Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ruokaa syöt tänään?  (Luettu 129904 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #705 : 03.05.07 - klo:10:08 »

Mä olisin menny aikoja sitte kauppaan jos Kelan täti olis pitäny sanansa ja laittanu ne rahat tilille silloin kun lupas. [:-/]
Niin että tänäänkin ruoaksi jotain kaappiin unohtunutta..

Kerroitko Kelan tädille epähuomiossa kuvausväline-hankinnoista? Vai roikkuiko kamera peräti olalla? Sitten on turha mennä nälkää valittamaan  [:-DD]
Kaappien syöminen tyhjäksi silloin tällöin olisi ihan hyvä juttu; niin paljon kaikkea jää lojumaan.
Meillä on nyt Tainan toimesta jääkaappi täynnä sitä ja tätä, mutta en tiedä, onko aineksia oikeaan ateriaan. Tai onhan keitetyt nakit ja salaatti ateria!  [:-I] Vai onko?

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #706 : 03.05.07 - klo:10:12 »

Tänään kanakeitto.
Vapuksi ostettu nakkipaketti vielä avaamatta, joten ei huomennakaan tarvitse mennä kauppaan.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #707 : 03.05.07 - klo:10:15 »

Sus, mä avitan sua.

Täällä on syöty vappuaatosta lähtien nakkeja eri muodoissa.  Tänään vois olla pyttipannun vuoro, sit nakit onneksi loppuukin. [:-)]

Kirjattu

talitintti

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #708 : 03.05.07 - klo:10:16 »

Kerroitko Kelan tädille epähuomiossa kuvausväline-hankinnoista? Vai roikkuiko kamera peräti olalla? Sitten on turha mennä nälkää valittamaan  [:-DD]

Mistä ihmeen hankinnoista? [:-I] :-))
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #709 : 03.05.07 - klo:11:45 »

Minulla täksi ja ainakin huomiseksi päiväksi valmistumassa aluillaan kaalilaatikkoa uudesta unkarilaisesta varhaiskaalista.Kaali on pilkottuna ja kattilassa muhuimassa miedossa suolavedessä puolikypsään olomuotoon.Jauheliha odottaa ruskistamista ja riisin laitan aina raakana kaalilaatikkoon.Näin ei tule liian vetistä laatikkoa,kun riisit kypsyessään imevät liian kosteuden.
Siis ainakin tänään ja huomenna syön  [:20] kaalilaatikkoa,joka on yksi lempiruoistani  [:-P] [:-P]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #710 : 03.05.07 - klo:11:59 »

Sus, mä avitan sua.

Täällä on syöty vappuaatosta lähtien nakkeja eri muodoissa.  Tänään vois olla pyttipannun vuoro, sit nakit onneksi loppuukin. [:-)]

 :-)) Ostin nakkipaketin varuille Vapuksi  :-)) siellä  se pötköttelee vielä jääkaapissa, pitäisköhän kohta syödä   [:21]  [:4]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #711 : 03.05.07 - klo:12:00 »

Oikeesti löysin Joulukinkkua pakkasesta mansikoita etsiessäni, mitäs siitä, tulikos munakas, vai mitä  [NUT]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #712 : 03.05.07 - klo:13:43 »

Söinkin kaurapuuroo mansikoiden kera ja paistetun munan leivän kans. Nakit jäi illaksi.
Oletteko te pakastaneet nakkeja?  Tuliko mitään sivumakua?
Mä en ole edes uskaltanut kokeilla mitä niille tapahtuu.  Tympäsee tällainenkin monen päivän nakkikuuri. [:-(]
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #713 : 03.05.07 - klo:13:44 »

Meillä alkaa tällä ja ensi viikolla kaappien tyhjennys (onneksi on tullut harmstrattua). Autoremppa tulee varmaan maksamaan 1500-2000 eukkoo. Osa oli kuulemma jo 1300  [:-//] [:-//] [:-//].
Ja vanha on auto, vaan kun ei rahhaa vaihtaakaan. Viime kuussa viimeksi maksettiin 500 sen laitosta... KELE [:-//] [:-//]

Ostakaa opeli, dieselsellanen ja on naurussa piteleminen  [:-/]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #714 : 03.05.07 - klo:13:48 »

 :-O Hirveitä summia joudutte autoon laittamaan, varmasti suututtaa! [:-/] [:-//]
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #715 : 03.05.07 - klo:14:19 »

Siinä meni reippaasti yhden kuukauden talousrahat (onneksi on visa keksitty). Tajuton hinta yhdestä osasta. Liekkö sitten tuo joka on pitkään piiputtanut  [:-//].

Vaan aiheeseen, tänää sitten kaivoin pakkasesta suikaloitua porsaanlihaa. Ruskistan ne. Jääkaapista löytyy sellainen valmis mikälie pippurikastikejuttu. Sekaan sitten hiukka kevyttä kermaa jatkamaan kastiketta ja sitten nautitaan pastan kanssa  [:-)].

Ensi viikolla sitten makaronilaatikkoa, keittoa yms. Ja jos on grillikelejä niin pakkasessa on onneksi grillattavaakin jemmassa. Pakastimet pullottaa marjoja. Nyt eletään pitkän pennin viikkoja  [NUT]

Täytyykin kertoa sitten mitä kaikkea sain tehtyä kaappien antimilla. Tästä tulee sitten semmoinen Annun "älä osta mitään" pari viikkoa. Noh, maitoa, leipää ja sellaista on  pakko ostaa, vaan toisaalta mielenkiintoista katsoa miten pitkään elelee jemmaruuilla  :-))
« Viimeksi muokattu: 03.05.07 - klo:14:21 kirjoittanut puppu »
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #716 : 03.05.07 - klo:15:49 »

Moikkelis tämmöistä tuli Joulukinkusta   "Joulukinkunsilmä"

- Joulukinkkumunakas tuntui tosi tylsältä, joten keräilin mitä kaapista löytyi ja löytyihän sitä.
Pannulla on vielä, siellä on munanvalkuainen hyytymässä  [:-DDD] Tähdegourmeeta  [:-P]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #717 : 03.05.07 - klo:15:51 »

Pihalintu, nyt mun tuli oikeesti nälkä  [:´((] vaikka olen töissä syönyt neljä palaa leipää.

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #718 : 03.05.07 - klo:15:53 »

Arvatkaa minne mä oon lähdössä...?
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #719 : 03.05.07 - klo:15:54 »

Vinkki:

Sade loppui...
Lundia maistuu puisevalta...
Jääkaapin seinät maistuu MUOVILTA!
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.255 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.