Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19550 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Kehon keventäjien kerho!
« : 09.01.07 - klo:11:51 »

Tähän ketjuun voi laittaa tavoitteensa ja saavutuksensa jokainen joka haluaa osallistua
PYSYVÄÄN PAINONHALLINTAAN.   

Enemmän tätä ja vähemmän tätä

Tsemppiä kaikille osallistuville.  [:-)]

Koska tähän ketjuun tuli niin paljon kaikkea muuta laihdutusjuttua, mikä sinänsä on ihan kiva, seurannalle on avattu uusi ketju: Painonpudotuksessa saavutetut tulokset http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=3589.0 Ketju on kiinnitetty nastalla etusivulle. Merkitkää tulokset sinne.
  [:-)] [:-)]
« Viimeksi muokattu: 14.08.07 - klo:11:01 kirjoittanut ullu »
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #1 : 09.01.07 - klo:11:55 »

Tavoitteeni on 15% nykyisestä elopainosta pois Pertunmaan pönttötapaamiseen mennessä eli neljässä kuukaudessa. Kaikki minut nähneet ymmärtää että tämä on VÄLITAVOITE.  :-)) Tarkoitus on jatkaa kehon kevennystä kunnes olen edes jotakuinkin normaalitasolla painon suhteen.


Pieni pudotus on jo tosiasia -1kg uudesta vuodesta!
Tänä aamuna 10.01. vaaka näytti -2kg vähemmän kuin 1.1.2007
17.01.2007 -2,5kg
24.01.2007 -3kg

« Viimeksi muokattu: 24.01.07 - klo:09:02 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #2 : 09.01.07 - klo:12:12 »

Kiva kun aloitit...mukana ollaan. Tavoite on -15 kg ja 17,5% eli hiukkasen enempi  :-)).
Aloitin jo loppiaisen jälkeen...painosta en nyt tiedä, kun vaaka meni rikki (!), mutta nälkä on...

heh, pakko laihtua, kun vaakakin särkyy jo alla...


Lähtötilanne:
pituus 170
paino 88 (tarkkuusvaaka näytti enemmän kuin oma rikkinäinen!)
indeksi yli 30

...että masentaa. [:´((]
« Viimeksi muokattu: 09.01.07 - klo:18:14 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 318
  • Itä-Uusimaa
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #3 : 09.01.07 - klo:12:16 »

Tavoitteena olisi 13 kg , sitten olisin aika lähellä
normaalipainon keskiarvoa  [:-I] :-)) ja yritys olisi laihtua
kesään mennessä.

Lähtötilanne :
Pituus 176
Paino 89  [NUT]
Painoideksi 28,7
« Viimeksi muokattu: 09.01.07 - klo:13:16 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

emo

  • Vieras
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #4 : 09.01.07 - klo:12:43 »

Mun tavote olisi laihtua 15kg huhtikuuhun mennessä.
Elikkäs lähtöpaino on nyt 86,5 [:-I]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #5 : 09.01.07 - klo:16:52 »

Tavoite on laihtua n. 10 % , aikaa Vappuun asti

Lähtöpainoa ei nyt kerrota, kerron sitten prosenteissa lopullisen tuloksen

Aloitin 1.1. ja kilon näyttää vaaka vähemmän kuin silloin, mutta kilon heitot on muutenkin niin normaaleja ettei
vielä syytä juhlaan  [:-DDD]

Viime keväänä sain yli 10 % pois, mutta niistä yli puolet on hiipinyt takaisin. Toisaalta, helpompi pudottaa kun ovat sellaisia uusia kiloja, ja tiedän ihan hyvin miten tulivat (suklaalla on kerätty)
« Viimeksi muokattu: 09.01.07 - klo:16:54 kirjoittanut Taina »
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #6 : 09.01.07 - klo:16:58 »

Mukana ollaan ja 15% lähtöpainosta olis tarkoitus saada kevennetyä nyt kevään aikana. Huomenna aloitetaan [:5] [:5]
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #7 : 09.01.07 - klo:18:49 »

Tavoitteena on päästä normaalipainoni rajojen puoliväliin. Tahti on pakostakin pidettävä hitaana, sillä imetän vielä Pikkutipua. Rajut kuurit eivät muutenkaan ole mun juttuni. Vähintään vuoden projekti siis, ehkä enemmänkin.  Painoa enemmän pyrin kiinnittämään huomiota elämäntapoihin, mutta eiköhän se sitten näy siellä vaakassakin.

Välitavoite on, että jos pääsisi normaalipainon rajoihin vaikka juhannukseen mennessä. Ei ole helppo homma. Loput sitten hitaammin.

Nollatilanteeksi otan tilanteen 1.1.2007, siitä sitten suunta alaspäin...
10.1. -1,5 kg
26.1. -3,0 kg
« Viimeksi muokattu: 26.01.07 - klo:14:24 kirjoittanut ullu »
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #8 : 09.01.07 - klo:20:02 »

Mulla tavoitteena saada noin 7 kiloa pois... Mun suosikki-farkut (koko 30")  eivät ole mahtuneet jalkaan moneen vuoteen, mutta ovat muuttaneet mukana jo 4 kertaa... siinä yksi tavoite!

Pituus noin 168 cm
Painon tarkistan huomenna työpaikan tarkasta vaa'asta ja laitan sen sitten tähän...

Päätavoite on se, että painon nouseminen pysähtyisi, eikä tarvisi kerran vuoteen ostaa isompia farkkuja.  [:-)]


puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #9 : 09.01.07 - klo:20:16 »

Mulla on tavoite....keventyä. Ei siis mitään hurjia kilotavoitteita. En jaksa ottaa laihdutuskuuria liian rankasti tai orjallisesti.

