Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Launtai 23.10.2010  (Luettu 588 kertaa)

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #30 : 23.10.10 - klo:15:16 »

Kauppaan pitäis lähteä, mutta taidan odottaa, että Otso herää, koska Jarikin meni nukkumaan.
Jari ei ole enää kolmeen kuukauteen herännyt öisin ollenkaan Otson ääniin. Itse herään kyllä edelleen monta kertaa yössä ja saan käydä pari kertaa hänen huoneessakin.

Ei lähdetty Siikalahdelle vaikka sade tuli lumena. Aamulenkillä oli tosi hyinen etelätuuli, joka käy
tosi inhottavasti siellä jokaiseen torniin. Huomenna ehkä sitten.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #31 : 23.10.10 - klo:15:22 »


Jari ei ole enää kolmeen kuukauteen herännyt öisin ollenkaan Otson ääniin. Itse herään kyllä edelleen monta kertaa yössä ja saan käydä pari kertaa hänen huoneessakin.
 

Kadehdittavat unenlahjat!  [:-)]
Onko Jari sitten jotenkin tajunnut, että itku ei tarkoitakaan hätätilannetta? Vai onko äiti-ihmisillä herkempi kuulo?
Yksi tuttu nainen laittoi esikoisensa muistaakseni tyyliin parin kuukauden ikäisenä omaan huoneeseen kämpän kauimmaiseen päähän, ettei heräisi jokaiseen inahdukseen. Jotenkin se tuntui aika oudolta, mutta kyllähän se uni on tosi tarpeen!

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #32 : 23.10.10 - klo:15:29 »


Jari ei ole enää kolmeen kuukauteen herännyt öisin ollenkaan Otson ääniin. Itse herään kyllä edelleen monta kertaa yössä ja saan käydä pari kertaa hänen huoneessakin.
 

Kadehdittavat unenlahjat!  [:-)]
Onko Jari sitten jotenkin tajunnut, että itku ei tarkoitakaan hätätilannetta? Vai onko äiti-ihmisillä herkempi kuulo?
Yksi tuttu nainen laittoi esikoisensa muistaakseni tyyliin parin kuukauden ikäisenä omaan huoneeseen kämpän kauimmaiseen päähän, ettei heräisi jokaiseen inahdukseen. Jotenkin se tuntui aika oudolta, mutta kyllähän se uni on tosi tarpeen!

Ilmeisesti se, että Jari heräisi vaatisi todellisen huudon, mutta kun itse herään paljon vähäisempiin ääniin, niin Jari ei kerkeä edes heräämään  [:-DD] Oon kyllä kadehtinut sellaisten lasten vanhempia kenen lapset nukkuu yöt heräämättä. Onneksi Otsollakin enää 1-3 herätystä ja yleensä nukahtaa kyllä heti, kun tutin tökkää suuhun.
Kirjattu

pia58

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 529
    • Pian päiväkirja
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #33 : 23.10.10 - klo:15:37 »

Meillä on maa valkoisena ja lintulaudoilla käy melkoinenkuhina. Tinttejä lähes joka lajia, punatulkkuja 2 baarasta, mustarastas ja närhiä  [:-)] mittari näyttää 0 ja keli on aika vetinen  [:´(] Metsälenkille olisi kyllä kannattanut laittaa lumikengät, soinen maasto upottaa melko syvään ja niistä olisi ollut iso apu. Kuuntelin puukiipijää vaan en nähnyt.  No, sainpa ainakin hien helposti pintaan  [:70]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 23.10.2010
« Vastaus #34 : 23.10.10 - klo:15:52 »

Meillä on jalkavaivainen fasaani. Nuori koiras. Toinen jalka ei näytä pitävän juuri yhtään  [:´((]
Huomasin jo reilu viikko sitten, että ontui aika pahasti tullessaan syömään. No, ainakin sillä on ruokaa helposti saatavilla, mutta kyllä mielessä on, että pitäisikö se lopettaa? Kuka sen tekisi? Meillä ei ole kummallakaan luontoa tehdä sitä, vaikka Pasi heittikin, että siitä saisi joku hyvän paistin.  [:´((] [:´((] [:´((]
« Viimeksi muokattu: 23.10.10 - klo:15:59 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 939
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #35 : 23.10.10 - klo:16:18 »

Voi sitä reppanaa.  [:´(]

Anniina, jos Aidan haava kutiaa, kun se paranee, ja siksi nuolee.

Minäkin ilmoittaudun siihen joukkoon, joka ei paljon silittele. T-paidatkin levittelen narulle sileästi, niin ei niitäkään tarvi silittää (siis töissä käytettävät).
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 23.10.2010
« Vastaus #36 : 23.10.10 - klo:16:25 »


Minäkin ilmoittaudun siihen joukkoon, joka ei paljon silittele. T-paidatkin levittelen narulle sileästi, niin ei niitäkään tarvi silittää (siis töissä käytettävät).

