Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pönttölän kamerakerho  (Luettu 2900 kertaa)

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #30 : 30.07.07 - klo:22:06 »

Sus, pokkari on ainakin kiva ottaa mukaan; se kulkee käsilaukussa tai taskussa!


Siksi sen pokkarin hankin, helppo kuljettaa mukana. Ja nimenomaan omassa kamerassani on mukavia lisäominaisuuksia kuten kunnon zoom ja makrokuvausmahdollisuus.

 [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #31 : 30.07.07 - klo:22:07 »

Sitten tietysti kaikkea muuta pientä kivaa; hei hei ylimääräiset rahat  [:-DD]

Mitä ne sellaiset ovat... [:-DDD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #32 : 30.07.07 - klo:22:09 »

Sus, pokkari on ainakin kiva ottaa mukaan; se kulkee käsilaukussa tai taskussa!


Siksi sen pokkarin hankin, helppo kuljettaa mukana. Ja nimenomaan omassa kamerassani on mukavia lisäominaisuuksia kuten kunnon zoom ja makrokuvausmahdollisuus.

 [:-)]

Just nämä mäkin haluan, makrokuvausmahdollisuus ja kunnon zoom. Ei musta varmaan mitään "himolintukuvaajaa" tule. :-)) Kotipihakuvaus melekein riittää.  :-)) Keittiön ikkunan lähellä talvella ruokintapaikalla, ja se ei oo kaukana.
Kirjattu

Mali

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 150
    • mali.kuvat.fi/kuvat
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #33 : 30.07.07 - klo:22:10 »

Kameratietokannasta löytyy toisenkin kameran tiedot :-O .
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #34 : 30.07.07 - klo:22:10 »

 [:-DD], mullei oo ruutuvihkoo eikä lyijykynää, ne ostolistalle.
Yhden kun vielä sais, sen macron...ja laajakulman ja salamavalon ja kuulapään ja toisen rungon ja filttereitä ja isomman repun ja suotimia ja  LOTTOVOITON!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #35 : 30.07.07 - klo:22:13 »

Kattelin tuolta Canonin sivulta (missä oli tää Pyriksen kamera) lähimmän Canon jälleenmyyjän, niin se on tossa Prismassa.  :-)) Siis samassa rakennuksessa semmonen liike. Eip oop kaukana.  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #36 : 30.07.07 - klo:22:19 »

 http://www.testberichte.de/d/imgs/p_imgs/Olympus+Camedia+C-480+Zoom-53361.jpg Sus, tommonen lelu on mulla ja ihan oon tullut aloittelijana toimeen. [:-)]
Ei maksanut paljoo!!
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #37 : 30.07.07 - klo:22:22 »

Oolraitti. Kiitos kaikille valistuksesta!! Mie mietin ja kyl mie sen nyt hankin.  [:-)] Vihdoin.
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #38 : 31.07.07 - klo:08:00 »

Hyvälle kuudostaapi tämä idea omasta kamerakerhosta.

Ja pokkarilla miekin kuvailen (12xzoom ja macro samassa) ja jos haluaapi saapi tuohon miun kameraan hankittua vielä lisäputkia, vaikka pokkari onkin.

Vaikka Susu, sullahan on järkkäreistä kokemusta vaikka kuinka ja osaat niillä kuvailla, digijärkkäri ei sen kummosempi ole kuin filmijärkkärikään, mutta järkkäriin saat menenemään kohtuuttomasti enemmän rahnaa kuin pokkariin. Kaikki ne putket sun muut, joita alkaisit kuitenkin heti havitella, kun hiukan olisit kuvaillut  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sus

  • Vieras
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #39 : 01.08.07 - klo:14:17 »

Oiskohan tää ok tilaus... oon tässä nyt pähkäilly, mut en uskalla tehhä mitään ennenku joku sanoo jotakin.  :-)) Tilaisin tään nimittäin vaikka heti...

http://www.pixmania.com/fi/fi/551203/art/canon/powershot-s5-is.html?srcid=1157

Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #40 : 01.08.07 - klo:14:34 »

Sus, taatusti hyvä kamera! Mutta tuo mukana tuleva muistikortti ei riitä kovinkaan pitkälle... katselepa jostakin muistikorttien hintoja ja mieti, olisiko joku noista "paketeista" hyvä!
 :-))

 Me ostettiin just Anttilasta tarjouksesta 1GB ja 2GB muistikortit; olisikohan pienempi ollut 29 euroa?

Muoks. mä ehkä harkitsisin tuollaista pakettia, jossa ladattavat paristot ja laturi (nekin melko kalliita, kun menee kaupasta ostamaan) ja iso muistikortti!  [:-I]
« Viimeksi muokattu: 01.08.07 - klo:14:39 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #41 : 01.08.07 - klo:14:44 »

Tää oli netin hintavertailussa halvin mitä löytyi (ja mitä oli varastossa) ja siihen tosiaan tulee mukaan nuo jutskat. Muistikortteja täytyy toki sitten hankkia lissää. Kiitti Kaija vastauksesta, ni uskallan tehdä tilauksen.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 212
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #42 : 01.08.07 - klo:15:16 »

Muistikorteista sen verran että ensin kannattaa miettiä missä kuvaa, jos kuvaa kotipihalla ja kortin pääsee purkamaan koneelle päivittäin riittää varmasti yhden Gigan kortti, Islannin matkalla oli mukana 2x4gigan kortti ja 1x1gigan kortti ja taisi olla vielä 1x512 kilotavun(puolen gigan kortti)
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #43 : 01.08.07 - klo:15:25 »

Oiskohan tää ok tilaus... oon tässä nyt pähkäilly, mut en uskalla tehhä mitään ennenku joku sanoo jotakin.  :-)) Tilaisin tään nimittäin vaikka heti...

http://www.pixmania.com/fi/fi/551203/art/canon/powershot-s5-is.html?srcid=1157



Ihan varmasti kannattaa ostaa, minulla on itselläni Canonin S2, eikä ole ollut valittamista. Muistikortit ovat 500 Mt ja 1 Gt, jotka ovat riittäneet toistaiseksi mainiosti, vaikka olen pidempiäkin reissuja tehnyt.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pönttölän kamerakerho
« Vastaus #44 : 01.08.07 - klo:15:55 »

Mä tilasin sen  :-O

Sitä en tiedä mitä mä tässä kuussa syön...  [:-I] mut onks sen välii... syön silmilläni valokuvia.

Toimitusaika on 3-5 päivää, että ehkä ens viikolla... arvatkaa maltanko odottaa?  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.325 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.