Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vanhan foorumin KOKO VUODEN PIHAPINNAT- havainnot ylös!  (Luettu 138 kertaa)

Parus Major

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 668
  • Pori

Hoh-hoijaa! Tein juuri urakan joka kannatti! Keräsin Koko Vuoden pihapinnani vanhan foorumin ketjuista ja siirsin ne uuteen laittamaani PYSYVÄT AIHEET alakategoriaan.
Syy moiseen oli alunperin se, että olin hukannut pihapinnalistani (huh...) .
Mutta tämä kannatti! Lista on nyt muutakin kuin tylsä luettelo! Siinä värittyy nyt menneen vuoden kommentteja ja tapahtumia.
Suosittelen muillekin, jotka ovat osallistuneet pihapinnakisaan. Käykääpä katsomassa!
Toivon että kisaajat laittaisivat jonkinlaisen luettelon kaikista pihalinnuistaan viimeistään vuoden vaihteessa em ketjuun.

Ja kyllä jonkinmoinen yhteenveto on sitten tulossa vuoden 2005 pihalinnuista...Säkylässä...vaikka homma onkin pahasti kesken.
Ja tästä vuodesta sitten tietenkin myös, siksi tuo lopullinen lajilista olisi hyvä lopuksi antaa. Helpottaisi hommia [NUT]

Mutta nyt unille! Ja ottakaa vanhalta foorumilta tärkeät jutut talteen! [:-)]

.
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Jarmo

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 197
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Vanhan foorumin KOKO VUODEN PIHAPINNAT- havainnot ylös!
« Vastaus #1 : 08.09.06 - klo:05:45 »

Pihapinnathan on kaikilla tietysti tallessa myös vihkossa...jos ei muuten niin varmuuden vuoksi
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Vanhan foorumin KOKO VUODEN PIHAPINNAT- havainnot ylös!
« Vastaus #2 : 08.09.06 - klo:06:48 »

Hmmmm... mä olen kerännyt pihapinnoja aina siihen vihkoon, joka on sattunut kuukauden ekana päivänä olemaan romukasan päällimmäisenä, eli käytännössä meidän kuukausittaset pihapinnat löytyy vain pöntöltä ja koko vuoden pihapinnat excel-taulukosta! Ensi vuonna täytyy hankkia yksi ainoa vihko, johon ei kirjoiteta ostos- ja puutelistoja, hätrik-kokoonpanoja ja muistilistoja vaan pelkät pihapinnat!  [:16]

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Vanhan foorumin KOKO VUODEN PIHAPINNAT- havainnot ylös!
« Vastaus #3 : 08.09.06 - klo:10:42 »

Eikös jokaisella ole kaikki pinnalistat vihkossa tallessa?Minä ainakin olen kirjannut pihapinnat ym.pinnat vihkoon talteen.
Kirjattu

Parus Major

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 668
  • Pori
Vs: Vanhan foorumin KOKO VUODEN PIHAPINNAT- havainnot ylös!
« Vastaus #4 : 08.09.06 - klo:13:10 »

Juu...nolottaa... [:17] ....Olen ollut aina vihkojen puolestapuhuja ja tosiaan exel jäi tekemättä (kotimaan lajit kyllä on) ja A4 papereilla oli luettelo pihapinnoista päivämäärineen, mutta ne on nyt hukuksissa. Onneksi kaikki tiedot löytyi foorumilta.
Toivotaan, että muistiinpanot löytyy kaikilta vihkosta, exelistä tai sitten viime hädässä foorumilta... [:-DD]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Kaija

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Vanhan foorumin KOKO VUODEN PIHAPINNAT- havainnot ylös!
« Vastaus #5 : 08.09.06 - klo:14:57 »

Tää ei nyt kuulu lintu-aiheeseen, mutta pöntöltä mä yritin etsiä sitäkin tietoa, minä päivinä oltiin kesällä 2005 Ahvenanmaalla; eli Pönttölä on toiminut piväkirjanakin  [:17]
 

Sivu luotiin 0.225 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.