaan ovat aivan hämmentyneitä moisesta mekastuksesta.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #23 : 31.12.06 - klo:23:52 »



Juice soi täysillä telkkarista, naapurin mummo ja pappa varmaan tykkää, mut Leevi ei kuule
pauketta niin hyvin.  [NUT]

Juice? Kuunteletko SÄ Juicea?  [IDIOT]

Mustarastas

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 848
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #24 : 01.01.07 - klo:00:22 »

Ensin hyvää alkanutta uutta vuotta kaikille [:-)]
Ja sitten valivali; täällä on hirvittävä räiske ja meteli, kestänyt jo yli kuusi tuntia yhtäjaksoisesti, ilma on sakeana savusta eikä ulos tahdo nähdä mitään. [:-/] ja ikkunaa ei voi pitää edes auki.
Itse henkilökohtaisesti en tykkää lainkaan ilotulitusrakettien ampumisesta. Olen jopa sitä mieltä että kaupunki voisi kieltää yksityisten kansalaisten ilotulituksen kokonaan ja kaupunki voisi järjestää sellaisen itse - jos sekään nyt ihan välttämätöntä on. Tekee pahaa ajatella luonnonvarasia eläimiä, lintuja, ketuja, oravia, jänksiä jne. miten he kokevat kaiken tämän.
Ja siten siihen sotkuun, mun mielestäni rakettien ampumiskiellon  perusteena voisi olla juuri tuo yleinen siivottomuus joka siitä seuraa - yksikään kun ei kuitenkaan näytä niitä jätöksiään osaavan korjata - ei ainaskaan täällä, p.....nta osataan - siihen ne taidot pättyvätkin. Valtavat määrät roskaa ja saastaa joka paikassa  [:-/]. Tämä kaupungin - yksisistään kaupungin järjestämän  ilotulituksen perusteena voisi olla sekin, että ainakin kaupunki korjaisi ne jätökset, yksityiset kansalaiset kun eivät sitä tee..vaikka itse sotkevatkin. Tai sitten erittäin korkea haitavero ilotulitusvalmisteille. Ja sitä paitsi -ajatelkaa muutamaa sataa  - jopa ehkä tuhatta ihmistä - jokaisella parisenkymmentä ilotulitetta - mikä valtava saastamäärä ja jätemäärä siitä tulee. :-O [:-/]
« Viimeksi muokattu: 01.01.07 - klo:00:39 kirjoittanut Mustarastas »
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #25 : 01.01.07 - klo:00:26 »



Juice soi täysillä telkkarista, naapurin mummo ja pappa varmaan tykkää, mut Leevi ei kuule
pauketta niin hyvin.  [NUT]

Juice? Kuunteletko SÄ Juicea?  [IDIOT]

Juu, ja Leevi myös  [:-DD]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #26 : 01.01.07 - klo:00:27 »

Mustarastas:

"Olen jopa sitä mieltä että kaupunki voisi kieltää yksityisten kansalaisten ilotulituksen kokonaan ja kaupunki voisi järjestää sellaisen itse"  samaa mieltä! Itse en myöskään välitä ollenkaan ilotulitteista. ELämäni on iloista ilman niitäkin :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 845
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #27 : 01.01.07 - klo:00:29 »

Täälläkin on koko illan paukkunut, ja paukahtelee vieläkin. Koira on kuitenkin ollut sisällä ihan rauhallinen ja makaillut vaan. Itse koitin ikkunasta katsoa, näkyisikö yhtään rakettia, mutta en ainoatakaan nähnyt. Eipä siinä silti kovin paljon hävinnyt.
Niin, se pääasia: HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JOKAISELLE PÖNTTÖLÄISELLE!!!!!
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #28 : 01.01.07 - klo:00:31 »

Niin jatkuu täälläkin  [:-I]
Ja kun katsoin tinttaraa pönttökamerassa , liikkuu siellä hermostuneesti.
Eli samallalailla nuo meidänkin tinttiparat ja kurret varmaan. Peloissaan.

   Ja kamalan kovia pamauksia tuntuu nyt olevan joillain. Ihan kuin oikeita tykin ammuksia. Ikkunat meillä vaan helisee ja lattia tärisee.
  Eikä loppua tunnu tulevan.
Meillä muuten sama että ilma ulkona sakeana ruudin savusta. 
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Nyt SE sitten alkoi :( . . . . taas. . . .
« Vastaus #29 : 01.01.07 - klo:00:33 »

Nyt alkaa vähitellen hiljetä. Saavat nukkumarauhan sekä eläimet että ihmiset. Vielä tässä valvoskelen kuitenkin jonkin aikaa, varmuuden vuoksi... [:-I]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.279 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.