Keskustelualueet > Vapaa keskustelu

9.4.2026 - Torstai

<< < (2/4) > >>

telkkinen:
Kaikkea silmän iloksi ihmiset keksii kuten noita seinassä [:-)]

Kaunis kukkakuva Minniltä ja Mesiksellä nätit tulppaanit [:-)]

Käytiin kaupoilla, ihan hömppää ostamassa, tarkoittaa ei ruokaa. :-)) ihan naatti olo on.

Häviskö Mesiksen kukat jonnekin sillävälin kun kirjoitin?

Mesis:
Minni laittoi saman väriset tulppaanit kuin minä ostin (lauantaina tai sunnuntaina) Vien ne yöksi aina parvekkeelle, ja tuon ne aamulla sisälle, jolloinka ne ovat nupulla. Nätti on Minnin kuva.

Mesis:

--- Lainaus käyttäjältä: telkkinen - 09.04.26 - klo:12:33 ---Häviskö Mesiksen kukat jonnekin sillävälin kun kirjoitin?

--- Lainaus päättyy ---
Poistin kuvan, kun minulle se näkyi ihan poikittain olevan. Rajasin vähän alta ja päältä, niin nyt näyttää paremmalta

telkkinen:
Juu oli poikittain mutta eipä se kukkien loistoa minnekään vienyt :-)).   

Olen ennenkin kirjoittanut, että nyt eläissäni nautin kukista, en kuolemani jälkeen!

Jarmo:
Malja koneen reunassa on kasvojen reunaviivat [:-)]

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta