Keskustelualueet > Linnut

Valkopäätiainen lähestyy...

<< < (2/92) > >>

Erkki K:
Mese hei, tänään on nähty Sallassakin valkopäätiainen! Kohta se on ruokinnallasi! :-))
Maassamme nyt ainakin kolme valkopäätiaista, Oulussa, Kuusamossa ja Sallassa. :-))

makele:
Joku on nähnyt pihabongauksessa valkopäätiaisen... melko munkki  :-))

mese:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki K - 28.01.07 - klo:20:19 ---Mese hei, tänään on nähty Sallassakin valkopäätiainen! Kohta se on ruokinnallasi! :-))
Maassamme nyt ainakin kolme valkopäätiaista, Oulussa, Kuusamossa ja Sallassa. :-))

--- Lainaus päättyy ---
Vau! Nyt silmät sikkaralle heti aamusta! [:-DD] Jaa, näkyi olevan Niitselyksessä, Kuusamon rajalla melkein...ja minun naapuri nähnyt!

Parus Major:
Joko mese kävit katsomassa, ihailemassa? Kaunis on lintu. Olisipa hieno lisä tännekin ruokinnalle muiden tiaisten lisäksi. Ihan mahdollista. :-))

Ei siitä niin kauan ole kun ei ollut partatiaisesta/viiksitimalista tietoakaan ja nyt niitä on jo monessa paikassa.
Olen niin onnekas, että olen nähnyt myös pussitiaisen... kyllä tuo valkopäätiainenkin olisi mukava joskus nähdä [:-)]

mese:
En käynyt...nyt tietäisin paikankin, on melekein sukulainen vielä...pitäsköhän lähteä katsomaan. Matkaa vain on turhan pitkästi. 120 km tulis mutkin. Pakkanen haittaa hyvää hommaa, jos odottelisi että niitä tulisi useampia, kun todennäköisesti tämä on eri lintu kuin Kuusamon lintu...eli enemmänkin voi olla liikkeellä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta