Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tulostin ja sen väripatruunat  (Luettu 641 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Tulostin ja sen väripatruunat
« Vastaus #15 : 17.03.07 - klo:23:11 »

Minulla HP:N psc1110- tulostin. Se on ollut nyt kohta viitisen vuotta.
Aika kalliiksi nuo värikasetit kyllä tulevat. En ole tuosta Finink:istä kuullutkaan.
Sensijaan olen kyllä kerran tilannut värikasetit InkClubilta. Nopeasti tulivat.
Mutta ne kasetit kestivät tosi vähän aikaa verrattuna alkuperäisiin. Myöskin
suttasivat. Niinpä en viitsinyt enää sieltä tilailla.  Yritän aina seurata jos jossain
on tarjouksia tms.  .
Valokuvia en kyllä juurikaan raaski tuolla tulostella. Värikasetit humahtavat siten
aika äkkiä tyhjäksi. Minun käytössäni isompi musta kasetti kestää jopa puoli vuottakin.
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Tulostin ja sen väripatruunat
« Vastaus #16 : 29.03.07 - klo:19:10 »

Heiii...mitähän tarkoittaa lisäsäiliö...miulla on Canonin MP160 ja siihen patruunat PG40-CL41...PG50-CL51....eli, kysymys oli se lisäsäiliö....ostin eilen Suomalaisesta Kirjakaupasta  Canon color CL-41 maksoi 26€...ovat aikamoisen kalliita ja mie tietysti hiukka liikaa valokuvia tulostan... [:-I]
Kirjattu

Sinisorsa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 004
Vs: Tulostin ja sen väripatruunat
« Vastaus #17 : 30.03.07 - klo:14:51 »

Heiii...mitähän tarkoittaa lisäsäiliö...miulla on Canonin MP160 ja siihen patruunat PG40-CL41...PG50-CL51....eli, kysymys oli se lisäsäiliö....ostin eilen Suomalaisesta Kirjakaupasta  Canon color CL-41 maksoi 26€...ovat aikamoisen kalliita ja mie tietysti hiukka liikaa valokuvia tulostan... [:-I]


http://www.mustekasetti.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=peach-c51

Tuolta saa halvalla mustetta. Starter/aloituspakkauksessa tulee mukana erillinen tulostinpää(korvaa Canonin oman), johon säiliö laitetaan.
Tulostinspää(jossa ruiskusuutin/suuttimet) kestää n. 25 säiliön käytön. Tulostinpää on siis sekin kuluva osa,joka pitää silloin tällöin vaihtaa, jos tulostusjälki merkittävästi alkaa heikkenemään.


http://www.mustekasetti.com/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=321
« Viimeksi muokattu: 01.04.07 - klo:17:05 kirjoittanut Sinisorsa »
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Tulostin ja sen väripatruunat
« Vastaus #18 : 31.03.07 - klo:18:38 »

Mullakin alkaa värit jotenkin haalistuu, mut valokuvapaperia ostin Lidlistä (9,90) ja toivottavasti se käyp tähänkin koneeseen, en oo vielä koklannut mimmosta jälkee tulee. Mut muuten, pikkasen oon kyllä kuviani tulostanutkin, hehee. [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Tulostin ja sen väripatruunat
« Vastaus #19 : 16.04.07 - klo:12:44 »

Minun HP1210 monitoimivekottimeni on jo kuukauden päivät ilmoitellut vähissä olevasta väristä, mutta vielä ei ole tarvinnut vaihtaa. Ja olen tulostanut erinäisiä kuviakin tauluiksi seinille. Joten onkohan tässäkin kyse siitä, että saataisiin mustepatruunoita enemmän kaupaksi? Kysyy kyynikko... [:-I] Patruunoita on kyllä varastossa, sitten kun väri OIKEASTI loppuu.  [:-)]

Kyse on  usein todellakin huijauksesta :    http://www.mustekasetti.com/files/byrodata/html/Epson_chip_%20resetter.pdf

Epson jopa lakkaa täysin toimimasta, jos ajuriohjelma ilmoittaa, että yksin kasetti on ns. tyhjä.  [:-/]
Sirunollaimella saa laitteen taas toimimaan, ja sitten se ns. tyhjäkin kasetti antaa taas mustetta ja ilmenee, että sitä väriä riittääkin vielä pitkään.

NYT sitten vihdoin ja viimein kolmivärikasetti on tyhjenemässä. Vastahan ensimmäisestä varoituksesta on kulunut kaksi kuukautta.  [:-I] :-)) 
Kirjattu

Sinisorsa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 004
Vs: Tulostin ja sen väripatruunat
« Vastaus #20 : 19.04.07 - klo:17:14 »

Kirjattu

erkki

  • Vieras
Vs: Tulostin ja sen väripatruunat
« Vastaus #21 : 05.05.07 - klo:21:07 »

Kyllästyin kuivuviin ja kalliisiin väripatruunoihin ja ostin HP laser jetin  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.183 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.