Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: kaikki lukemattomat viestit  (Luettu 2054 kertaa)

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
kaikki lukemattomat viestit
« : 28.08.06 - klo:13:37 »

Huomasin että minullahan on lukemattomia viestejä vaikka kuinka paljon. Tuo Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit ei todella näytäkään kuin vain ne edellisen käynnin jälkeiset viestit. Voiko tänne laittaa sellaisen linkin joka näyttäisi KAIKKI lukemattomat viestit. Nyt niitä on tosi vaikea kaivaa esiin.
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #1 : 28.08.06 - klo:15:10 »

Missä täällä on sellainen kuin edellisen käynnin jälkeiset, mulla lukee näytä keskustelualueen viimeisimmät viestit.
Multa jää usein lukematta, kun en löydä tai muista mitkä olen lukenut.
siis ennen tätä istuntoa
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #2 : 28.08.06 - klo:15:13 »

Mir - tuossa vasemmalla ihan ylhäällä [:-)]
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #3 : 28.08.06 - klo:15:20 »

Kiitos Hilu, en ole tosiaan nähnyt niitä,melkein väitän, ettei niitä ole ollutkaan siinä ennen, nyt vasta näin tuon ajankin sieltä.
Siis ne katoaa näkymättkömiin, kun naksauttaa tuolta oikealta kelloajan vierestä, siksi en ole niitä nähnyt.

Mä vielä myöhemminkin testasin ja niin se tosiaan on, että se teksti
Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit ei tosiaankaan näy jos tänne tulee sen kirjautumisruuden kautta. No enhän mä tuommosta mitenkään arvannut hokata, että jostain nappulasta pitäisi lisäksi painella.
« Viimeksi muokattu: 29.08.06 - klo:10:42 kirjoittanut mir »
Kirjattu

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #4 : 29.08.06 - klo:00:50 »

Viestiketjussa jossa on lukemattomia viestejä lukee . Kun klikkaa tuota sinistä Uusi-nappia ketju aukeaa ja esiin tulee ensimmäinen lukematon viesti ao. ketjussa. Toisin kuin vanhassa foorumissa tämä uuden viestin merkintä toimii, koska tieto viestin lukemisesta tallennetaan tietokantaan. Vanhassa toiminto perustui selaimen välimuistiin.

Tällä tavalla käymällä jokaisen viestialueen läpi löytää kyllä kaikki uuden viestit. Alue jossa on uusia viestejä erottuu muista, siinä on nimen edessä oleva kuvake tummempi. Jos klikkaa kuvakkeesta, saa listan vain ketjuista joissa on uusia viestejä.

En ole niin tarkasti kokeillut mitä "Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" -tekee. Kyllä sen käsittääkseni pitäisi näyttää kaikki uusia viestejä sisältävät ketjut. Toiminto toimii myös kesken istunnon; se näyttää lukemattomat viestit. Uusia viestejähän voi olla useita välilehtiä, jotka pitää erikseen avata. Olisiko puppu tämä jäänyt huomamatta?
Kirjattu

Veke

  • Vieras
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #5 : 29.08.06 - klo:01:13 »

Joopa, just tota "uusi" täppiä räpläämälhä miä olen lukemattomia hakenukkin.
Siin on vaa se harmi, et jollonkii on ollu puhe jostai mukavast asjast, mutku siit on jo nin kauan,
nin ei tohdi enää nykästä sit esille, sanomal siihin viä ittekki jotaki.
Vaik ehä se tiätynkä mikää vahinko o, etten joka asjaa käy sorkkimassaka, päivvaston arvaan.   :-))

Yks hyvä esimerkki, ku Ullu on käyny pyöräilemäs ja nähny risteykses pyöräilijöille liikennevalotki,
vaikkei ollu edes mitää pyörätietäkä.
Jos oisin aiemmi tonki jutun hogannu, ni oisin voinu valistaa, ettei ne mitää pyöräilijän liikennevaloi ollu.
Autoilijaa varten ne on. Pyöräilijät vaa joutuu niit samaltapaa noudattaa, ku autoilijatki.

Mut anti olla, vanha juttu jo ja otetaa puheeks, jos jollonki toiste pölähtää esille.   :-))
Kaikkia tälläsiä vanhoi miäki viä uutena lueksin!   [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 29.08.06 - klo:01:27 kirjoittanut Veke »
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #6 : 29.08.06 - klo:11:18 »

Samaan aiheeseen liittyen putkahti mieleeni tän keskustelufoorumin ja tsätin olemus, tai eroavuus.
Luulen tietäväni että tsätti on niinkuin keskustelu, eli siellä ei vastata tunti sitten esitettyihin kysymyksiin, saati eilisiin.
Tämä on keskustelupalsta, eli tää ei mene ihan samalla tavoin, mutta mihis sen rajan vetää, mikä on liian vanha aihe nostaa juttu esille, eilinen vaiko viikontakainen. Jos eilinen on liian myöhään, niin mites keskustelupalsta poikkee tsättäilystä?
Joskus on tullut hölmö olo, kun eiliseen olen vielä vastannut ja juttu on painunut samantien unholaan kenenkään siihen vastaamatta.
Mä jouten ollessani käväsin erään kerran lukemassa erästä toista, sattu oleen puutarhapalsta, jossa paheksuttiin sitä kun aloitetaan uusia ketjuja, kun vanhaan samaa asiaan koskevaan ketjuun pitäisi se asia laittaa, ainakin käsitin sen sillä tavalla.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #7 : 29.08.06 - klo:11:27 »

Kyllä minä ainakin kirjoittelen vanhoihinkin ketjuihin. Olen poissa pöntöltä perjantai-illasta maanantai aamuun ja jos maanantaina löydän jotain viikonlopun aikana tullutta mielenkiintoista ja kommentoitavaa niin kyllä kirjoitan.
Esimerkkinä vaikka se Susin lusikkaleipienpoltto-ketju, huomasin sen vasta pitkän ajan päästä mutta kommentoin silti.
Ei siinä varmaan mitään sääntöä ole että kuinka vanhoihin ketjuihin voi kirjoittaa. Jos johonkin vanhaan ketjuun oma juttu natsaa niin sitten vaan kirjoittaa siihen.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #8 : 29.08.06 - klo:11:37 »

Uusia viestejähän voi olla useita välilehtiä, jotka pitää erikseen avata. Olisiko puppu tämä jäänyt huomamatta?

Oon mää huomannu, mutta kun taas ajattelin että kaikki vaan helposti ja heti  [:17]. Nyt joutuu availemaan jokaisen aiheen ja kattelemaan jos täällä olisi jotakin lukematonta. Ois ollut kiva kun jostakin täpästä olisi ihan kaikki lukemattomat tullut esiin, vaan noh, ei kaikkee voi saada  [:-I] :-))
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #9 : 29.08.06 - klo:11:47 »

Ei siinä varmaan mitään sääntöä ole että kuinka vanhoihin ketjuihin voi kirjoittaa. Jos johonkin vanhaan ketjuun oma juttu natsaa niin sitten vaan kirjoittaa siihen.  [:-)]

Just noin. Pönttölässähän ei mitään sääntöä ole muutenkaan ollut siitä, että milloin aloitetaan uusi ketju ja milloin jatketaan vanhaan. Entisen foorumin harmillinen ominaisuus näyttää aina kaikki viestit pitkässäkin ketjussa yhtenä pötkönä käytti kovasti kapasiteettia ja oli myös käyttäjille hidas. Siitä syystä sitten otettiin se ketjujen pituuden rajoittaminen. Se varmaan samalla ohjasi siihen, että uusia ketjuja aloiteltiin herkästi muutenkin. En tiedä oliko hyvä vai huono.

Nyt täällä ei ole mitään teknistä rajoitusta ketjujen pituudesta. Saavat olla vaikka kilometrin mittaisia ;-) joten sekään ei rajoita vanhojen ketjujen jatkamista myöhemmin. Varsinkin asiapitoisissa ketjuissa minusta olisi hyväkin, jos kaivettaisiin vanhoja ketjuja esille. Esim. linnuissa jos olisi kysyttävää vaikka esim. kirjosiepon pesinnästä, olisi ihan hyväkin juttu kaivaa joku vanha kirjosieppoketju esille, jos sellainen on olemassa. Usein se vastaus jopa saattaisi löytyä sieltä edellisestä ketjusta. On se tavallaan vähän turhaakin perustaa joka jutulle hirmu monta ketjua, jos ne voisi selkeästi keskittää yhteen ja samaan. Hirmu monta ketjua samasta aiheesta voi jopa olla vähän hankala tiedon etsinnän kannalta, siis hakutoiminnon käyttämistä ajatellen.

Itsekin olen seuraillut joitain palstoja, joissa on erittäin tiukat säännöt uusien ketjujen aloittamisesta. Jos vanha löytyy, ei uutta saa perustaa. Aloittelijoille se vielä sallitaan, ystävällisen huomautuksen kera, mutta vakiväki palstalla saa huutia herkästi. Ei sekään nyt oikein kiva ole... kaikki ei kuitenkaan osaa käyttää hakua tehokkaasti, vaikka olisivat pidempään palstalla mukana olleetkin. Minusta olisi mukavaa, että kaikenlaisilla netinkäyttötaidoilla voisi olla ihan rennosti mukana.

Jotta niin kuin omana mielipiteenä... paras kai tehdä niin kuin itsestä parhaalle tuntuu. Jos jotain ongelmia tulee tämän suhteen, niin kehitellään sitten jotain ohjetta aiheesta.
« Viimeksi muokattu: 29.08.06 - klo:11:49 kirjoittanut ullu »
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #10 : 29.08.06 - klo:14:25 »

Hyvä ullun mielipide,olen minäkin kirjoittanut vanhempiin ketjuihin.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 243
  • Säkylä ** älykäS
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #11 : 29.08.06 - klo:16:46 »

kirjoitan minäkin välillä vanhoihin ketjuihin.

täytyy tähään väliin sotkea ihan vaan vertailun vuoksi tuo virtuaali jalkapalloilu siellä on lukuisa määrä erikonferensseja eli keskustelupalstoja jakovin nopeasti jos väärään palstaan kirjoittaa tai aloittaa uudelleen aiheen jota käsitellään aikaisemmissa viesteissä menee ketju sulki  ja tulee valvojan nuhteet...

tämänvoi varmasti vahvistaa kaikki pönttölän 9 joukkueen omistajaa jos huomaavat
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #12 : 29.08.06 - klo:19:39 »

Herraisä, mie en oo tämmöstä asiaa edes miettiny. Kaivelen vanhoja ketjuja ja jos haluan niin vastailen niihin, jos aihe kiinnostaa ja herkästi aloittelen myös uusia  [:-)] . Eihän täällä nuihin sääntöjä ole.
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #13 : 29.08.06 - klo:22:02 »

Uusia viestejähän voi olla useita välilehtiä, jotka pitää erikseen avata. Olisiko puppu tämä jäänyt huomamatta?

Oon mää huomannu, mutta kun taas ajattelin että kaikki vaan helposti ja heti  [:17]. Nyt joutuu availemaan jokaisen aiheen ja kattelemaan jos täällä olisi jotakin lukematonta. Ois ollut kiva kun jostakin täpästä olisi ihan kaikki lukemattomat tullut esiin, vaan noh, ei kaikkee voi saada  [:-I] :-))

Mitä se Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. sitten jättää näyttämättä? Minusta se näyttää kaikki, myös saman käynnin aikana tulleet uudet viestit.
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #14 : 29.08.06 - klo:22:04 »

Eipä vaan näytäkään, olen huomannut kun olen painanut sitä ja lukenut kaikki tulleet viestit. Sitten olen mennyt  johonkin aihelistaan ja siellä onkin niitä sinisellä uusia lukemattomia juttuja. Ihan tosi  [:-I]
Kirjattu

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #15 : 29.08.06 - klo:22:43 »

Okei okei, en väitä vastaan, en vain tiedä. Mutta pitää ehkä ottaa selvää.
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #16 : 29.08.06 - klo:22:44 »

Nyt yritin katsella, mutta ei onnistunut kun olin jossakin vaiheessa painanut kaikki viestit luetuiksi. Mutta todellakin kerran hämmästyin, kun olin kaikki "lukemattomat" lukenut ja sitten löysinkin eri aiheiden alla uusi lukemattomia juttuja.
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 814
  • ***Keiju***
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #17 : 30.08.06 - klo:10:41 »

