Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ruokaa syöt tänään?  (Luettu 129643 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9420 : 15.04.12 - klo:11:56 »

Krnauuu...  Voileipäkakkua ja voileipäkakkua ja... Ei sitä taida aamulla enää ollakaan, eikun uutta suunnitteleen, juu. [:10]

Uuden suunnittelu alkoi jo eilen... syödään nyt tämä ensin. Uusi onkin sitten jo kolmas. Älä huolestu. [:-DD]
Kirjattu

Pilvi

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9421 : 15.04.12 - klo:12:05 »

Krnauuu...  [:10]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9422 : 15.04.12 - klo:12:16 »

Söimme juuri makaronia ja lihapullia tomaattikastikkeella. Otso oli kiitollinen syöjä ja pyysi kaksi kertaa lisää  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9423 : 16.04.12 - klo:12:17 »

Joskos tänään tekisi karjalanpaistia. Siis, jos PILVI asian hyväksyy...  [:-I] :-O [:-DD]



(noh, taisi se jo hyväksyä :-)) )
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9424 : 16.04.12 - klo:16:44 »

Mä ostin tänään viljapossun ohutleikkeitä, no tehtaassa oli litistys unohtunut, ovat noin sentin paksuisia ja aikas pieniä, no samaa lihaa kuiteskin eli eiköhän nuo mahassa viihdy kunhan ovat paistuneet. Tänään muistin jopa pistää uuniin asteita, perjantaina paistoin ruokaa ilman asteita, ei oikein kypsynyt  [:-I]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9425 : 16.04.12 - klo:16:55 »

Kaksi ruokalusikallista kaupassa tehtyä muussia, pari krillattua broilerinfilettä ja herkullista salaattia, kaupassa sekin valmistettu.
Heleppoo on immeisen elämä.  [:-)]
Maukasta ruokaa oli, eikä paljoa kaloreita. 
Omppupulla tasotti kaloripuolen.  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9426 : 16.04.12 - klo:16:55 »

Broilerinkoipia, riisiä ja salaattia.

Oho, olipas Zeenerin ohutleikkeet tosiaan "ohuita". Anna palautetta lihafirmaan niin ne lähettää sulle varmaankin lahjakortin. :-)) Mä olen kova valittamaan ja aina oon saanu jonkun hyvityksen. Viime viikollakin annoin palautetta, kun rypsiporsasas pihvipaketissa olevat maustevoinapit räiskyy niin paljon, että koko keittiön joutuu siivoamaan. Oikeesti, rasvaa roiskuu liki metrin päähän. Vielä ei oo tullut vastausta mutta ootellaan. [:-P]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9427 : 16.04.12 - klo:17:02 »

Mä en yleensä jaksa valittaa kun ei tuo nyt mun ruokailuun vaikuta. Mutta silloin valitin kun olin ostanut mikrohampurilaisen (hinta30snt) ja kun onnellisena avasin paketin, ei siellä ollut pihviä ollenkaan, pelkkä sämpylä  [:-(], no sain 2 euron lahjakortin Valintataloon  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9428 : 16.04.12 - klo:17:07 »

Kyllä minäkin valitan, jos on tarvis.  Useimmiten sanon, ettei tartte tuotetta korvata, kunhan vastaisuudessa on valitukseni huomioitu ja korjattu.
Nyt tekis mieli valittaa ohuenohuista kinkkuleikkeestä, kun siinä oli taas joitain rustoja, vai mitä lie jänteitä.  En tykkää niitä pureskella.  
Vai kuuluuko niitä ollakin?  Snellmannin tuotteet ovat muuten maultaan hyviä - mielestäni.  (Ei mainos.)
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9429 : 16.04.12 - klo:17:28 »

Mä en yleensä jaksa valittaa kun ei tuo nyt mun ruokailuun vaikuta. Mutta silloin valitin kun olin ostanut mikrohampurilaisen (hinta30snt) ja kun onnellisena avasin paketin, ei siellä ollut pihviä ollenkaan, pelkkä sämpylä  [:-(], no sain 2 euron lahjakortin Valintataloon  :-))

 [:-DD]

Mä ostin kerran yhdestä paistopisteestä Fazerin lihapiirakan ja sieltä puuttui kokonaan se lihatäyte, pelkkää pullaa vaan oli koko piirakka. Silloinkin valitin ja sain Fazerilta lahjakortin millä sain ostaa leipää 12 euron arvosta.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9430 : 16.04.12 - klo:17:30 »

 [:-DD] Okei piffit kutistuivat myös uunissa pikkiriikkisiksi... voi vain kuvitella fiilikset jos joku olisi suunnitellut tuosta paketista 4 hengelle ruuan, nyt mä kykenen ihan mainiosti syömään ne kaikki 4  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9431 : 16.04.12 - klo:17:32 »

Kyllä minäkin valitan, jos on tarvis.  Useimmiten sanon, ettei tartte tuotetta korvata, kunhan vastaisuudessa on valitukseni huomioitu ja korjattu.
Nyt tekis mieli valittaa ohuenohuista kinkkuleikkeestä, kun siinä oli taas joitain rustoja, vai mitä lie jänteitä.  En tykkää niitä pureskella.  
Vai kuuluuko niitä ollakin?  Snellmannin tuotteet ovat muuten maultaan hyviä - mielestäni.  (Ei mainos.)

Kyllä minä reklamoisin ainakin jos kinkkuleikkeessä on rustoja, koska ei siellä kuulu niitä olla. Mulle kerran yksi valmistaja sanoi, että he nimenomaan haluavat palautetta tuotteistaan, jotta sitten osaavat tehdä laadunvalvontaa. Jos kukaan ei koskaan huomauta mistään, niin eihän ne siellä tiedä, että jotain on ehkä pielessä.
Ja mä kyllä haluan hyvityksen jos kerta näen valittamisen vaivan. :-)) Sähköpostilla on usein helppoa laittaa reklamaatio menemään.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9432 : 16.04.12 - klo:17:48 »

Kyllä minäkin valitan, jos on tarvis.  Useimmiten sanon, ettei tartte tuotetta korvata, kunhan vastaisuudessa on valitukseni huomioitu ja korjattu.
Nyt tekis mieli valittaa ohuenohuista kinkkuleikkeestä, kun siinä oli taas joitain rustoja, vai mitä lie jänteitä.  En tykkää niitä pureskella.  
Vai kuuluuko niitä ollakin?  Snellmannin tuotteet ovat muuten maultaan hyviä - mielestäni.  (Ei mainos.)

Joo, aika monissa leikkeleissä on noita jänteitä yms. joka ei mene kurkusta alas. Veitsellä leikkaan ne pois. YÖK [:18]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9433 : 17.04.12 - klo:10:42 »

Nyt on IHAN pakko laittaa kuva. Eilen en kyenny, kun
meni aika nauraessa. Oikein rivoja vilauttajanakkeja
oli meillä eilen.  [:-DD] Niitten pitäis olla Hömiksen lan-
seeraamia "nakkipiiloja". En malttanu istuen tehä, vaan
huonoilla kintuilla kiireesti muka seisaaltaan. Olis kannatta-
nu istua ja huolella sulkee ne. Eikö?  [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #9434 : 17.04.12 - klo:10:51 »

 [:-DD]  Marleenan nakeille... mut varmaan hyviä silti...
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.202 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.