Keskustelualueet > Vapaa keskustelu
31.10.2024 torstai
Mesis:
Voiko olla mitään niin nättiä kuin kissan penikat? [:34]
Telkkinen: Kumpi tuo nyt sitten on, kun sairaalalle olen menossa. Kai se kunnallinen on. Tämä fyssari, jonka kanssa puhuin, sanoi, että parempi kun menee noin pitkälle, että ei sitä oikein kunnolla saa vielä tässä vaiheessa kuntoutettua. -En tiedä, mutta kai hän tietää. Nyt se on ainakin niin kipeä, että turhaa on koittaa kättä vääntää mihinkään suuntaan. Kai se tästä...
telkkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Mesis - 31.10.24 - klo:11:55 ---Voiko olla mitään niin nättiä kuin kissan penikat? [:34]
Telkkinen: Kumpi tuo nyt sitten on, kun sairaalalle olen menossa. Kai se kunnallinen on. Tämä fyssari, jonka kanssa puhuin, sanoi, että parempi kun menee noin pitkälle, että ei sitä oikein kunnolla saa vielä tässä vaiheessa kuntoutettua. -En tiedä, mutta kai hän tietää. Nyt se on ainakin niin kipeä, että turhaa on koittaa kättä vääntää mihinkään suuntaan. Kai se tästä...
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän tuo julkiselta hoidolta kuulostaa. Ammattilaiset tietää miten hoidetaan ja milloin.
Minulla oli 7 viikkoa kipsi eli liian kauan. Hoitoon menin melko heti, tuttu fyssari kun oli. Hän käsitteli kipeää kättäni todella lempeästi. Nyt toimii varmasti hänen ansiostaan näinkin hyvin.
Kipeän käden kanssa on olemista. Miten sen aina tökkääkin johonkin ja auts kun sattuu [:30].
Jarmo:
Mesis:
Onpa herkkuja kurrelle [:-)]
Lainaus:"Kipeän käden kanssa on olemista. Miten sen aina tökkääkin johonkin ja auts kun sattuu". Se on juuri noin.
Kauan Sinulla olikin kipsi :-O. Miten lainkaan kestit tuon ajan, kun ei mikään homma luonaa?
Deb:
Tervehdys.
Täällä oli puolipilvistä ja hieman tuultakin päivällä.
Mittarissa nyt -5,9 astetta, että tulee viileä yö, jälleen.
Kun parina yönä on ollut pakkasen puolella ulkolämpötila.
Tänään on mennyt asioita hoidellessa ja ulkoilemassakin kävin.
Mukava, kun oli tyyntä ja hyvä ulkoilla.
Ei paljon mitään ole luonnossa enää näkynyt muutama hassu kukka vielä tien varressa jollain lailla kukassa.
Lintuja muutamia lennellyt pihapiirissä, mm. tinttejä, närhiä ja korppeja taivaalla lennossa.
Tästä vaan talvea kohti pikku hiljaa...
Hyvää torstaita toivotaan kaikille! [:46]
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta