Keskustelualueet > Vapaa keskustelu
9.4.2026 - Torstai
Jarmo:
-4,4 oli aamun kylmin.
Vähitellen [:60] tai ainakin valmisteluja että jaksaisi huomisenkin töissä...
Mesis:
Täälläkin oli pakkasyö, koska yksi mies raappi tuulilasista jäätä pois aamulla.
Mies kävi illalla vaihdattamassa kesärenkaat autoon. Sillä välin minä kokeilin kotona kesällä pitämiäni housuja. Ne olivat viime kesänä jo vähän piukat, mutta olivat talven aikana kutistuneet sen verran kaapissa, että pitää ostaa uudet :-))
Minni:
--- Lainaus käyttäjältä: Mesis - 09.04.26 - klo:21:04 ---Täälläkin oli pakkasyö, koska yksi mies raappi tuulilasista jäätä pois aamulla.
Mies kävi illalla vaihdattamassa kesärenkaat autoon. Sillä välin minä kokeilin kotona kesällä pitämiäni housuja. Ne olivat viime kesänä jo vähän piukat, mutta olivat talven aikana kutistuneet sen verran kaapissa, että pitää ostaa uudet :-))
--- Lainaus päättyy ---
Joop. Se on kyllä ihan surkeeta, kun nykyään tehdään kaikki vaatteet huonolaatuisesta, kutistuvasta kankaasta [XX] [:-DD] [:-DD]
Mesis:
On se ihan kamalaa :-)) [XX] :-))
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta