Keskustelualueet > Vapaa keskustelu

28.9.2024 lauantai

(1/6) > >>

Mesis:
Huomenta!  [:-)]

Voihan kökkö!
Pitää lähteä päivystykseen. Hain illalla jääkaapista, tai oli tarkoitus hakea  tuorejuustopurkkia. Nousin jakkaralle, mutta en päässytkään, vaan tulin vauhdilla taakse päin. Löin pääni kaapin oveen ja otin ilmeisesti kädellä lattiasta tukea. Vasen käsi sattui niiiiiin kamalasti että ihan heikotti. Viimeksi laitettiin 7 tikkiä päähän, kun harrastin samanlaista kiipeilyä. nyt on vasen käsi turvoksissa ja kipeä. Enkö minä koskaan opi. No nyt opin, että jakkaralle ei saa nousta.

Jarmo:
Aamua

ja Mesikselle peukkuja lääkärikäynnille. Ei kiva aamun aloitus.

Tarkkana liikenteessä

Sade alkaa loppumaan täällä.

telkkinen:
Huomenta!

Vettä sataa ja on satanut koko yön.

Onpa huvittava kuva Jarmolta [:-)]

Voi Mesis mikä vahinko on sinulle käynyt. Toivottavasti ei käsi ole murtunut eli tarvii kipsata jos nyt yrittää jotain lohtua asiasta hakea. Lastalla selviäisit [:72] [:34]

Itse en uskalla kiipeillä missään, toki voihan sitä vaikka maton ym.reunaan kompastua että vahingoista juuri paljon sattuu kotona.

Levollista päivää kaikille [:-)]

Jarmo:
sadevaatteet pyörän laukkuun ja päiväkierrokselle [:42] [:59]
Lämmintä ei taida tänään missään vaiheessa tulla kun joku +10...+12 [:-(] [:-(]

TiinaS:
Toivottavasti tosiaan Mesiksen käsi ei ole murtunut koska se haittaa normaalia toimintaa pitkään.

Aina kun minä kiipeän keittiöjakkarallekin niin hirvittää, että jos sieltä putoaa. Olenkin miettinyt, että pitäisi hommata sellainen keittiöjakkara missä on nousutuki, se toisi turvaa.

Mutta sitä jäin miettimään, että kuinka korkea jääkaappi teillä on jos sun tarvii nousta jakkaralle ylettyäksesi  :-O

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta