Keskustelualueet > Kasvit

Mikähän kukka

<< < (18/20) > >>

telkkinen:
Uusi tuttavuus myös minulle [:-)]

Mesis:
Mikäs tää sitten on?



Tällaiset lehdet



Tällainen kukka oli kaupungin laittamassa ruukussa.

mammamia:
Tuo keltainen taitaa olla ukontulikukka, vankka jämäkkä kasvi, kukkii vain joka toisena
vuonna. Tuosta punaista en tunne.

 [:-)] [:-)] [:-)]

Mesis:
Kiitos tunnistuksesta. En ole koskaan kuullutkaan tuollaista nimeä, saati ennen nähnyt tuollaista kukkaa, vaikka olen monasti mennyt autolla tuon paikan ohi.

Deb:
Kaunis keltainen kukka! [:-)]
Tunnistamatta jäisi.

Toinen kukka hauskan näköinen. Toivottavasti sillekin nimi saataisiin. [:-)]

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta