Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ruokaa syöt tänään?  (Luettu 129797 kertaa)

Sumotus

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 155
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9045 : 27.12.11 - klo:07:38 »

Jouluruoka ainakin riittää jo. Sitä seuraavan kerran sitten joulukuussa 2012. On työpäivä joten taidanpa käydä syömässä panimoravintola Bruuverin lounaspöydässä.
Ruokalistalla näyttäisi olevan tänään tarjolla tällainen menyy.

Ti 27.12.

Lohikeittoa VL, G
Texas pete - kanaa L, G
Slaavilaista härkäpataa VL, G
Herkullisia kasvisruokia VL
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 274
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9046 : 27.12.11 - klo:17:57 »

off topic...  ei sähköjä

520 grammaa tuli grillattua ja syötyä porsaan pehmeästi pippurista sisäfilettä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9047 : 27.12.11 - klo:18:11 »

Olen varannut illaksi neljä (4) pakettia pinaattikeittoa. Nuo Pasin likat ovat aina pistelleet kahdestaan sen kaksi pakettia, eikä sitä ole jäänyt mulle ollenkaan, kun olen nälkäisenä tullut illalla töistä  [:-(]
Lisäksi keitettyjä munia.
Mulla vaan on jännä fiilis, että saavat kaupungilla jonkun idean ja jäävät sukulaisiin/ äidilleen yöksi ja mä tässä odottelen niiden tuloa. En ole siis vielä laittanut 1,6 litraa soppaa tulemaan!  [:-I]  Saattaa olla, että mun pitää mennä nukkumaan ennen ruoka-aikaa.... aamulla taas aikainen herätys. Nää ruokahommat on AINA tökkinyt noiden likkojen kanssa. Tyyliin olen sulattanut 4 pihviä ja sitten ovat kumpikin jääneet kaverille yökylään  [:-/]

Pyyhältäjä

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 169
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9048 : 27.12.11 - klo:20:50 »

Kaija, tiedän hyvin nuo teinien ja nuorten aikuisten ruoka- ja menotavat. Erittäin ärsyttävää, kun ei tiedä, kannattaako keittää tai paistaa tai edes ottaa sulamaan mitään, kun suunnitelmat voivat muuttua hetkessä. Pinaattikeitto munilla on hyvää ja sitä ei olekaan pitkään aikaan meillä syöty. Kiitos muistutuksesta  [:-)]

Tänään on mennyt kinkunripelihakeittoa ja varmaan huomennakin voisi sen lopun liemen lämmittää.

Tein elämäni ensimmäistä kertaa lanttu- ja porkkanalaatikon alusta loppuun itse ja jopa onnistuin etenkin porkkanalaatikon kohdalla. Sitä söi lapsetkin  [:-)] Lanttulaatikossakaan ei ollut muuta vikaa kuin hieman liian vähän suolaa, mutta kyllä sitä syömään pystyi.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9049 : 28.12.11 - klo:06:46 »

Likoilla meni eilen sen verran myöhään kaupungilla, ettei edes alettu tehdä pinaattikeittoa. Lämmitin palan sunnuntaista pizzaa.
Tänään sitten uusi yritys sopan ja munien kanssa!  [:-I]

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9050 : 28.12.11 - klo:09:11 »

Joulukinkkua on vielä jäljellä ja hiukka joululaatikoita, jos vaikka perunoita kans keittelis  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9051 : 28.12.11 - klo:11:23 »

Täällä kanssa ruoan kanssa oli vaikeaa sen jälkeen, kun tytär muuttui kasvissyöjäksi.
Onneksi kala kelpas/aa. 
Olemme ihan sopineet, että tytär tekee omat pöperönsä ja mä omat, niin ei tartte pahoittaa mieltänsä kumpikaan.
Sit kun on kala- ja oikeaa kasvisruokaa, niin hoidan homman. [:-)]
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9052 : 28.12.11 - klo:16:48 »

Kaalikääryleitä just lämmittelin ja popsasin karpalohillon kanssa. Sit oli pakko ostaa aurajuustopatonki, kun just kauppias toi höyryävät patongit tiskiin.  [:-P] Nam oli hyvää  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9053 : 28.12.11 - klo:16:59 »

Tytöt eivät tule tänään kotiin. Vaihtoehto 2, kun ei kahdelle hengelle viitsi keittoa laittaa  [;-)] on -30% lehtipihvit ja ranskalaiset ja valkosipulivoi  [:-P]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 274
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9054 : 28.12.11 - klo:17:14 »

Kuinka paljon mukavampi tämä ketju olisi jos päiväruokailuannoksesta olisi kuva mukana  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9055 : 28.12.11 - klo:17:37 »

Kuinka paljon mukavampi tämä ketju olisi jos päiväruokailuannoksesta olisi kuva mukana  [:-I]

FB:hen mä usein laitankin. Se on niin helppoa: kännykkä wifi-yhteydelle, fb auki, kuvat ja sit napataan kuva. Tai jos haluaa syödä ensin, kuvan voi ladata myöhemmin kännykän muistista!!!

Kaitsu laittoi tänne kuvan kännykällä Vankilan pikkujoulusta. Täytyykin kysyä, onnistuuko se muiltakin. Noiden photobucketien kanssa pelaaminen on työlästä.

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9056 : 28.12.11 - klo:17:39 »

Kinkkua ja porkkanalaatikkoa...alkaa jo maistua...joululle  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 274
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9057 : 28.12.11 - klo:17:44 »

Kuinka paljon mukavampi tämä ketju olisi jos päiväruokailuannoksesta olisi kuva mukana  [:-I]

FB:hen mä usein laitankin. Se on niin helppoa: kännykkä wifi-yhteydelle, fb auki, kuvat ja sit napataan kuva. Tai jos haluaa syödä ensin, kuvan voi ladata myöhemmin kännykän muistista!!!

Kaitsu laittoi tänne kuvan kännykällä Vankilan pikkujoulusta. Täytyykin kysyä, onnistuuko se muiltakin. Noiden photobucketien kanssa pelaaminen on työlästä.

Ihan 100% pönttöläisistä ei kuitenkaan ole siellä f....
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9058 : 29.12.11 - klo:15:27 »

Bataaatti-perunamuhennos kiehumassa, lihapullat jo äsken tehtiin ja paistettiin valmiiksi. Jäkkäriks tehtiin jäätelökakkua kaupan metsämansikka kääretortusta ja Valion vaniljajäätelöstä  [:-)]
Hitsi kun Valio lopetti sen styroksilaatikossa olleen pyöreän jäätelökakun teon, minusta se oli huippuhyvää .  [:-P]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9059 : 29.12.11 - klo:15:32 »


Hitsi kun Valio lopetti sen styroksilaatikossa olleen pyöreän jäätelökakun teon, minusta se oli huippuhyvää .  [:-P]


Niin se iso? Se oli kyllä aika kalliskin!  :-O Ja tosiaan aivan liian iso normaaliin herkkuhetkeen. Monenkohan hengen kakku se mahtoi olla?
Mutta pahuksen hyvää!  [:-P]
 

Sivu luotiin 0.157 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.