Tämä ns. tipaton tammikuu jo varmaan vie vähän painosta pois. Ja sitten kun en syö mitään hyviä... keksejä, suklaata, karkkia yms. Luulisi kevään aikana vähän tippuvan paino.

Voipi olla että tipaton tammikuu katkeaa perjantaina. Olen nimittäin ostanut kuohuviinipullon. Olemme olleet isännän kanssa yhdessä silloin tasan kolmekymmentä vuotta. Kaksikymmentäkahdeksan siitä jo naimisissakin.

No saas nähdä avataanko pullo perjantaina vaiko vasta helmikuun puolella.
No jos sitten yhden tavoitteen Pertunmaan tapamisiin mennessä, realistisen ja mahdollisuuksien rajoissa olevan......viiii...NELJÄ kiloa :-)) pois. Eli kilo ja kuukausi.
Kirjattu

tuulia

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 517
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #10 : 09.01.07 - klo:20:31 »

Tavoitteena on ainakin 10 kiloa nyt aluksi. En uskalla enempää tavoitella vaikka tarvetta olisi.
Olen ollut ensimmäisen lapseni syntymästä asti (35 vuotta) laihdutuskuurilla vaihtelevin tuloksin. En juo enkä syö mitään makeita ja koitan aina tarkkailla syömisiäni. Sokerin ja rasvan olen jo aikaisemmin jättänyt pois, mitä nyt jonkunverran piilorasvaa ja sokeria tietenkin tulee valmisruuissa. Liikuntaa pitäisi lisätä, mutta siihen on omat rajoituksensa. Jotain pitää tehdä. Sukuni on vähän tälläistä pyöreää suurimmaksi osaksi, ehkä perimäkin vähän vaikuttaa.
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #11 : 09.01.07 - klo:21:17 »

Tähän se on nyt laitettava, muuten menee hyvä mahdollisuus ohi.

Joskus on ollut hyvä olo ja paino oli silloin 54 - 55- 56.
Nyt se heiluu samoissa lukemissa tosin 20 kiloa korkeammalla.

Pienin askelin on edettävä, noita suuhun panemisiani  ajoitettava ja annoskokoja pienennettävä
myös ruokarauha lienee paikallaan.
Liikuntaa tuskin tulen paljoa lisäämään.

Siinähän sitä onkin alkuun, omien tapojen muutos on sitten edessä, kiva juttu  [:-)]
 
Uskaltaisinko tavoitella 5 kg kesäkuun alkuun mennessä.
_____________________________________________________________________________
pm.                     paino               painoindeksi                         + / -_____________________________________________________________________________
10.1.2006            74kg                 28.2                                    0


 
« Viimeksi muokattu: 11.01.07 - klo:09:58 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #12 : 10.01.07 - klo:05:16 »

Minulla on myöskin tavoite keventää oloani vielä lisää.Aikaisemmin reilun vuoden aikana pudotettuja kiloja on poissa nyt 12 ja tavoitteena on edetä hiljalleen vielä noin 15 kiloa.Mitään aikatavoitetta en ole asettanut itselleni,pääasia on että pikkuhiljaa olo kevenee.Olen tajunnut sen,että tämä on koko loppuelämän kestävä projekti.Siis en yritäkään mitään nopeaa pudotusta,koska minun kohdallani se ei onnistu.Liikunta on minun kohdallani nivelkipujen takia sen verran hidasta,etten liikunnan avulla pysty kiloja karkoittamaan.
Lääkärini sanoi,että paino putoaa vaikka en paljoa pysty liikkumaankaan mutta painonpudotus tapahtuu hitaammin.

Viime viikon tiistaina aloitin jatkamaan painonpudotustani joulun ajan mässäilyjen jälkeen ja ensimmäisen kerran käyn puntarilla tämän viikon perjantaina.Joten silloin näen,onko painolukema alempi kuin se oli joulun ajan mässäilyn jälkeen.
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #13 : 10.01.07 - klo:07:48 »

Täällä mukana. Maanantaina aloitin, saa nähdä, pitääkö sisu  :-))
Vaakassa en ole käynyt (paristot loppu, kauppaan, kauppaan), mutta tiedän, mihin painoon haluan tiputtaa, ja sinne on varpilla matkaa kymmenisen kiloa  :-)) UH!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Marjuli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 346
  • Nurmijärven mummo
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #14 : 10.01.07 - klo:12:01 »

Taavoitteeni on keventää itseäni 25 kiloa tämän vuoden loppuun mennessä. Jos se ei onnistu siihen mennessä niin tavoite on edelleen, että olen loppuelämäni 25 kiloa kevyempi kuin nyt. Otin avukseni nettilinkin http://www.keventajat.fi, josta olen saanut mukavaa apua suunnitelmiini. Tietysti se maksaa, mutta maksaahan se mässäilykin. Nyt olen päässyt eroon tuosta ylettömästä suklaansyönnistä, joka oli todella suuri ongelma minulle jo jonkin aikaa. Liikuntaa yritän lisätä sen mukaan, mitä pystyn. Välillä on vähän hankalluuksia liikuntaelinten kanssa. Lonkka lonksuu yms.

Iloista kevennystä elämäänne kerholaiset! [:59] [:45] [:53] [:9]

Tänään punnitsin itseni ja tulos oli +-0. Laitan tähän listan punnituksistani. Täydennän sitä joka kuun 10. päivä.

Punnitukset (painon pudotus-/ kohotus+):

10.1. = +-0
« Viimeksi muokattu: 10.01.07 - klo:12:08 kirjoittanut Marjuli »
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****
 

Sivu luotiin 0.249 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.