Keskustelualueet > Vapaa keskustelu

20.9.2024 perjantai

(1/3) > >>

telkkinen:
Huomenta!

Valvottu yö takana eli valivalilla päivää aloittelen.

Ja sama virsikin veisattavana eli kauppaan pitäis lähteä, kun taas kehittelis mitä ruokaa tekis. Siinä pulmaa kerrakseen, vatsa kun on mikä on, kaikki ei käy.

No nyt tuli kyllästymiseen asti luettavaa [?]

Toivotan kaikille kuitenkin hyvää tätä päivää [:-)]

Jarmo:
 [:-)] [:-)]

ATP...

Sopiiko nuudelit ilman voimaikkaita mausteita+hernemaissipaprika.

Minni:
Huomenta  [:-)]

Soma kuva  [:-)] telkkiselle  [:30]

11 astetta ja Mollikkaista.

Mesis:
Ihanat kuvat  [:-)] [:-)]

Mikä Telkkiseltä on unen vienyt? -Sairausko vai mikä? Kurjaa on kuitenkin kun ei saa nukuttua?  [:-(] Itse en tiedä unettomuudesta mitään kun nukun kuin tukki. Monesti herään samassa asennossa kun nukkumaan menin illalla.Juuri eilen aamulla mies sanoi minulle, että  minua ei saa hereille millään. Olin nukkunut siten, että hengittelin huonosti. Hän pelkäsi että tukehdun ja koitti saada minua hereille puheella. -Ei saanut  :-)). Olen miettinyt, että omalla kohdallani tuo hyvin nukkuminen johtuu siitä, että menen tosi väsyneenä  sänkyyn. En koskaan mene päivällä "pötkölleni", ja minulla on tosi lyhyitä öitä . Illalla menen nukkumaan siinä puoli 12-12 ja aamulla herään kuuden maissa. Joskus Milli herättää aikaisemminkin.
Toivon, että Telkkinenkin saa edes aina välillä hyvät, pitkät unet.

Mukavaa päivää kaikille!

telkkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 20.09.24 - klo:08:52 --- [:-)] [:-)]

ATP...

Sopiiko nuudelit ilman voimaikkaita mausteita+hernemaissipaprika.

--- Lainaus päättyy ---

Riisinuudeleita ostin ja teen jonkun soosin niiden kanssa. Myös peruna, porkkana ja muutamaa muuta voin syödä ilman vatsavaivoja.

Minua ei ikinä nukuta enää. Aiemmin olin hyvä uninen, nyt nämä monet sairaudet aiheuttaa unettomuutta. En ole yksin. Vertaistuki ihmisiä on rinnalla joilla samat murheet.

Onnellisia te keillä hyvät unenlahjat on.  [:-)] [:72]

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta