Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ruokaa syöt tänään?  (Luettu 129774 kertaa)

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #750 : 04.05.07 - klo:18:53 »

Oopperavoileipiä itsepaistetuista paksuista jauhelihapihveistä. Paistettu kanamuna (tottakai) päällä, keltuainen raakana ja suolakurkkua palan painikkeena. Jälkkäriksi muutama pala AH salmiakkisuklaata  :-)) [:-P]

Kohta saunaan ja saunaolvi.... ja aamulla Pertunmaata kohti  [:-)]

Tuota... ei tainnu ollakaan mikään laihduttajan eväs  [:-I]
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #751 : 05.05.07 - klo:20:11 »

Mulla on tässä vieressäni lautasella kaksi ruispalaa,joidenka päällä on graavilohta  [:-P] [:-P] ja lasillinen rasvatonta maitoa.Iltapalaksi ne tässä nautiskelen.
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #752 : 05.05.07 - klo:23:24 »

Pizzaa söin tuossa kahdeksan maissa. Yhdistettu aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Kohta vois pientä yöpalaa haukata niin sitten taas jaksaa aamuun.! [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #753 : 05.05.07 - klo:23:53 »

Salaattihinku iski tänään. Ainekset on ostettu, mutten mä jaksanukkaa alkaa värkkäämään sitä. Huomenna sitten on salaattipäivä. Kun tuli pulailussa lihottuakin, niin nyt kevyempi linja. Kinkkusuikaleita siihen ainakin pistän.

Tää päivä mennyt närkkimällä sitä sun tätä. Samaa jauhelihaperunasoselaatikkoa, joo ja kevytnakkeja vedelty.  [:-)]
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #754 : 06.05.07 - klo:00:01 »

Ja äsken tortilloja.. mitähän seuraavaksi [?] [:-I] :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #755 : 06.05.07 - klo:01:08 »

No mä teinkin salaatin. Pikasellaisen, suoraan-lautaselle-tyyliin. Harrastan aika useinkin tätä tyyliä. Kaik siihen ja öljyt ja etikat ja mausteet sekaan ja pikkusekautus ja ei ku  [:20]

Tässä ompi nyt seassa: jäävuorisalaattia+kevytkinkkusuikaleita+tuorekurkkua+tomaattia+kevytmajoneesia+sitruunapippuria+valkopippuria+AURA(!)-sinappia+ripaus sokeria+suolaa+omenaviinietikkaa

Heh, toi teksti näyttää mun mielestä ihan salaatilta.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #756 : 06.05.07 - klo:03:23 »

No nyt mä tein jo toisen suoraan-lautaselle-pikasalaatin. Oli tosiaan salaatinhinku!

Nyt siihen meni:
raejuustoa
tuorekurkkua
herkkusieniä purkista
tonnikalaa (vedessä, ei öljyssä)
omenaviinietikkaa + mausteita, ei öljyä

Eiks saakkii tuollasta syödä ihan kuinka paljo vaa eikä liho?   [8-)] [:-P] :-))
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #757 : 06.05.07 - klo:03:25 »

Saa syödä vaikka unissaankin, mulla on vähän toisenlainen menuu. [:-I]
Nyt on menossa keltaista Jaffaa ja domino-keksejä .. oikein laihduttajan ruokaa vai mitä? [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 06.05.07 - klo:16:04 kirjoittanut Evis »
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #758 : 06.05.07 - klo:09:46 »

Närästäääää.........
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #759 : 06.05.07 - klo:23:29 »

Söin salaattia.  :-))
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #760 : 06.05.07 - klo:23:37 »

Edelleen himo hiilihydraatteihin jatkuu, joka päivä tullut syötyä tummaa spagettia. Vuoropäivin sen kanssa 7% jauhelihaa tai itsemaustettuja kana/kalkkunapihvejä. Tänään oli vuorossa spagetti ja kanasuikaleet.  [:-)]
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #761 : 07.05.07 - klo:02:15 »

Meillä oli nyt sunnuntaina broitsunkoipia.

Meillä kun siis mies hoitaa useimmiten nuo ruokaostokset ja hän on viime aikoina kiroillut, kun Aatulta ei enää ole saanutkaan niitä heillä aiemmin olleita valtavan kokoisia rintapaloja!

Meillä siis suositaan ehdottomasti rintapaloja, mitä broitsuun tulee. Vaikka ovat hiukan kalliimpia, niissä sentään on SYÖMISTÄ - ainakin koipiin verrattuna! Tänäänkin koivet olivat isoja ja mehevän näköisiä, mutta syöminen olikin sitten yhtä räpellystä: hakemalla sai lihaa niistä hakea! Voihan rähmä, että se osaa olla hermostuttavaa! Mieluummin maksaisin minä ainakin vaikka kaksi kertaa enemmän broitsun rintapalakilosta kuin kilosta koipipaloja.

Ja tästäpä tulikin mieleeni kysyä... Kumpaakos te suositte, rintapaloja vai koipia...?

Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #762 : 07.05.07 - klo:03:51 »

Ja tästäpä tulikin mieleeni kysyä... Kumpaakos te suositte, rintapaloja vai koipia...?

Koivissa on järkyttävän paljon enemmän rasvaa ja rintapalat on aika kuivia. Itse päädyn aina noihin minuuttipihveihin tai suikaleisiin, tai kaikista ihaninta herkkua ovat hornetit eli siipipalat. Mutta jos pakko valita, niin koivista tykkään enemmän  :-))
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #763 : 07.05.07 - klo:07:46 »

Tänään kaalilaatikkoa edelleenkin,viimeinen satsi jäljellä täksi päiväksi.

Ja Zirnix kysyi broilerin syönnistä,en tykkää koivista siksi kun ne on niin rasvaisia ja syötävää niissä on aika vähän.Vaikka saisi tarjouksesta halvalla,niin luiden,rasvan ja nahkan osuuden hävikki on melkoinen.Itse ostan broilerin nahattomia rintafileitä ja juuri niitä zeenerin mainitsemia minuuttipihvejä sekä  fileesuikaleita.
Grillaukseen valitsen rintapaloja,joissa on nahka ja luuta jäljellä.Grillatessa rasva valuu pois ja nahkakin on helppoa karsia ennen syöntiä pois.
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #764 : 07.05.07 - klo:10:35 »

Rintaa, mieluimmin fileetä mutta ihan luineen on kyllä parempi. En tykkää kovin rasvaisesta ja koivista tulee niin hirveästi roskaa!

Vinkki niille jotka ei tykkää kuivasta lihasta: rintafileen ympäri pekoninsiivu ennen kuin se menee uuniin tai pannulle, eipä ole enää kuivaa...  [:-DD] Kokeiltu on, nannaa oli.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.246 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.