Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pysyvä aihe?  (Luettu 687 kertaa)

Nessu Maakonni

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 153
  • Minä en tiedä.
Pysyvä aihe?
« : 19.06.07 - klo:12:58 »

Elikkä siis, kun monessa osiossa on pysyviä aiheita ja ovat aina päällimmäisinä. Niin kuinka sen voi laittaa sellaiseksi? Taitoni eivät vain riitä, kiitän asiallisista vastauksista etukäteen. [:´((]
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Pysyvä aihe?
« Vastaus #1 : 19.06.07 - klo:13:07 »

Elikkä siis, kun monessa osiossa on pysyviä aiheita ja ovat aina päällimmäisinä. Niin kuinka sen voi laittaa sellaiseksi? Taitoni eivät vain riitä, kiitän asiallisista vastauksista etukäteen. [:´((]

Ylläpito ja valvojat vain voivat laittaa aiheita pysyviksi, jotka pysyvät päällimmäisenä.  [:-I]

Vielä jatkan, että ensin käydään keskustelua ylläpidon ja jäsenten välillä, että olisiko tuo tai tämä sellainen aihe/asia, joka kannattaa kiinnittää sinne ylimmäiseksi.  [:-I] [:-I]
« Viimeksi muokattu: 19.06.07 - klo:13:09 kirjoittanut Risto »
Kirjattu

Nessu Maakonni

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 153
  • Minä en tiedä.
Vs: Pysyvä aihe?
« Vastaus #2 : 20.06.07 - klo:14:21 »

Sit on toinen ongelma, että en pysty laittaa liitteitä. Onko sekin asemasta riippuvainen?

PS. Millasii on nuo avatar tähti asteikot, eli monta viestii tarttee postata et saa jonkun muun aseman, ku oon nyt yhen tähen tulokas. :-))
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Pysyvä aihe?
« Vastaus #3 : 20.06.07 - klo:14:41 »

Sit on toinen ongelma, että en pysty laittaa liitteitä. Onko sekin asemasta riippuvainen?

PS. Millasii on nuo avatar tähti asteikot, eli monta viestii tarttee postata et saa jonkun muun aseman, ku oon nyt yhen tähen tulokas. :-))


Liitteiden laittamiseen on ohjeet tuolla "ohjeet ja tiedotteet" osiossa:
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?board=1.0

Ja tuossa testialueella saa harjoitella ihan vapaasti ja siellä on ohjeita, että miten linkitetään kuvia ja tekstiä:
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?board=14.0


Noista asteikoista en muista, että miten ne meni, mutta olisko niin, että 50:stä saa jo toisen tähden ja niin edelleen?
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 217
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pysyvä aihe?
« Vastaus #4 : 20.06.07 - klo:15:36 »

En minäkään en tähdistä muista mutta viittä enempää ei niitä tule ja tähdistä viis väliä kunhan pönttöillään  [:74] [:74] [:74]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Nessu Maakonni

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 153
  • Minä en tiedä.
Vs: Pysyvä aihe?
« Vastaus #5 : 28.06.07 - klo:14:34 »

Näin se varmana menee: 0 - Tulokas, 50 - Jäsen, 100 - Täysjäsen, 250 - Seniori, 500 - Konkari.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.162 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.