Muut aihealueet > Kilpailut

JOULUKUN 2011 VAPAA AIHEINEN KUVAKILPAILU(MUUTTUNUT AIKATAULU)

<< < (3/5) > >>

mese:
Hupsista mulle tuli vahinko... äänestys uusitaan eli kaikki jotka tänään äänestivät finaalissa, äänestäkääpä uudestaan. Oli vaihtunut kuvat 9 ja 10. Oikea finalisti on kuva nro 10 eli Joulun tähdet tuikkii...

Kaija:
Äänestys alkoi alusta! Rummutin sitä tuossa otsikossakin. Ainakin mulla näkyi blanco-äänestys!  [:-)]

Kaija:
Vain kahdeksan ihmistä on äänestänyt????  [:-I]

mese:
Joulukuun vapaa-aiheisen kuvakilpailun finaalin voittajaksi nousi kuva numero 7 nimimerkki metsäläinen "Joulun tähti" pisteitä varsinaisessa äänestyksessä 7 ja finaalissa 6

kakkoseksi tuli kuva numero 3 nimimerkki jko "Jääpisarat" pisteitä varsinaisessa äänestyksessä 7 ja finaalissa 3

kolmanneksi tuli kaksi kuvaa, kuva numero 10 nimimerkki xyz "Joulun tähdet tuikkii" pisteitä varsinaisessa äänestyksessä 6
ja kuva numero 12 nimimerkki pisara "Valon pisarat" pisteitä varsinaisessa äänestyksessä 6

Finaalissa annettiin vain yhdeksän ääntä ja nämä äänet menivät kahdelle ensimmäiselle! Ehkä tämä finaali oli jo liikaa  [:-)]
Onnea voittajalle ja sijoittuneille! Kiitos kuvaajille ja kärsivällisille äänestäjille.

Voittaja ilmoittautukoon! Samoin muutkin nimimerkit.

Muistutan, että tämä oli kokeilua ja voitte itse vaikuttaa kilpailumuotoihin ehdottamalla niitä keskusteluketjuissa, joissa niitä käsitellään.

Kaija:
Voittaja oli mun ehdoton suosikki!  [:5]

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta