Keskustelualueet > Vapaa keskustelu
9.4.2026 - Torstai
Mesis:
Tarkoititko "maljakon reunassa".Niinhän siinä on [:-)] Taisi kännykässä olla ennakoiva syöttö päällä [:-I]
Jarmo:
[:-)] ennakoiva ... oli päällä, eikä aina huomaa töissä tarkistaa [:-(]
Mesis:
Ei haittaa [:-)]
Joskus töissä ollessa tein tuplamäärän kiiloja, eli puolet vähemmän olisi riittänyt. Harmittelin sitä kovasti, jolloinka trukkikuski sanoi minulle:"Älä sitä harmittele. Se on sadan vuooden päästä pikku juttu" :-)). Tätä samaa olen sanonut miehellekin, kun hän harmittelee milloin mitäkin asiaa.
Mesis:
Tuo ennakoiva syöttö antaa joskus niin hassuja lauseita että itseäkin huvittaa. Mutta tuo ei ollut paha. Hyvin selvisi mitä tarkoitit.
telkkinen:
Itse en enää kiinnitä huomiota virheisiin kun niitä tulee ihan solkenaan ja pisteitä melkein joka sanan perään.
Päivän lehteäkin kun lukee niin kyllä virheitä on jutuissakin. So what kuten sanotaan melkein joka asiasta :-))
Kirjoitin eilen terkkarin ylilääkärille sähköpostia, jossa oli kiitosta ja vähän muutakin. Ihme oli suuri kun varmaan puoli tuntia postin lähetyksestä, sain niin lämminhenkisen vastauksen, että koin suurta mielihyvää kun rohkenin kirjoittaa tuntemuksiani :-))
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta