Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Matkakuva kilpailu 2007 Iloiset tytöt lisätty  (Luettu 147 kertaa)

JTR

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 566

Jep. Matkailu avartaa joka suhteessa ihmisen elämää. Pari kertaa olen huvimielessä ottanut osaa Vuoden Matkakuva kilpailuun. Kilpailun on täysin avoin kenelle tahansa.
Playa de las Americasissa Teneriffalla olemme lomailleet muutaman kerran. Upeat rannat tarjoavat hienot puitteet lomanviettoon. Kameralehden "raati" rankkasi oheisen kuvani niin ettei sitä noteerattu lainkaan tämän vuoden kisassa.
Näytin kuvaa eräälle matkailualan henkilölle ja hän ihmetteli railakkaasti moista menettelyä. Kävin kirjastossa katsomassa palkittuja kuvia ja olinpahan sitä mieltä etten viitsi enää ikinä osallistua Kameralehden mihinkään kuvakilpailuun. Jossainhan se inhimillisyyden raja meillä jokaisella ihmisellä on. 
Tässä on kuva jonka nimi; Avaan meren tuollapuolen.

Jep. Toisena kuvana oli sitten tämmönen, hauska nukketyttöjen kuva...
« Viimeksi muokattu: 07.12.07 - klo:22:00 kirjoittanut JTR »
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 282
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Matkakuva kilpailu 2007
« Vastaus #1 : 07.12.07 - klo:20:48 »

 [:-)] [:-)]

Paljon on nykyään kuvakilpailuissa palkittuina sellaisia kuvia joita itse ihmettelee, riippunee paljon tuomarin mieletymyksestä tietysti isoissa kilpailuissa tekninen laatu on varmaan kaikilla kuvilla ok, mutta välillä täytyy ihmetellä...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

iihoo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 328
  • Vesitornin vaksi
    • Omia otoksia
Vs: Matkakuva kilpailu 2007 Iloiset tytöt lisätty
« Vastaus #2 : 07.12.07 - klo:23:14 »

Kameralehden "raati" rankkasi oheisen kuvani niin ettei sitä noteerattu lainkaan tämän vuoden kisassa.
Näytin kuvaa eräälle matkailualan henkilölle ja hän ihmetteli railakkaasti moista menettelyä. Kävin kirjastossa katsomassa palkittuja kuvia ja olinpahan sitä mieltä etten viitsi enää ikinä osallistua Kameralehden mihinkään kuvakilpailuun. Jossainhan se inhimillisyyden raja meillä jokaisella ihmisellä on. 


Jep. Toisena kuvana oli sitten tämmönen, hauska nukketyttöjen kuva...


Elä sinä JTR nyt taas ota niin vakavasti kaikenmualiman kilpailuja. Ihan hauskoja kuvia sinulta on,
mutta jos ne jonkun raadin mielestä nyt ei siellä kisoissa pärjää niin turha itkeä niiden perään. Ei tää nyt niin vakavaa ole. Vai? Se on vain yhden raadin mielipide. Itsekin olen ollut valokuvakilpailuja jyryttämässä ja tiedän miten vaikeaa on jättää hyviäkin kuvia ulos kilpailusta. Eikä kannata ollenkaan lähteä kilpailuihin jos joku ihme "inhimillisyyden raja" on turhan alhaalla..

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Matkakuva kilpailu 2007 Iloiset tytöt lisätty
« Vastaus #3 : 07.12.07 - klo:23:46 »

Itse en ole koskaan ottanut osaa minkäänlaisiin kuvakisoihin paitsi pönttölän mutta mulla on tuttuja jotka ovat, vaan eivät voittaneet. Heistä on ihan kiva kisata, eivät masennu vaikka sijoituksia ei ole tullutkaan. Tietävät omat rajansa ja kykynsä mutta opettelevat lisää [:-)] Ehkä joskus tärppää tai sitten ei, eli kisoihin ei ryppyottaisesti ja liika kunnianhimo pois, kisat ovat täynnä hyviä otoksia, valinta voi olla vaikeaa [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.067 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.