Keskustelualueet > Vapaa keskustelu
9.4.2026 - Torstai
telkkinen:
Kaikkea silmän iloksi ihmiset keksii kuten noita seinassä [:-)]
Kaunis kukkakuva Minniltä ja Mesiksellä nätit tulppaanit [:-)]
Käytiin kaupoilla, ihan hömppää ostamassa, tarkoittaa ei ruokaa. :-)) ihan naatti olo on.
Häviskö Mesiksen kukat jonnekin sillävälin kun kirjoitin?
Mesis:
Minni laittoi saman väriset tulppaanit kuin minä ostin (lauantaina tai sunnuntaina) Vien ne yöksi aina parvekkeelle, ja tuon ne aamulla sisälle, jolloinka ne ovat nupulla. Nätti on Minnin kuva.
Mesis:
--- Lainaus käyttäjältä: telkkinen - 09.04.26 - klo:12:33 ---Häviskö Mesiksen kukat jonnekin sillävälin kun kirjoitin?
--- Lainaus päättyy ---
Poistin kuvan, kun minulle se näkyi ihan poikittain olevan. Rajasin vähän alta ja päältä, niin nyt näyttää paremmalta
telkkinen:
Juu oli poikittain mutta eipä se kukkien loistoa minnekään vienyt :-)).
Olen ennenkin kirjoittanut, että nyt eläissäni nautin kukista, en kuolemani jälkeen!
Jarmo:
Malja koneen reunassa on kasvojen reunaviivat [:-)]
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta