Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys lainauksesta  (Luettu 655 kertaa)

Ritu1

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 110
Kysymys lainauksesta
« : 08.05.07 - klo:17:35 »

Kertokaa mulle, miten saan kirjoitettua sen lainauksen alle (joka on sinisessä laatikossa) siis sillä lailla, ettei kirjoitus tule siniseen laatikkoon vaan on tuolla esim. vihreällä pohjalla. Ei vaan onnistu mulla millään. [?]
Kirjattu

Ritu1

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 110
Vs: Kysymys lainauksesta
« Vastaus #1 : 08.05.07 - klo:17:46 »

Vastaankin itse omaan kysymykseeni, sillä nyt se jostain syystä onnistui.  [KIPPIS]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Kysymys lainauksesta
« Vastaus #2 : 08.05.07 - klo:18:04 »

Kertokaa mulle, miten saan kirjoitettua sen lainauksen alle (joka on sinisessä laatikossa) siis sillä lailla, ettei kirjoitus tule siniseen laatikkoon vaan on tuolla esim. vihreällä pohjalla. Ei vaan onnistu mulla millään. [?]

Viimeinen hakasulku tahtoo aina tulla omaan tekstin alkuun mukaan, eli tuo [/quote] -sanan viimeinen hakanen...se takkuaa joskus
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Kysymys lainauksesta
« Vastaus #3 : 08.05.07 - klo:18:04 »

Kertokaa mulle, miten saan kirjoitettua sen lainauksen alle (joka on sinisessä laatikossa) siis sillä lailla, ettei kirjoitus tule siniseen laatikkoon vaan on tuolla esim. vihreällä pohjalla. Ei vaan onnistu mulla millään. [?]

Vastaus tähän on, että kirjoita tekstisi [/quote]-sanan jälkeen  [:-)]
Kirjattu

Ritu1

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 110
Vs: Kysymys lainauksesta
« Vastaus #4 : 08.05.07 - klo:19:03 »

Kiitos Mese ja Zeener!  [:59]
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Kysymys lainauksesta
« Vastaus #5 : 09.05.07 - klo:02:30 »

Minä muuten olen huomannut sellaisenkin seikan, että etenkin oikein pitkän lainauksen ollessa kysymyksessä (jossa siis on monia vastauksiakin jo mukana) huolellisuus on kaiken a ja o. Itse ainakin monet kerrat olen aloittanut vastaamiseni jo kesken lainauksen ja joutunut sitten joskus kirjoittamani uudestaan aloittamaan...

Eli ensin aina kannattaa koko tuon sivun oikeanpuoleista palkkia siirtää niin paljon alemmaksi, että koko tuo lainattu viestiosuus on näkyvillä edessä. Sen jälkeen sitä lainattua viestiosuutta täytyy vastaavasti skrollata alaspäin niin paljon, että minkäänlaista tekstiä ei varmasti enää ole näkyvillä. Ja sitten ainakin itse klikkaan hiirellä sen viimeisen quote-sanan ja hakasulun jälkeen ja heitän kehiin kaksi rivinvaihtoa - ja aloitan kirjoittamiseni.

Ei siinä loppujen lopuksi muita jippoja ole kuin tuo huolellisuus.  [:-)]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -
 

Sivu luotiin 0.158 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.