Keskustelualueet > Kasvit
Mikähän kukka
telkkinen:
Uusi tuttavuus myös minulle [:-)]
Mesis:
Mikäs tää sitten on?
Tällaiset lehdet
Tällainen kukka oli kaupungin laittamassa ruukussa.
mammamia:
Tuo keltainen taitaa olla ukontulikukka, vankka jämäkkä kasvi, kukkii vain joka toisena
vuonna. Tuosta punaista en tunne.
[:-)] [:-)] [:-)]
Mesis:
Kiitos tunnistuksesta. En ole koskaan kuullutkaan tuollaista nimeä, saati ennen nähnyt tuollaista kukkaa, vaikka olen monasti mennyt autolla tuon paikan ohi.
Deb:
Kaunis keltainen kukka! [:-)]
Tunnistamatta jäisi.
Toinen kukka hauskan näköinen. Toivottavasti sillekin nimi saataisiin. [:-)]
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta