Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ansmann  (Luettu 231 kertaa)

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Ansmann
« : 10.05.07 - klo:20:58 »

Minulla on nyt Ansmann- akkukahva. Paketissa piti olla kuvallinen ohje, mutta ei ollut. Mukana tuli erillinen akku enkä tiedä, tyhmä kun olen, mihin sen tunkean. Onko joku vara-akku, ehkä ?
Muistan, että joku olisi maininnut omistavansa juuri tuon Ansmannin. Olisin kiitollinen neuvosta.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Ansmann
« Vastaus #1 : 10.05.07 - klo:22:08 »

Mikäs malli se kahva on? Onko sellainen kuin C-400 vai? Ja mihin kameraan? Canoniin käy tämä c-400

Tämä c-400 tungetaan siihen akun paikalle, ensin otetaan se kameran akkukotelon kansi pois, pukkaamalla siitä jousessa olevasta nastasta sivulle, niin kansi lähtee irti. Sitten vaan kahva työnnetään paikalleen ja ruuvataan kiinni. Ansmannin kahvaan ei voi laittaa entisiä akkuja, ne jää vara-akuiksi.
« Viimeksi muokattu: 10.05.07 - klo:22:14 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Ansmann
« Vastaus #2 : 11.05.07 - klo:10:07 »

Kiitos, mese. Minulla on C-400 Ansmann ja kamerani on canon 350. Osaan kyllä laittaa paikoilleen, mutta ihmettelen, mihin saan laitettua tuon mukana tulleen akun. Enkä löydä paikkaa, mihin laitan sitten kannen talteen, paitsi kaappi. Lappusessa sanottiin, että sen voi laittaa johonkin siihen akkukahvaan talteen. Pitääkö availla jotain ruuveja, kun käsin ei mikään irtoa. Tämmösii tyhmii kyselen.
Ottaisin mielelläni heti käyttöön, kun nuo tavalliset akut tyhjenevät niin nopsasti. Kuvailen paljon.
Kummallista, etten saanut ohjeita paketin mukana.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Ansmann
« Vastaus #3 : 11.05.07 - klo:11:18 »

Ei mulla vaan tullut mitään lisäakkua, ettei olis laturi [:-I], niin se kansi pitää kyllä laittaa sinne kaappiin. Ansmannissa ei ole paikkaa minne laittaa. Mulla oli kyllä ohjeet mukana. Pane sinne kaappiin se lisäakkukin  :-)). Tuossa akkukahvassa kyllä virtaa piisaa n. tuhannen kuvan edestä. Ennen loppuu kortista tila, ennen kuin virta. Laitas kuva siitä akusta, että minäkin ihmettelen  [:-I]

muoks. korjailin älyttömiä kirj.vihreitä.
« Viimeksi muokattu: 11.05.07 - klo:17:36 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Ansmann
« Vastaus #4 : 11.05.07 - klo:17:14 »

Mese, luulenpa, että tuo lisäakku on sitä varten, jotta voin käyttää sitä sen aikaa, kun lataan Ansmannia. Eli olen kai vähitellen hitaalla älylläni hoksannut koko jujun. Laitan ehkä myöhemmin kuvan koko Ansmann kalustosta, mutta nyt lähden treenaamaan skotikkaa ja laitan kameran pepun alle turvaan.
Kirjattu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Ansmann
« Vastaus #5 : 11.05.07 - klo:22:08 »

Tässä koko Ansmannsetti. Siis akkukahva, laturi ja ylim. normaali akku.
Taisi selvitä koko paketin tarkoitus.
« Viimeksi muokattu: 11.05.07 - klo:22:10 kirjoittanut Ikka »
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Ansmann
« Vastaus #6 : 12.05.07 - klo:11:27 »

Joo samanlainen mullakin on paitsi tuota lisäakkua. Kätevä!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.263 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.