Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai, syyskuun eka  (Luettu 1605 kertaa)

anja

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 708
  • ciao, Firenze, Italy
Vs: Perjantai, syyskuun eka
« Vastaus #60 : 01.09.06 - klo:22:32 »

Hihhii! Ja hätäjarrusta tuli mieleen, että onhan niissä melontakisoissakin aina joku painolastina..ja ja bobissa..saa kai mitalitkin.. [:-DDD]
Kirjattu

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Vs: Perjantai, syyskuun eka
« Vastaus #61 : 02.09.06 - klo:01:18 »

Hahaa, mä näin! Tietenkin menin Lintsillä kaikkiin vuoristoratoihin, paitsi siihen missä kastuu. Siellä oli yksi uusikin, ei kovin iso, mutta melkein huimempi kuin Aito ja Alkuperäinen Vuoristorata. Mentiin tytön kanssa etupenkille. Mahtava laite! Mutta ison vuoristoradan tunnelmaa ei ole missään muualla. Kreosootilta tuoksuvan puurakenteen natina ja kaikki muu mikä siihen kuuluu, lopussa pimeä tunneli. Jarrumiehenä olisi kivaa. Saisi ajaa koko päivän vuoristoradalla ja saisi vielä palkkaakin.  [:5]

SpaceShot oli vaihtanut nimeään, on nyt Raketti. Siihen en tällä kertaa ehtinyt, kuten myös uusi maailmanpyörä jäi väliin. Karusellissa meinas tulla paha olla, kun se pyörii ympäri-ympäri-ympäri-ympäri-ympäri- [:64] Vauhtia pitää olla, ja korkeita paikkoja, ei mitään kieputusta.
Kirjattu

Matkijalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 671
Vs: Perjantai, syyskuun eka
« Vastaus #62 : 05.09.06 - klo:01:30 »

Maanantaina meidän "vappu", siis loma. On meno vanhaan kotikaupunkiin Ohiossa,

Ohiossahan on se huvipuisto Cedar Point, jossa on maailman korkein vuoristorata. Eiks se näin ollu? Mä oon käyny siellä. Arvatkaa meninkö siihen vuoristorataan???

EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  [:-DD]

Sit siellä on semmone laite, vähä niinku hissi, hilataan ihmiset ylös siinä hississä ja sit sen annetaan pudota alas vapaalla pudotuksella. Arvatkaa meninkö siihen hissiin???

EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  [:-DD]

Mä menin semmoseen junaan, joka hitaasti ajeli huvipuistoalueen ympäri. Ja sit mä menin siihen vanhanaikaseen karuselliin jossa mentiin muovihepan selkään ja heppa liikku hitaasti ylös alas ylös alas ja söpö karnevaalimusiikki soi taustalla. Niihin mä menin.  [:-)]
No sillä minäkin. Mulla on lievä ajoittainen tasapainohäiriö. Huvipuistoissa harmittavasti on vain yksi hinta, joten on maksettava jos menee portista sisään pari kolmekymppiä vaikka huvitus jäisi hattaran ostoon. Rannekkeita ei käytetä. Meillä on 6 Flags.
http://www.sixflags.com/parks/stlouis/index.asp
Ihmeekseni luin että vain osan vuodesta auki olevat tuottavat tappiota aika paljon.

Poika on onneksi siinä iässä että sen voi jättää ja hakea. Lähellä on yksi puisto jossa voin kävellä. Tai ajan kotiin asti.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 292
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai, syyskuun eka
« Vastaus #63 : 12.12.21 - klo:23:02 »

 [:4] [:4]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.054 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.