Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 16.02  (Luettu 1786 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #135 : 16.02.07 - klo:21:22 »

Potku lihapullat syöty  [:20] ei tarvii toista kertaa ostaa, teollista makua liikaa, eikä edes  [:48] lisukkeeksi  [:-(]

Täällä HK:n mummon lihapullia, no, menihän ne nälkään [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #136 : 16.02.07 - klo:21:24 »

Lohta ja ananassalsaa + sitruunamehua ja pippurirouhetta mustanaan. 
Oudoiksi on mennyt nuo yhdistelmät mutta hyvää oli  [:-P]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #137 : 16.02.07 - klo:21:41 »

Marle, oliko HK:n lihapullissa valkosipulia?
 Hitsi, kun sitä tökitään nuihin valmiisiin eineksiin, niin ei voi valmiita pulleroita syödä. [:-(]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 156
  • Lahti
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #138 : 16.02.07 - klo:21:46 »

Huhhuh mikä perjantai on ollut...siis sama murhe päällä..Koirani koetulokset saatiin tänään..ja eipä ne kovin lohdulliset olleet...maksa-arvot taivaissa..ja tietty sitä surullista vaihtoehtoa väläytettiin itkevälle minulle..Lääkäri antoi antibioottikuurin jos vaikka maksatulehdus olisi syynä.Ei enään varman päälle sanonutkaan maksakasvaimesta.Nyt on viikonloppu meillä armonaikaa....jonka aikana pelkään pahinta,mutta toivon parasta...Ostin koiralleni uuden vinkupehmolelun..ja sitä hän on vinguttanut koko illan...ikäänkuin näyttäen,että elän täysillä loppuun asti..surkeat on meidän fiilikset..arvata saatatte.Silmät turvoksissa tässä kirjoittelen...mutta se on nyt minun vallitseva olotila...surullinen... todella....
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Risto

  • Vieras
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #139 : 16.02.07 - klo:21:50 »

telkkinen, ota kiitollisuudella vastaan se, mikä on tullakseen.  [:6]

Me emme mahda mitään sille, mitä on tullakseen.  [:6]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #140 : 16.02.07 - klo:21:51 »

Voi sinua Telkkinen.  Kyllä tuntuu pahalle, saati, miltä sit, jos kyseessä ois oma koira.  [:-I]
Hengessä mukana. [:30]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #141 : 16.02.07 - klo:21:56 »

Telkkinen, voimia sulle! Kova paikka, kyllä, mutta rakkauden takia koira pitää päästää pois, silloin kun aika on! Ratkaisun tekeminen vaan on niin kamalan vaikeaa!  [:´((] [:´((] [:´((]













Liian aikaista puhua uudesta koirasta, mutta kun Tainan Lotta piti lopettaa, hyvä ystävä hankki Leevin joululahjaksi, kun se oli niin saman näköinen! Sen jälkeen toinen vanhus, eli Termu, luovutti. Lotalla ja Termulla oli aikalailla vuosi ikäeroa.
Leevi ei varmaan koskaan ole kuitenkaan kokenut olevansa korvike?

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #142 : 16.02.07 - klo:22:00 »

Termun koirien taivaaseen lähdöstä tuli ystävänpäivänä kaksi vuotta.  [:´(]

Silloin tein ystävän ratkaisun, kun kaveri meni kahdessa viikossa niin huonoon kuntoon.
Ei ollut helppoa silloin, eikä ollut helppoa Lotankaan kohdalla. Aina sitä toivoo, ettei tarvitsisi
itse sitä päätöstä tehdä, mutta toisaalta helpottaa tietää että voit tehdä kaverille hyvän teon.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #143 : 16.02.07 - klo:22:01 »

Marle, oliko HK:n lihapullissa valkosipulia?
 Hitsi, kun sitä tökitään nuihin valmiisiin eineksiin, niin ei voi valmiita pulleroita syödä. [:-(]

Käväsin lukemassa tuoteselosteen ja valkosipuli mainittiin, sopii mulle [:-)]

Telkkinen, en osaa muuta kuin  [:-(] ja toivoa jaksamista.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 285
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #144 : 16.02.07 - klo:22:04 »

Telkkiselle  [:´(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #145 : 16.02.07 - klo:22:21 »

Termun koirien taivaaseen lähdöstä tuli ystävänpäivänä kaksi vuotta.  [:´(]

Silloin tein ystävän ratkaisun, kun kaveri meni kahdessa viikossa niin huonoon kuntoon.
Ei ollut helppoa silloin, eikä ollut helppoa Lotankaan kohdalla. Aina sitä toivoo, ettei tarvitsisi
itse sitä päätöstä tehdä, mutta toisaalta helpottaa tietää että voit tehdä kaverille hyvän teon.


Termu taisi viime töikseen pelastaa meidän talon tulipalolta. Olin tullut väsyneenä aamuvuorosta, ja aioin mennä nukkumaan, kun Tainalta tuli viesti, että Termulle varattu aika klo 16. Uni ei tullut, vaan makasin surkeana peiton alla, kun ulkoa alkoi kuulua outoa napsetta. Ajattelin ensin, että tytärpuoli tulee koulusta ja putsaa kenkiään lumesta. alkoi kuitenkin kuulostaa oudon huolelliselta putsaukselta. Seuraava arvaus oli harakka naputtamassa jotain etukuistilla. Sitten oli pakko nousta sängystä ja kurkata ikkunasta: kipinät sinkoili etukuistilla. Kylmällä ja avoimella, mutta aika hirvea tilanne kuitenkin!  :-O Häthätää vedin jotakin päälle ja äkkiä ulos nappaamaan johto irti seinästä, kun jatkojohto oli jo alkanut kipinöidä, sulaa ja savuta!  :-O :-O :-O

Lotan kuolema oli helpompi; siihen oli kuitenkin ehtinyt varautua. Koira oli ihan iloinen ja pirteä, mutta takapää petti jo muutaman vuoden. Silloin Tainan viestin tultua ajattelin lähteä peiton alle parkumaan, mutta sitten pyysinkin Pasia kaveriksi metsään kävelemään.

Molemmista koirista jäi paljon ihania muistoja!  [:36] [:30] [:38] [:31] [:35] [:36] [:24] [:24]

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 156
  • Lahti
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #146 : 16.02.07 - klo:22:26 »

Kiitos Teille....Päätös on tehty...kunhan sen aika koittaa.Kärsimystä en Rakkaalle koiralleni salli enkä itseni takia hänen elämäänsä pitkitä.Eli veikkakoiran vieressä on paikka varattuna...Ja kuten Risto sanoi..kiitollisena vastaanotetaan asiat niinkuin ne meidän kohdalla kuuluu tullakin...itketään nyt ja sitten...
Kyllä hän vieläkin uutta vinkuleluaan vinguttaa tuossa lattialla vieressäni...että elää elämäänsä loppuun asti.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #147 : 16.02.07 - klo:22:33 »

Telkkinen, hyvä kuulla, että koirasta löytyy sisua!  [:-)] Eikä se kärsi!
Voi, kun löytyisikin joku konsti tai geeni, millä saataisiin pitää nämä rakkaat lemmikit ikuisesti!

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #148 : 16.02.07 - klo:22:33 »

Joskus miettii, ettei kannattaisi ottaa minkäänlaista eläintä, kun se luopuminen on niin vaikeaa.
Ensimmäinen hevoseni sai hyvän eläkekodin Kittilässä ja mukavat eläkepäivät.
Toinen on edelleen omistuksessani, ylläpidossa yhdellä mukavalla perheellä.
Hopo on alusta asti oma, eli oma kasvatti, siitä voi olla kaikkein vaikein luopua.

 [:´(]

Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 156
  • Lahti
Vs: Perjantai 16.02
« Vastaus #149 : 16.02.07 - klo:22:47 »

Meidän eläinlääkäri sanoi,että nämä pienet sisukkaat terrierit ovat ihan toista luokkaa kun muut ,tauteja kestämään..tämä sama lääkärimme olisi  nyt sairastuneen koirani lopettanut 2 v.vanhana,mutta koiran elämänhalu oli niin kova,joten hänen kanssaan käytiin iso rumba läpi,ja jatkoaikaa on tullut yli 10v...Nyt hän kävi ihan levollisena nukkumaan,kun äsken leikki ja kerjäsi minulta syömääni voileipää...
Tulee ihan mieleen se pikku TimoTurusen laulama laulu näistä koirista rakkaista ystävistämme..Kuinka lyhyt elinkaari heillä on..
Voin ihan hyvillä mielin sanoa,että nämä minun koirani ovat saaneet elää hyvän elämän ja hyvässä kodissa...ja kärsiä kummankaan ei ole koskaan tarvinut....mistään..kaikkeni olen tehnyt ja tämän ainokaisenikin kanssa teen kaiken voitavan hänen ehdoillaan loppuun asti...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.