Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pyry Rymy Iskariot 1.11.2007-20.9.2010  (Luettu 10606 kertaa)

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #30 : 09.12.07 - klo:09:36 »

Ihan on Pyry-poika...

Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #31 : 09.12.07 - klo:15:46 »

Ja kohta taas lentää lekottelee etelän linturouvat Ouluun riekkumaan ja Pyryä kastamaan!
Ei kun kastemekkoa tekemään! [:-)]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #32 : 09.12.07 - klo:16:32 »

Kyllä minä olen syntynyt ihan siellä samassa paikassa Sini-kasvatusäidin luona, niinkuin Orvokki ja Väenökin. Samaa Arctican-sukua ollaan.
Kuule kummitustäti. Kyllä minulle kelpaa ihan hyvin tuo entinen kastemekko, jos vain saan siihen vaaleansiniset nauhat ja ruusut... Miten olisi, toisiko joulupukki minulle siniset huopatossut, kun pikkusen hävettää laittaa tassuihin nuo punaiset...   [:44]

[:31] Pusuin, Pyry
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 308
  • Itä-Uusimaa
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #33 : 09.12.07 - klo:16:40 »

Mikäs mahtaa olla Pyryn syntymäpäivä ?  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #34 : 09.12.07 - klo:17:23 »

Pyryn-päivähän se tietysti on... 1.11.  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #35 : 09.12.07 - klo:17:26 »

No kuules Pyry, koeta vielä sinnitellä niissä vaaleanpunaisissa huopatossuissa. Kummitustädillä pukkaa nyt hiukka kiirettä päälle: pitäis jouluksi saada jotain aikaan ja samalla yritän tehdä uuden toimipisteemme kahvion seinälle jotain värikästä taulua.
Että silleen - mutta kyllä Sinua muistan ja varmasti tammikuun paukkupakkasille saat jo vaaleansiniset huovikkaat!
 [:-)]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #36 : 09.12.07 - klo:17:33 »

Pyry Iskariot  :-)). Suloinen !
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #37 : 09.12.07 - klo:22:10 »

Voi kun onkin suloinen pikku-Pyry saanut kodin Marlen luota, onnea!!  [:35]
Kirjattu

Hellis

  • Seniori
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 386
  • Vantaa
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #38 : 14.12.07 - klo:17:38 »

Nami-nami! [:20] [:20]
Meillä on olluna modeemi pipi, nyt vasta pääsin katsomaan tänne. Terveisin Kaapo
Kirjattu
Terveisiä Alapöntöstä!

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #39 : 14.12.07 - klo:19:42 »

Vai kaivoi Kaapo jo syömävälineet esiin. Tyydy vaan säilykepurkin antimiin ja kotiruokaan, Pyry ei oo sua varten!
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #40 : 21.12.07 - klo:21:01 »

Niin, Kaapo, en minä todellakaan ole mikään sinun välipala... Ettäs tiiät...Tyydy Sinä vaan niihin elottomiin eväisiin...  [:-P]  [:-)]

Viimeaikoina meillä on  haissut ensin hyvälle, sitten pahalle ja sitten vihdoin viimein taas hyvälle... NAM.

Tuo äitee toosas ja tuusas ja kuulemma laittoi jotain likoon...  [:-I] Ois laittanu ne vähät senttisä likoon, että ois voitettu lotossa,tai ees kenossa... etukeno, takakeno...  [:-I] vaan ei. Hän kuulemma laittoi jotain hedelmiä likoon. En kyllä ymmärrä miksi. Ne kun ovat semmoisenaan parhaimmillaan... NAM JA MAISKIS!

Sain minäkin muutaman semmosen pienen ruskeen möykyn... Ei ne ollenkaan pahemmalle maistuneet. Tai oikeastaan säästin pari joulua varten. Älkää kertoko tuolle äiteelle,muuten se rajoittaa tuota ruuansaantiani...   [:-(] Väittää, että minä muka olen lihonut...  [:-(] Kattois vaan peilii IHAN ITE! Kuka täällä oikein on lihonu,TÄH!  [:-/]

Sitten yhtenä päivänä, en nyt muista tarkemmin minä päivänä, ku mulla ei oo almanakkaa, tänne levisi se kaamea LÖYHKÄ  [:-/] jota kesti pari päivää. Koetin nukkua pyykkipoika nenässä... Sitten yhtäkkiä tänne tuli ihmeen lämmin. Ihan hikoilin AnnaManna-lootassani ja pyyhin hikeä marimekon lakanoihin...

Ja vihdoin tänne levisi oikein ihana tuoksu. Ihan piti kesken iltapäiväkauheusunien nousta katsomaan mikä niin ihanalle tuoksui... NUUH! Äitee puhui jostain hedelmäkakusta... Niin puhui, vaan missähän se mahtaa oikein olla??? Mihin se on sen piilottanut??? Ei ole vaan minulle raskinut antaa muruakaan... Liekkö se ahmatti hotkinu sen kokonaan IHAN ITE...  [:-I]

Ihmetteleepi Pyry  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 273
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #41 : 21.12.07 - klo:21:07 »

Mukavia kuulumisia Pyryltä  [:-)]

Jokos Pyry on tottunut uuteen kotiin paremmin kuin viimeksi ja mikäköhän korvaa Pyryn joulukinkun  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

  • Vieras
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #42 : 21.12.07 - klo:21:14 »

Pyry on harvinaisen taitava sanataiteilija, miltei yhtä hyvä kuin Väenö tai Orvokki... [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 22.12.07 - klo:07:15 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #43 : 21.12.07 - klo:21:18 »

Kyllä minä vähitellen alan tottua tuohon äiteeseen, vaikka se edelleenki haisee minusta pahalle...  [:-/] Eilen jopa haistelin sen kättä. YÖK! Enkä ees viitsinyt purra, kun se kuitenkin sössöttää mulle ihan mukavasti ja yrittää kuitenkin parhaansa...minua viihdyttääkseen...Ja ruokahuolto pelaa välillä liiankin kiitettävästi... [:-I]  Mutta käteen en ihan helpolla anna sen ihteeni ottaa. Joutaa se nyt minua vikitellä vähän aikaa, kun tuntuu olevan ihan höpönä minuun...  :-))

Ja tarjoilut eikun vaan paranee...

Tv. Pyry  [:-)]

P.S.
Kummitustädeille ja -sedälle erikoispusuterveiset!  [:31]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #44 : 21.12.07 - klo:21:56 »

Taitaakin Pyry-Iskariot olla Väenön serkun kaima, kun on toi sanasto samalla lailla hallussa! 
Lisää vaan kertomuksia, Pyry!  [:-)] [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.279 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.