Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vieras nainen  (Luettu 7311 kertaa)

emo

  • Vieras
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #15 : 13.07.07 - klo:20:37 »

Hih,kerkesinkin jo muuttamaan viestiäni,kun löysinkin sen mitä  ensiksi ajattelin.

Mutta sama asia löytyy tästäkin.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 907
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #16 : 13.07.07 - klo:20:54 »

 :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #17 : 13.07.07 - klo:21:32 »

Juu, tuo hirveä vieras oli taas käynyt suklaakaapillani. JOudun täydentämään suklaakaappia viikottain.
Ne suklaat on nimittäin tarkoitettu mummin tytöille - ei hänelle!
Joskus yritän häntä huijata ja ostankin karkkipussin ja laitan sen ruokapöydälle. Ei auta - häviää alta aikayksikön!

Ostin uuden puhelimen ja hän kerkesi sitäkin jo säätelemään. Ei siitä näytöstä näe mitään, ääni häviää olemattomiin, mitään minulle jätettyjä viestejä en voi kuunnella, kun hän on ne poistanut.
Kaikki entiset puhelinnumerot hän kadotti puhelimestani!

Onneksi en kuitenkaan mennyt kauppaan rähjäämään rikkinäisestä puhelimesta, tajusin juuri sitä ennen, kuka tätä hommelia täällä hoitelee!

Sitten hän on lihottanut meidän Reinonkin aivan valtavaksi! Itsekin on sellainen norsu, että hyvä kun mahdutaan samaan talouteen enää asumaan! Mutta vaatteita se kyllä käy ostelemassa minun rahoillani! Ja suoraan sanottuna, eivät ne minkään näköisiä hänen päällään ole. Hän kaiketi luulee muuttuvansa yhtä kauniiksi, nuoreksi ja solakaksi kuin minä noiden uusien vaatteidensa avulla! [:-DD]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #18 : 13.07.07 - klo:22:07 »

Hukkaa kun on päässyt räpelöimään niitä, kaikki mun tärkeät kamat :-))
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #19 : 14.07.07 - klo:09:34 »

Ja se vois kyllä ruveta imuroimaan, kun kerran täällä loisii, mutta laiska on kuin mikä, ei se tietystikkään ala. Koiratkin sen pitäisi mennä lenkittämään, mutta senkin homman kanssa aikailee, kun on vesisade!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #20 : 14.07.07 - klo:10:26 »

No niin, ite piti koirat lenkittää ja ite piti kaivaa imuri esille ja alkaa kohta imuroimaan.  [:-//]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #21 : 14.07.07 - klo:13:45 »

Meillä taas käy joku kumma räpläämässä minun puhelinta. Aina kun yritän laittaa sen herättämään, ja teen sen varmasti oikein, niin se herätys ei silti toimi, eikä se soi!!!  :-O Myöhästyn siis aina juuri silloin kun ei saisi. Tämän se jostain kumman syystä tekee aina muulloin paitsi silloin kun on lähtö pönttötapaamiseen. Silloin se ryökäle ei jostain syystä uskalla kajota näppeineen herätyksenasetuksiini. On onneksi sentään jotakin herranpelkoa silläkin ryökäleellä kuitenkin...  [:-DD] [:-DD]

Paitsi nyt se on keksinyt alkaa soittelemaan ja laittamaan viestejä johonkin ihmeellisiin paikkoihin... Meinaan aina tuntuu olevan puheminuutit ja viestit loppu, vaikka VARMASTI minä vähäsanainen,hiljainen neiti se en ainakaan ole niitä hupuloinut...   [:-I] [:-I] Toistaiseksi se on kuitenkin ymmärtäny jättää minun  salmiakkisuklaani rauhaan. Mitä nyt piilottelee niitä, etten muista niitä itsekään syödä. Ja sehän taitaa olla ihan hyvä vaan, näillä linjoilla... [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

kolmas sisko

  • Vieras
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #22 : 14.07.07 - klo:15:09 »

Nyt tämä Memperin Airi valittaa, että koskee niskaa ja läpäläpä.
En käskenyt siivota, ihan itse alkoi ahertamaan joten olkoon hiljaa vaan.
Jotain saa tehdä ruokansa eteen rutjake. [:-DD]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #23 : 14.07.07 - klo:16:20 »

Taitaa tämän vieraan suku olla hyvin laaja koska ihan selvästi meilläkin löytyy täti joka tekee kaikenlaisia ilkeyksiä. Epäilen peräti Emon kotona asustelevan henkilön kaksoissisaresta olevan kyse. Kovin ovat samanlaisia kaikkinen konsteineen joilla hankaloittavat meidän mukavien ihmisten elämää. :-))
Kirjattu

anja

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 708
  • ciao, Firenze, Italy
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #24 : 14.07.07 - klo:20:08 »

 :-))
On laaja suku vai liekö sama olento, joka ehtii yhtaikaa joka paikkaan tekemään tepposiaan..tännekin se on usein ehtinyt, enkä tiedä kuka se on.. [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #25 : 16.07.07 - klo:17:38 »

Kukahan täällä käy mun pakastusrasioita vohkimassa ja just sitä kokoa, jota tarviin? [:-/]
Yks vuosi oli kaikki rasioiden kannet hukassa ja se "joku" toi ne sit, kun pakastusaika oli mennyt umpeen!  [:-/]

Meinasin laittaa kerta-annoksia mansikkasössöö sellaisiin pieniin rasioihin, niin nyt ei löytynyt niitä kun kaksi. [:-(]
« Viimeksi muokattu: 16.07.07 - klo:17:41 kirjoittanut Kaarin »
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #26 : 16.07.07 - klo:19:59 »

Se oli taas täällä!
Eepro teki grilliruokaa ja se vieras nainen söi ihan kamalasti ja nyt se kehtaa valittaa, että sillon maha liian täynnä!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #27 : 16.07.07 - klo:20:12 »

 [:-DDD]
Kirjattu

ötökkä

  • Vieras
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #28 : 16.07.07 - klo:20:35 »

Meilläkin se kammottava nainen käy. Tulin töistä niin se oli mullannu mun sängyn vaikka ihan varmasti petasin aamulla. Sitten se oli tehny ison kasan tiskiä ja liannu mun vaatteitani niin että pyykkikori on ihan pullollaan. [:-/] Se vaan oottaa et mä teen kaiken sen edestä ja toinen vaan pitää hauskaa. [:-(]
Eikä se tietysti ollu voinu kantaa mulle vettä valmiiks niin että mä jouduin ensitöikseni täyttämään vesisangon. Ja se on pusertanu mun hammastahnatuubin tyhjäks! Jouduin aamulla harjaamaan ilman tahnaa.
Mut kaiken huippu oli kun se meni ja tönäs mua yks päivä niin että multa putos iso kattilankansi kädestä ja suoraan mun varpaalle. Ihmettelen vaan et miks se muija alko niin kauheesti huutaa vaikka mua sattu [?]
Ja pirun kateellinen se on. Se oli ennen ihan yhtä lihava kun minä ja nyt kun oon vihrosta viimen saanu muutaman kilon pois niin eiks tää sit tietty heti matkinu perässä ja nyt sitte aina tuu peilin eteen esitteleen hoikempaa itteensä kun mä yritän kattoo et onks mun tukka hyvin tai jotain.  [:-/]
Mut onneks se on vanhemman näkönen! [:-DD]

Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #29 : 16.07.07 - klo:20:47 »

Nyt kun olette rähjänneet sille vieraalle, niin se muutti meille! Perskutarallaa, aamulla hyppäs vessaan peilin eteen..ja iltapäivällä mokoma tunkesi roppansa mun vaakalle...ei oo tosi. Ja sillä oli kumma ilme..sellainen vihasen kärttynen. Kuttukaa takasin, tai mä hermostun.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.325 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.