Mä olen ostanut Stadiumista mustia t-paitoja, alle 10€/paita, jotakin urheilupaita-materiaalia. Ei paina mitään ja kuivuu nopsaan ja on aina sileä. Lisäksi liukas materiaali on kiva neuleiden/ fleecejen alla. Mulla on näitä varmaan 8, eli joku voisi kuvitella, että mulla on joka päivä sama paita. Mutta taas on näppärästi eliminoitu riski joutua silittämään  [:-DD]

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #37 : 23.10.10 - klo:16:29 »

Mäkään en silitä... kaupassa ensimmäisenä tulee kokeiltua että onko rypistyvää materiaalia, jos on niin jää kauppaan. Jotkut juhlavaatteet sitten saattaa joskus vähän vaatia rautaa mutta aika harvat.
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #38 : 23.10.10 - klo:17:05 »

Otso tapasi äsken kaupassa itseään pikkaisen isomman Veeran tytön  [:38]
Voi, että olivat sööttejä  :-)) Otso kävi hänelle heti kärrystä hymyilemään ja juttelemaan.
Päästin Otson kävelemään ja toinen esiintyi aivan innoissaan ja kaatuli pyllylleen ja Veera-tyttöä nauratti.
Lähtivät yhdessä työntämään isoa ostoskärryä. Otso kyllä kaipaisi lasten seuraa vaikka eivät vielä osaakaan varsinaisesti leikkiä yhdessä, niin seuraa ainakin.
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #39 : 23.10.10 - klo:18:03 »

Alkuiltaa  [:-)]

Voi, että oli ihana pyöräilysää tänään. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta melkein koko päivän  [:45]
Poljin pähkinänakkelin hakemassa ekopinnaksi  [:42]
Yhteensä tulikin ulkoiltua 5 ja puoli tuntia  [:-)]
Vastatuuli oli kyllä melkoinen kun poljin takaisin kotiin.

Punikselle mukavaa juhlapäivää toivottelen tai iltahan nyt jo on  :-))

Silitystä olen minäkin vähentänyt tosi paljon, tyynyliinat silitän ja kauluspaidat ja joitakin muitakin parempia vaatteita.

Lintujen ruokintapaikalla takapihalla on kyllä melkoista vilskettä täälläkin aamusta iltapimeään saakka  [:-)]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #40 : 23.10.10 - klo:18:52 »

Tänään olen ollut ahkera. Haravoin lehtiä ja isäntä päältäistuttavalla niitä silppusi, hyvin häviävät. Hevoskastanjan lehtiä jaksan ihmetellä, palksu kerros lehtiä häviää kuin ilmaan.
Sit koin järkytyksen, kerron joskus, kunhan tästä tasaannun ja toivun. Omia töppöilyjä, eikä ollut kyseessä uudet silmälasit.
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #41 : 23.10.10 - klo:19:57 »

Meillä on tännään vieraillu valkotornaado. Paikat on puts plank ja partsillakin on callunat ja kynttilät. Mielenaurinkoista lauantaiehtoota kaikille!  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 939
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #42 : 23.10.10 - klo:20:50 »

Tänään olen ollut ahkera. Haravoin lehtiä ja isäntä päältäistuttavalla niitä silppusi, hyvin häviävät. Hevoskastanjan lehtiä jaksan ihmetellä, palksu kerros lehtiä häviää kuin ilmaan.
Sit koin järkytyksen, kerron joskus, kunhan tästä tasaannun ja toivun. Omia töppöilyjä, eikä ollut kyseessä uudet silmälasit.
Ihan tässä uteliaisuus heräsi  :-))

No niin keskusyksikkö on imuroitu ja ylimääräiset äänet ovat hävinneet. Pitääpä tästä lähtien imuroida vähän useammin.

Voi kun meilläkin vierailisi joku tornaado ja laittaisi paikat suitsaitsiistiksi.  :-))
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #43 : 23.10.10 - klo:21:55 »

No nii,nyt on sitten jatkot menossa kotona ja kaikki hyvin  [:-P] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [:-P]
Pippalot onnistu ihan hyvin ja juhla paikka oli hyvä.Vierailevina tähtinä juhlapaikan ulkopuolella pyöri noin 200 tilheä.Ihan tulivat ikkunan taa katon reunalle istumaa ja päätään kaulojaan kovasti kurkottelivat.... [:-)] [:-)]

Kiitos kaikille toivotuksista ja tässä vielä  [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS]  [:-)]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Launtai 23.10.2010
« Vastaus #44 : 23.10.10 - klo:23:27 »

No nii,nyt on sitten jatkot menossa kotona ja kaikki hyvin  [:-P] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [:-P]
Pippalot onnistu ihan hyvin ja juhla paikka oli hyvä.Vierailevina tähtinä juhlapaikan ulkopuolella pyöri noin 200 tilheä.Ihan tulivat ikkunan taa katon reunalle istumaa ja päätään kaulojaan kovasti kurkottelivat.... [:-)] [:-)]

Kiitos kaikille toivotuksista ja tässä vielä  [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS]  [:-)]

Tulivat tilhetkin Punarintaa onnittelemaan   :-))  Olisivatkohan halunneet mukaan .
Mukavaa että sinulla oli kivat juhlat  [:5]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.218 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.