Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pönttöläläisille liikettä niveliin!  (Luettu 30231 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #45 : 07.12.07 - klo:18:39 »

OK, pystytkös Ullu siirtämään tuon JUMPPAKERHON jutut tänne  [:-)] niin vois poistaa sen.
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #46 : 07.12.07 - klo:19:04 »

Nyt on molemmat liikuntaketjut yhdistetty. Taidanpa napata tämän vielä nastalla ylös, jotta ei tarvitse etsiä aina kaukaa.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #47 : 07.12.07 - klo:19:08 »

Siis, työpaikalla on kuntosali laitteineen ja saunoineen ohjaajineen. Vuosimaksu on 10 € joten ei ole paljoa. Aikoinaan kävinkin siellä mutta potku loppui kesken, nyt ajattelin kokeilla mennä sinne uudelleen ekaksi 1  krt viikossa ja yritän myöskin käydä vesikävelyllä ekaksi 1 krt viikossa. Täytyy vaan rukata aikataulu sopivaksi. Nuo on tehtävä heti töitten jälkeen muuten ei tule mitään. Kotona voi sitten jatkaa noita muita, eli kävelyä ja vl-liikkeitä lisää.

 [:-)]

Kitos Ullu, tästä voi sitten jatkaa... Juu nastalla "seinään" niin voi kertoilla kuinka menee tai ei mene [:-DD]
Kirjattu

leila

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 747
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #48 : 07.12.07 - klo:19:17 »

Eilen taas mieluista liikuntaa   [:24] [:68] .
Koira flexiin ja rantapolulle. Märkää lunta saappaan varren korkeudelle. Sitten koiru rodulleen tyypillisesti otti jänön jäljet. Minä perässä, koira koko ajan kytkettynä. Siis minä koiraan ja koira minuun  [:-DD]. Hyvin seurasi ja haki jälkeä. Sitten ylämäkeen ja risukkoon. Ja rinnettä alas. Ja rinnettä ylös. Ja alas. Meinasin luovuttaa, siis en olisi jaksanut enää mutta koirapa alkoikin rodulle tyypilliseen tapaan haukkua jäljellä. Ja ihan oikeaoppisesti. Ja äity perässä taas ylämäkeen.
Kun koira oli selvittänyt kytkettynä parit hukat ja tien ylityksen, oli minun pakko lopettaa. Olin vesisateesta ja risukosta johtuen päältäpäin märkä ja fleezeen pukeutuneena myös vaatetuksen sisältä märkääkin märempi.
Ylpeänä rotukoirana kuljettajana saatoin todeta, että koira teki tehtävänsä juuri niin kuin piti.
Ja minä sain hyvää liikuntaa  [:68].

Ps. Jänistä ei nähty, vaikka se juoksi meidän edellä. Sen ei tarvinnut juosta henkensä edestä  [:-)].
Kirjattu
leila

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #49 : 07.12.07 - klo:19:18 »

"luomuliikuntaa" :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 219
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #50 : 07.12.07 - klo:19:29 »

Mukavan reipas liikuntaretki Leilalla  [:24] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #51 : 07.12.07 - klo:20:00 »

Täällä on ohjeita vaikka kuinka, mutta omaan huonon itsekurin, joten meikäläisen on mentävä käskytettäväksi, muuten ei tule mitään. Olis hienoa jos saisi itsensä tekemään jumppa- ym liikkeitä kotosalla tai ulkona missä vain, säännöllisesti, on tosi tylsää olla tällainen vätys   :-))  no onhan se tietty porukassa kiva tehdä.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #52 : 07.12.07 - klo:23:35 »

Paljon taas monenlaista kivaa ohjetta saada liikettä niveliin ja eikun jumppaamaan ja venyttelemään  [:-)] [:-)]

 :-))  Leilalla olikin koirulin kanssa mukava jälki-, vesisade- ja risukkolenkki ja ylä- ja alamäkeä .....  
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 219
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #53 : 08.12.07 - klo:00:20 »

Kunhan polvi joskus tulee kuntoon niin sitten:







Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #54 : 08.12.07 - klo:00:22 »

 [:5]    [:5]   
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #55 : 08.12.07 - klo:00:27 »

Minulla on paljolti samaa vaivaa kuin Pihalinnulla, että ei vaan tule tehtyä omaan tahtiin. Pitää olla joku, joka sanoo että mitä tehdään ja miten tehdään. Siksi minulle sopii tuo liikuntakeskuksen jäsenyys. Se maksaa minkä maksaa riippumatta käynkö vain en. Sen verran on tuo säästäväisyys verissä, että kun on kerran maksettu, niin sitten käynkin. Nyt kun tuo liikkuminen on taas kovaa vauhtia jäämässä ihan normaaliksi arjeksi, niin tulee herkemmin sitten tehtyä kotonakin jumppapallolla ainakin jotain pientä silloinkin kun on salilta vapaapäivä. Minulle on siis tärkeää tuo, että pysyy yllä sellainen rutiini tuon liikkumisen kanssa. Ei tarvitse olla kuin viikko väliä salilla käynnin suhteen, niin johan tuntuu taas hankalalle lähteä. Yksi tai kaksi viikon tauko on tullut oman ja lasten flunssan takia. Nyt onneksi kunnossa koko porukka.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

leila

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 747
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #56 : 08.12.07 - klo:15:48 »

Koiran kanssa taas rinteillä. Lumi entistä märempää, alusta entistä liukkaampaa. Hiki tuli ja kesto reilun tunnin. Kai siinä sykekin nousi.

Minulle ei ole jokapäiväistä tämä koiralenkki, kun en arkena ole täällä. Nyt pitää nauttia siitä.  :-))
Kirjattu
leila

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #57 : 08.12.07 - klo:15:50 »

Kuulostaa hurjan kivalta nuo Leilan koiralenkit. Ja tehokkailta!

Minä kävin jumppasalilla Pilateksessa. Nyt kun on jonkun verran tuolla käynyt, alkaa saamaan vähän tehoakin niihin liikkeisiin. Alkaa pikku hiljaa tulemaan kevyestä rentoutustunnista lihaskuntotunteja, niin kuin on tarkoituskin. Tekniikkalaji kun on.
« Viimeksi muokattu: 08.12.07 - klo:18:24 kirjoittanut ullu »
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Klorofylli

  • Vieras
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #58 : 08.12.07 - klo:23:15 »

Tämmöistä canicross vyötä mä olen odotellut postista. Päästään sitten Peten kanssa kunnon hikilenkeille.  [:-)]

http://www.polytechnichien.com/images/20_canicross_Alezane_et_BB.jpg
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 842
Vs: Pönttöläläisille liikettä niveliin!
« Vastaus #59 : 09.12.07 - klo:10:42 »

Tuohan on kätevä.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.253 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.