Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VIIKON 44 & 45 YMPÄRISTÖASIOITA JA KIERRÄTYSJUTTUJA  (Luettu 735 kertaa)

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 668
  • Pori
Vs: VIIKON 44 & 45 YMPÄRISTÖASIOITA JA KIERRÄTYSJUTTUJA
« Vastaus #30 : 05.11.07 - klo:15:12 »

Lisäsin tämän alkaneen viikon viime viikon jatkoksi, koska oli niin mukavaa ja ajankohtaista asiaa, vinkkejä ym näin joulun edellä! Enkä ole ehtinyt yhtään vielä paneutumaan kaikkiin juttuihinkaan! [:-I]

Joten jatketaan tästä! :-))

Varsinkin juuri jouluna nuo pienet itsetehdyt paketit, kortit, pussukat ym on mukava asia. Vaikka lahja olisikin kaupasta, on mukana jotain itse tehtyä. Se jos mikä sopii joulun henkeen.
Kaikki ei osaa/ehdi tai välitä kutoa sukkia tms. mutta tuollainen pienikin itsetehty juttu ilahduttaa kummasti.

Tähän ketjuun olisikin mukava saada pikkuvinkkejä lisää. Miksei isompiakin. [:-)]

Omana vinkkinä voin sanoa, että esim noita joulukalenteripusseja saa hienosti itse ommeltua kankaasta tai esim aaltopahvista taittamalla erikokoisia lahjapaketteja esim juuri kalenteriin ja sopii myös joulupaketointiin.
Mallin saa vaikka valmiista ostopaketista tai askartelulehdestä. Itselläni sellaisia soikeita paketteja joista toisen pään saa hienosti auki. Niitä voi käyttää uudelleen ja uudelleen kun sen sitoo lahjanarulla!

Kankaista saa tehtyä myös hienoja joulukalenteritaustoja. Tarvitaan yksi isompi kangas ja sitten van suunnittelemaan mukava aihe ja ompelemaan erill. kankaanpaloista aihe. Tai huovanpaloista. Kalenteriin voi kiinnittää sopiviin kohtiin muovirenkaat tai narun, johon paketti/pussi tulee kiinni. Olen itse joskus tehnyt jonkinmoisia kummilapsille [:-)]
Kirjattu
- tartu hetkeen -
 

Sivu luotiin 0.241 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.