Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ruokaa syöt tänään?  (Luettu 129630 kertaa)

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #825 : 09.05.07 - klo:23:59 »

Ja nälkäisenä kaupassakäynti ON vaarallista...  [NUT]

Samaa mieltä ja lista mukaan. Jos mulla ei oo listaa, ostan innoissani kuin hurmoksessa niin paljon kun pyörään mahtuu. Ei voi luottaa yhtään itteensä  [:-I]

-- ai niin pitikin kertoa mitä söin noin kuusi tuntia sitten; sitä samaa kuin eilen/ toissapäivänä jne. ja kahvin kanssa  [:-P] leipäjuustoa kera vaahterasiirapin  [:-P]
« Viimeksi muokattu: 10.05.07 - klo:00:03 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #826 : 10.05.07 - klo:00:03 »

Ja nälkäisenä kaupassakäynti ON vaarallista...  [NUT]

Samaa mieltä ja lista mukaan. Jos mulla ei oo listaa, ostan innoissani kuin hurmoksessa niin paljon kun pyörään mahtuu. Ei voi luottaa yhtään itteensä  [:-I]

Kun oikein nälkää kiljuu, oon aatellu, että menis ruokakorin kanssa pukukoppiin ja vetäsis siellä yhen paketin meetwurstia.


 [:-DD]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #827 : 10.05.07 - klo:00:07 »

 :-)) Onneksi monessa ruokakaupassa ei oo pukukoppia  :-)) Paketista olen kyllä syönyt heti kaupasta päästyäni  [:-P]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #828 : 10.05.07 - klo:00:17 »

Ai eiks kaikissa ruokakaupoissa ole pukukoppia?  :-O No meijjänpä kaupassa onnii!  [:-P] Mut siinä on verhossa lappu: "Ei nälkäisille".  [:-DD]
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #829 : 10.05.07 - klo:00:30 »

Ai eiks kaikissa ruokakaupoissa ole pukukoppia?  :-O No meijjänpä kaupassa onnii!  [:-P] Mut siinä on verhossa lappu: "Ei nälkäisille".  [:-DD]

Tarkoittaakohan tuo kieltolappu VERHONSYÖNTIKIELTOA...?
Jos tarkoittaa, jättää ne verhot sitten syömättä - ja pujahtaa sisälle koppiin syöpöttelemään.
Jotta näin se homma etenee.  :-))
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #830 : 10.05.07 - klo:00:32 »

Ai eiks kaikissa ruokakaupoissa ole pukukoppia?  :-O No meijjänpä kaupassa onnii!  [:-P] Mut siinä on verhossa lappu: "Ei nälkäisille".  [:-DD]

Tarkoittaakohan tuo kieltolappu VERHONSYÖNTIKIELTOA...?
Jos tarkoittaa, jättää ne verhot sitten syömättä - ja pujahtaa sisälle koppiin syöpöttelemään.
Jotta näin se homma etenee.  :-))

Joo mäkin oon aatellut, että muahan se ei koske. Lappu lie koiperhosia varten.  [:-DD]
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #831 : 10.05.07 - klo:00:45 »

Juu, koiperhosia varmaannii.  [:-DD]

Tässä ketjussapa onkin hyvä tilaisuus sanoa, jot nyt pakotan itseni tuonne punkan pohjalle - vaikka en minkäänlaista iltapalaa ole syönyt. Mulla kun joskus uni ei meinaa tulla, jos vatsa on ihan tyhjä... Nyt tuo ei kuitenkaan niin kauhean tyhjältä tunnu, jot yrittää täytyy.

Harmittaa vain, kun keskiviikon ketjukin on vielä lukematta. Ja moni muukin ketju. [:-I]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #832 : 10.05.07 - klo:00:50 »

Kauhee himo noihin parapähkinöihin, pitäis syödä kaikki kerralla, jotta loppuis nopeesti  [:-P] ne on tä'yttä ravintoa  [:-P]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #833 : 10.05.07 - klo:06:58 »

Juu,ei nälkäisenä saisi mennä koskaan ruokakaupaan.Silloin on vaara,että ostaa vaikka mitä heräteostoksia ja niitä ilmankin pärjäisi vallan hyvin.Ja minun on PAKKO tehdä puutelista puuttuvista tuotteista,muuten en muista ostaa mistä on todellinen puute.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #834 : 10.05.07 - klo:07:21 »

Tänään on ruokalassa tarjolla silakkapihvejä, yleensä ovat olleet makoisia.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #835 : 10.05.07 - klo:09:15 »

Ja nälkäisenä kaupassakäynti ON vaarallista...  [NUT]

Samaa mieltä ja lista mukaan. Jos mulla ei oo listaa, ostan innoissani kuin hurmoksessa niin paljon kun pyörään mahtuu. Ei voi luottaa yhtään itteensä  [:-I]

Kun oikein nälkää kiljuu, oon aatellu, että menis ruokakorin kanssa pukukoppiin ja vetäsis siellä yhen paketin meetwurstia.


 [:-DD]


Mä en missään nimessä hyväksy varastamista, mutta jos oikeesti olisi sellainen tilanne, ettei ole varaa ostaa ruokaa, mä lastaisin ostoskoriin patonkia ja metukkaa ja menisin sovituskoppiin syömään.  [:-I]
Tai ei patonkia; siitä jää liikaa paljastavia murusia. Ottaisin herkkutiskiltä jotain valmista ruokaa (grillikylkeä???) ja ahmisin sen.

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #836 : 10.05.07 - klo:10:06 »

En miekään varastamista hyväksy missään nimessä, mie menisin sitten kassalle sen tyhjän paketin kanssa ja maksaisin sen.  :-)) Mut Ilkka varasti kerran Aurajuuston. Oli pistänyt sen kaupassa omaan kassiinsa ja UNOHTI sen sinne kassalla.  [:-DD] Kotona huomattiin.
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #837 : 10.05.07 - klo:10:26 »

Kun minä olin pieni ja nälkäkiukkuinen ja äiti haki tarhasta ja käytiin kaupassa samalla reissulla, niin äiti joskus osti jotain pientä purtavaa (banaanin, vaikka) ja syötti sen saman tien. Sitten kassalla maksettiin pelkät kuoret. Kaupantätiä huvitti, mutta ainakaan en heittänyt mahalleen ja saanut itkupotkuraivaria karkkihyllyn eteen...  [:-DD]
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #838 : 10.05.07 - klo:15:23 »

Minä söin äsken Wilhelm tomaatti-mozzarella makkarasta (yhdestä) sekä kahdesta pussillisesta keittojuureksia ja yhdestä perunasta keitettyä makkarakeittoa.Ruskistin makkaraviipaleet pannulla ja siitä tuli hyvä maku keittoon.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #839 : 10.05.07 - klo:15:35 »

Pizzaa, omatekoista.  [:20]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.18 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.