Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ruokaa syöt tänään?  (Luettu 129792 kertaa)

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3915 : 11.05.08 - klo:15:27 »

Tänään söinkin peruamuusia ja lihamureketta  [:-)]   kun ei ollutkaan kaapissa makarooneja .... :-))
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3916 : 11.05.08 - klo:18:03 »

Meni kebapiksi tänään, kun kaveri tarjos... kuhaa ja vihanneksia tapahtuu sitten huomenna.

Lämmintä piisaa, jospa sitä jälkkäriksi taas sorbettia? Tahtoo jäätelökoneen, niin voi tehdä jätskiä aina kun haluaa!
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3917 : 11.05.08 - klo:21:42 »

Ranskalaisia ja kebabia.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3918 : 12.05.08 - klo:13:30 »

RISOTTOA! [:-DD]  Mutta jauhelihan tilalla on hunajabroiskusuikaleita sekä lisukkeena ne herneet ja maissi + herkkusieniä [:-)] On taas viikon ruoka kaapissa :-))
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3919 : 12.05.08 - klo:15:44 »

RISOTTOA! [:-DD]

Mä en ikipäivänä pystyisi syömään 5 päivää samaa ruokaa, mulla jäi väliin syy miksi teet niin... eli tuleeko vain tehtyä liikaa ruokaa vai onko siinä joku systeemi. Itse syön parasta-aikaa uunissa paistettuja vihanneksia ja perunasipuliseosta, sekä poronkäristystä a´la pakasteallas. Hyvää tuli, nams!
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3920 : 12.05.08 - klo:16:06 »

RISOTTOA! [:-DD]

Mä en ikipäivänä pystyisi syömään 5 päivää samaa ruokaa, mulla jäi väliin syy miksi teet niin... eli tuleeko vain tehtyä liikaa ruokaa vai onko siinä joku systeemi. Itse syön parasta-aikaa uunissa paistettuja vihanneksia ja perunasipuliseosta, sekä poronkäristystä a´la pakasteallas. Hyvää tuli, nams!

Laiskuuttani en viitsisi tehdä ruokaa joka päivä ja siksi tulee keitettyä varsinkin riisiä liikaa, tarkoitus olisi max 3 pv mutta joskus riisi turpoo ihan liikaa vaikka mittaan mukamas sopivan määrän [:-)] Potut olisi helpommat mutta kun en niin hirveesti pidä niistä [:-I] Tää kerta on kylläkin tarkoituksellisesti valmistettu "liikaa". Riisi on siitä mukavaa että sen kanssa voi syödä melkein mitä vaan. Kyllä 5 päivää menee jos ruoka kuuluu lemppariruokiin, no broisku ei ihan kuulu niihin. Katotaan nyt miten käy [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 274
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3921 : 12.05.08 - klo:16:18 »

kananuggetteja tuli ostettua äsken kaupassa käydessä ja tulihan sieltä paljon muutakin  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3922 : 12.05.08 - klo:16:25 »

Meinasin sanoo, että en tiedä, kun tuli käytyä kaupassa ja nyt on "millä mällätä" (hetken aikaa). Noh uunissa on nyt sianlihakökkäre n. 380 g. mutta en tiedä missä asteessa se pitäis olla ja kuinka kauan. Osaisko joku neuvoo? Mut äkkiä, se on jo siellä. [:-DD]
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3923 : 12.05.08 - klo:16:27 »

Ulkona ruokailtu päivällä shoppailu-reissun lomassa Aurajuusto broileria oli hyvää [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 274
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3924 : 12.05.08 - klo:16:28 »

Eikös pikkuruisessa possunpalasessa ollut paketin päällä mitään ohjetta lämmölle ja ajalle [:-(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3925 : 12.05.08 - klo:16:31 »

Eikös pikkuruisessa possunpalasessa ollut paketin päällä mitään ohjetta lämmölle ja ajalle [:-(]

No voi rähmä! [NUT] Ois varmaan ollut, mut pakkaus on jo roskiksessa ja roskis umpisolmussa, en viitti enää tonkia. Hmh. Tää menköön mun flunssan piikkiin, ei toimi pää. Kaupassaki rupes pyörryttämään. [NUT] No kai tuosta syötävää tulee... leikkaa halki jossaki vaiheessa ja kattoo onks kypsä.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3926 : 12.05.08 - klo:16:33 »

Kuivaa käkkänää tulossa [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3927 : 12.05.08 - klo:16:39 »

Kuivaa käkkänää tulossa [:-DD]


oon kaiken aikaa alennellu tuota lämpötilaa... vielä ei näytä käkkänältä. raportoin tuloksista. [:-DD] kökkäre lienee valmis, ennen ku joku antaa mulle paisto-ohjeet. alkaa olla jo vissin myöhästä. [:-DD]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3928 : 12.05.08 - klo:17:34 »

Mulle kävi niin että laitoinkin kaksi riisi-broiskusuikale-herkkusieni-herne-maissi mössöä pakastelokeroon, kyllä ne siellä säilyy jonkin aikaa. Tulikin enemmän kuin 5 annosta, tuli 6 [:-DD]  Tosin mun annokset on hyttysen annoksia joidenkin mielestä, mutta kun maha ei vedä enempiä [:-)]  Raavas mies söis mun kolme annosta yhtenä sellaisena eli, se söis mösselin kahtena päivänä [:-I] Eli väliin litlin jauheliha-juustokökkänöitä.
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #3929 : 12.05.08 - klo:19:41 »

Aurajuusto-pekoni-herkkusieninyyttei ja uuniperunoita (ovat kaikki nyt uunissa)
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.
 

Sivu luotiin 0.293 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.