Keskustelualueet > Vapaa keskustelu

RALLIT ALKOI JYSKÄLÄSSÄ

(1/8) > >>

käenpiika:
Siis ei voisi vähempää kiinnostaa nuo rallit,mitkä alkoivat täällä tänään.Kaamea helikopterin meteli kuuluu taivaalta muutaman päivän ajan.Ja poliiseilla on kova urakka sakottaa autoilijoita jälleen tänäkin vuonna ylinopeudella ajamisesta.Ja joka vuosi myös rattijuoppoja jää kiinni ratsioissa.Kauppiaat ym.hierovat käsiään,kun kauppa käy ja rahaa virtaa kassoihin roppakupalla.Siis kaupungin keskustakin on kuin markkinapaikka väkeä pullollaan.Pysyn siis pois visusti keskustasta,onneksi ei ole sinne pakollista menoa.

kati:
Uh, kovin ikävälle kuulostaa tuommoinen. Yleensäkin kansanpaljous aineskin miuta vieroksuttaa. Huomenna täällä meillä päin taiteiden yö, visusti pysyn poissa  :-))

käenpiika:
Oikeinko Risto tykkäät noista rallihulinoista? Vaikka paljonhan täällä porukkaa on liikkeellä rallien aikaan.Hotellit kaikki täynnä,samoin ravintolat ja erikoiskokeilla on kansainvaellus aivan hurjaa  [NUT]  :-))  [NUT] Ja paljonhan on ralleista tykkääviä ihmisiä,minä kuulun siihen toiseen porukkaan.

Jaska:
Voi, kun pääsis ! Katselen aina telkkarista, olen vähän rallihullu, vaikkei ole ajokorttiakaan...Isä ja tädin mies kävi aikoinaan AINA reitin varrella katsomassa.  [:-I]

Jarmo:
paljon porukkaa on minulle se huonompi puoli, mutta olisihan se ehkä kerran nähdä paikanpäälläkin rallia

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta