Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys "vanhan puolen" lopettamisesta?  (Luettu 412 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Kysymys "vanhan puolen" lopettamisesta?
« : 24.08.06 - klo:06:41 »

Kuinka pitkään vanhalla puolella nykyiset viestit säilyvät? Mä tajusin just äsken, että esim meidän pihapinnat 2006 ovat pelkästään Pöntöllä ja ne pitäisi nyt kiireesti tallentaa oman koneen muistiin... kauanko mulla on aikaa tehdä se?

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Vs: Kysymys "vanhan puolen" lopettamisesta?
« Vastaus #1 : 24.08.06 - klo:06:46 »

Ei mitään kiirettä. En ole poistamassa sitä vielä, mutta en voi luvata kuinka kauan se toimii. Kunnossahan se ei ole kuin osittain.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kysymys "vanhan puolen" lopettamisesta?
« Vastaus #2 : 24.08.06 - klo:06:50 »

Mulla kun tuppaa kaikki hommat jäämään viime tippaan, niin saapas nähdä, miten nyt käy! Kaitsu, sun olisi pitänyt sanoa, että tiistaina katoaa vanhat tiedot, niin olisin maanantai-iltana hoitanut tuonkin jutun!  [;-)]
Otetaanko tietolaarista talteen uudelle pöntölle esim näitä Pönttö-tapaamisten kuvakavalkadeja ja vieraskirjoja?

Veke

  • Vieras
Vs: Kysymys "vanhan puolen" lopettamisesta?
« Vastaus #3 : 24.08.06 - klo:07:29 »

Huomenta joo ja entässe tietolaari? Kuikas sen laita ny on? Sinnekkö katoaa bittitaivaasee?
Miä en osaa mitää siirrellä ja siel olis ne linkit, joista ny kummiskin joku viä toimi

Mulla olis vähä toiveena, et joku, kuka vaa, osais ne siirtää ja alkas pitää sit ajan tasal.
Mulla menee, nii tai meni jo, sen linkkilistan pito vähä hataraks, ku on tota kaikellaist askaretta sevverra.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.583 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.