Info > Tuki ja kehitys
Gallupeille, kysymys- ja sanaleikeille yms. oma osio?
inke:
Mä aattelinkin,että pitäs järjestää gallup gallupeista,kun aamusella kirjoitin tuosta toisen osion mahdollisuudesta.
Vapaa-osiota olisi paljon helpompi selata ja löytää sieltä kiinnostavimmat,kun gallupit olis vaikka nyt testi-osiossa,jos uutta on hankala tehdä.
Eikös apulainen vois siirtää gallupit muualle. [:-I]
Tiina:
Mun mielestäni noi olemassaolevat gallupit ja leikit ym. saa olla siellä missä ne nyt onkin, eli vanhoja ei tarvitsisi siirrellä mihinkään, se olisi luultavasti ihan liian iso työkin.
Ja testi-osio taas on mun mielestä ihan väärä paikka gallupeille. Mutta jos se on mahdollista laittaa uusi aihealue, on se sitten Leikkikenttä tai Hiekkalaatikko nimeltään, se olis hyvä juttu.
Sus:
Ihan oikeita GALLUPEITA on loppujenlopuksi aika vähän mielestäni, toissailta oli poikkeus, kun kyselyjä purskahti liikaa.
Jatkuvasti pyörivät sanaleikit taas ovat ne, joiden väleistä on hiukka vaikea löytää varsinaisia viestejä, kun niitä sanaleikkiviestejä tulee jatkuvana "solkena". Mutta ihan miten vaan. Voihan gallupitkin olla siinä osiossa, se pitää sitten määritellä jotenkin, että "gallupit, sanaleikit yms."
Jos Gallupit laitetaan sinne leikkiosastoon, niin huomaako ihmiset ne? Hukkuuko gallupitkin sitten sanaleikkien sekaan... Minusta gallup ja sanaleikki on täysin eri asia. Esim. mun viimosin kysymys minkä tyyppistä tietokonetta ihmiset käyttävät ei tavallaan mitenkään sovi jonnekin leikkeihin... Kun oon sitä ihan vakavana ja tiedonhaluisena kysynyt tässä uutta konetta harkitessani ja sen tyyppiä miettiessä.
Tiina:
No tietysti ns. "asialliset" gallupit kuten juuri tietokone tai valokuvausaiheiset voivat olla omissa osastoissaan. Tarkoitin lähinnä näitä leikkimielisiä gallupeja, kuten Minkälaista hattua käytät talvella-gallup yms. [:-)]
Sus:
Mä oon miettinyt mikä KÄYTÄNNÖN ero tulis olemaan, jos oma osio perustetaan. Sen jälkeenkin sanaleikkirimpsut näkyvät kohdassa "tuoreimmat viestit" ja kohdassa "näytä viimeisen käyntini jälkeen tulleet viestit". Vapaa-keskustelu -alueelta poistuisi sanaleikit, eli käytännössä sieltä poistuu vain kolmisen (kolmeko niitä nyt pyörii...) otsikkoa, eikä muuta.
Ihmisillä voi nyt olla mielikuva, että ne rimpsut "poistuu silmistä" tällä konstilla, mut eihän ne poistu. [:-I] Kannattaa miettii tarkkaan... mut eiks se näin menisi? Aattelen vaan, ettei se uuditus nyt loppujenlopuksi ois turha, kun ei se Kaitsullekaan varmaan ihan pieni homma ole lisätä uusi osasto.
En siis ole ollenkaan uutta osastoa vastaan, mietin vaan mitä se käytännössä muuttaisi. [:-)]
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta