Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ILTA RISTISELÄLLÄ  (Luettu 155 kertaa)

JTR

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 566
ILTA RISTISELÄLLÄ
« : 01.10.07 - klo:20:20 »

Jep. Piti hakea mielenrauhaa istuskellen ja katsellen iltanäkymää Pielisen Ristiselältä. Aikanaan -70 ja 80-luvulla kuvasin liki 20 erilaista Lieksa postikorttia jotka meni kaupaksi aika hyvin. Paljon myöhemmin kiinnostuin lintujen ym. ötököiden kuvaamisesta. Maisemakuvaukset rauhoittaa mielialaa todella hyvin. Tuijottelin kuvan maisemaa tuntikaupalla, syöden puolukoita ja kuunnellen lintujen höpinöitä. Vaimeana kuului Pielisen laineiden liikehdintä. Korkea kallioinen upea paikka jossa olen käynyt silloin tällöin. Aamulla tuli sähköposteja luontokuvatapahtuman tiimoilta aika paljon. Paljon on miettimistä uusista kuva-aiheista mikäli aion ottaa osaa vielä 2008 Vuoden Luontokuva kilpailuun. Jäseneksi Suomen Luontokuvaajiin en ryhdy. Ehkäpä tästä vielä noustaan omille tolpilleen ja se riittää. - Pettymys oli kyllä niin hirveä ettei ole tosikaan. Se että mahdollisesti kuvani pääsevät Vuoden 2007 Luontokuvakilpailusta julkaistavaan kirjaan on aivan yhden tekevää. Valokuvakirjoja omista kuvistani olen teettänyt itse. Maisemaa ja lintuja sekä nisäkkäitä kuvakirja.
Mutta maisemat ovat näin syksyllä ihan jees hyviä kuvata että ihastella muidenkin......
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 919
Vs: ILTA RISTISELÄLLÄ
« Vastaus #1 : 01.10.07 - klo:21:06 »

Kylläpä on kaunis kuva. Ihanat värit.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.138 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.