Minulle tuli mieleeni sellainen seikka, että voisiko olla niin, kun on valinnut tuon
Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. niin sen jälkeen foorumin eri alueille tulevat uudet viestit eivät enää päivity tuohon itsellä auki olevaan Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. ketjuun.
----------------------------------
Tämä nyt tuli vain mieleeni, kun jos itselläni on jokin ketju kauan auki ja luen ja teen välillä jotain muutakin ja jälleen palaan lukemaan ko. auki olevaa ketjua, niin ei se ole päivittänyt sinä luku aikana tulevia uusia viestejä.
(Siis kun ei välillä poistu ko. ketjusta, vaan se jää auki pitkäksi aikaa.)
Sitten jos tai kun kirjoitan jatkoksi uutta viestiä, niin silloin vasta tulee se varoitus/ilmoitus uusista saapuneista viesteistä punaisella tekstillä tämän viestinkirjoitus osion Aiheen yläpuolelle.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #18 : 30.08.06 - klo:10:51 »

Mä olen ottanut sen varoituksen pois päälta, kun se aina pomppi väliin. Mutta onhan sillä tietysti puolensa..
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #19 : 30.08.06 - klo:17:14 »

Jospa ne on tulleet sinä aikanana kun luit noita  lukemattomia lukemattomia [:-I]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 814
  • ***Keiju***
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #20 : 30.08.06 - klo:17:58 »

Jospa ne on tulleet sinä aikanana kun luit noita  lukemattomia lukemattomia [:-I]

Heh, juuri tätä yritin tuossa ylempänä viestissäni kertoa! :-))
Että näin! :)
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #21 : 30.08.06 - klo:18:00 »

Näin siinä käy kun klikkaa ´uusi´ja lukee vain sen viimeisen lukemattoman [:-DD]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 814
  • ***Keiju***
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #22 : 30.08.06 - klo:18:05 »

Niinpä, mutta pääasiahan on, että asia tulisi nyt ymmärretyksi! [:-)]
Jos se nyt ylipäätään tuosta asiasta olikaan kyse! :-)) [:-I]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #23 : 30.08.06 - klo:23:00 »

Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. näyttää uudet viestit, mutta se pitää tietysti päivittää. Jos se vain möllöttää auki ei se silloin mitään näytä.

Mutta jos se nyt ei sitten näytäkään aina kaikkea, niin sitten en tiedä. Tästä foorumista on tullut bugipäivitys, jossa tämmöisiä juttuja saattaa olla korjattu. Pitäisi päivittää tämäkin kohta.
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #24 : 02.09.06 - klo:08:03 »

Koittakaas tätä: Ensin klikkaatte "Edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" - jos niitä ei ole klikkaatte "klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä". Siinä tapauksessa että edellisen käynnin jälkeen kirjoitettuja viestejä on klikkaatte "kaikki lukemattomat aiheet".

Voi olla ettei tässä ollut mitään uutta, mutta kummiskin...
« Viimeksi muokattu: 02.09.06 - klo:08:05 kirjoittanut Hilu »
Kirjattu

anja

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 708
  • ciao, Firenze, Italy
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #25 : 09.09.06 - klo:22:32 »

Oon kyllä tumpelo..Mistä löytyy vanhemmat viestiketjut? Esim. Veken linkit? [?-/]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 243
  • Säkylä ** älykäS
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #26 : 09.09.06 - klo:22:35 »

ensin klikataan auki vaikka aihe "vapaa keskustelu" ja siellä ylä ja alareunassa löytyy sivunumerot edelliset sivutniitä klikkaamalla löytyy vanhempia viestiketjuja
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

anja

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 708
  • ciao, Firenze, Italy
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #27 : 09.09.06 - klo:22:52 »

Kiitos Jarmo! Löytyihän se, tietysti niin.. [:-P] [NUT]
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #28 : 11.09.06 - klo:14:16 »

Tänään just oli sellainen tilanne että olin lukenut kaikki edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. Ja päivittänyt ja klikannut moneen kertaan, tuloksena...ei uusia viestejä. Mutta sitten kun menin linnut-osioon, niin siellä keskellä oli pari juttua jossa oli se sininen uusi-lätkä. Miksi ihmeessä ne eivät näy sitten jos painan Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit-painiketta. Ja olen kuitenkin koko ajan sisällä, en siis poistu foorumilta yleensä koskaan  [:-)]
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #29 : 11.09.06 - klo:14:34 »

Puppu, kokeilitko tuota tapaa, jota edellisessä viestissäni ehdotin?
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #30 : 11.09.06 - klo:15:12 »

Koittakaas tätä: Ensin klikkaatte "Edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" - jos niitä ei ole klikkaatte "klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä". Siinä tapauksessa että edellisen käynnin jälkeen kirjoitettuja viestejä on klikkaatte "kaikki lukemattomat aiheet".

Mistä sinä nää löysit  "klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä" ja "kaikki lukemattomat aiheet".
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #31 : 11.09.06 - klo:15:19 »

Koittakaas tätä: Ensin klikkaatte "Edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" - jos niitä ei ole klikkaatte "klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä". Siinä tapauksessa että edellisen käynnin jälkeen kirjoitettuja viestejä on klikkaatte "kaikki lukemattomat aiheet".

Mistä sinä nää löysit  "klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä" ja "kaikki lukemattomat aiheet".
Mulla näkyy nyt tuo kaikki lukemattomat aiheet kun kerta edellisen käynnin jälkeen kirjoitettuja viestejä on - se lukee oikealla sivun alaosassa viestiketjujen jälkeen. Ja jossakin kohtaa sivua lukee siinä toisessa tapauksessakin  tuo toinen teksti. [NUT]
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #32 : 11.09.06 - klo:15:27 »

Ei mulla näy mitään nyt kun olen painanut Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit, eikä ole uusia viestejä. Kuitenkin siellä linnut-osiossa on lukemattomia viestejä  [NUT]
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #33 : 11.09.06 - klo:15:37 »

Eikä noita juttuja ollut vaikka oli välillä lukemattomiakin viestejä  [:-DD], ja yhä on lukemattomia viestejä linnuissa  [:23]
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #34 : 11.09.06 - klo:15:46 »

Jaa - mä en ymmärrä yhtään mitään enää tästä asiasta. Mutta jos uudet viestit häiritsee niin klikkaa merkitse kaikki viestit luetuiksi [:19] Äläkä vaan kysy missä sillai lukee...
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #35 : 11.09.06 - klo:15:48 »

 [:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD] niihä se on tehtävä... mut ku en tiijä missä miljoonien sivujen takana voisi lymytä VIELÄ yksi  [:-DD] [:-DD] [:-DD] lukematon juttu
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #36 : 11.09.06 - klo:15:57 »

Tänään just oli sellainen tilanne että olin lukenut kaikki edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. Ja päivittänyt ja klikannut moneen kertaan, tuloksena...ei uusia viestejä. Mutta sitten kun menin linnut-osioon, niin siellä keskellä oli pari juttua jossa oli se sininen uusi-lätkä. Miksi ihmeessä ne eivät näy sitten jos painan Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit-painiketta. Ja olen kuitenkin koko ajan sisällä, en siis poistu foorumilta yleensä koskaan  [:-)]

Jos ne ovat tulleet sitä edellisen käynnin jälkeen... [:-DDD]
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #37 : 11.09.06 - klo:16:07 »

Hilu, et kai sinä vaan pottuile mulle  [:-DD]
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #38 : 11.09.06 - klo:16:23 »

E-enhän toki... [:21]
Kirjattu

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Vs: kaikki lukemattomat viestit
« Vastaus #39 : 11.09.06 - klo:18:03 »

Jos avaan kertaalleen kaikki alueet, niin että pääsivulta katsoen näyttää kaikki alueet luetuilta. Sitten klikkaan Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. niin kyllä ne kaikki viestit tulevat näkyviin mitä en ole lukenut. En ymmärrä yhtään...
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
PUPPUU!!!
« Vastaus #40 : 13.09.06 - klo:06:41 »

Puppu,koitetaas vielä kerran: Kun klikkaat  tuolta ylhäältä Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit ja JOS NIITÄ EI OLE ruudulla näkyy tällainen teksti Uusia viestejä edellisen käyntisi jälkeen ei löytynyt. Klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä. Silloin klikkaat tuosta kohdasta Klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä
NÄKYYKÖ MITÄÄN UUTTA?
« Viimeksi muokattu: 13.09.06 - klo:06:57 kirjoittanut Hilu »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.248 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.