Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varisten matkassa  (Luettu 70 kertaa)

Sinisorsa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 004
Varisten matkassa
« : 17.05.08 - klo:20:09 »

Puolisen tuntia sitten kävelin kotiin parhaan ystäväni synttäreiltä, ja mun edessäni käveli tyttönen, jolla oli kaksi mäyräkoiraa talutettavana. Sanoin, että on hienoa nähdä hyvin kasvatettuja koiria kuljetettuna ja varsinkin vapaana. Tyttö sanoi mulle, että ole sinä hiljaa, äläkä häiritse minua, kun et ymmärrä luonnon ja koirien päälle yhtään mitään. Siinä samassa mun  eteen ilmestyi kun tyhjästä jalkojen juureen tuttu varispariskunta raakkuen (jota olen ruokkinut ympäri vuoden noin viisi vuotta), ja mä sanoin tytölle, että missä on  ne sun  kunnon ja pyyteettömät kaverisi, ja se täydellinen luottamus, tässä on minun? Tyttö ei sanonut yhtään mitään vaan häippäs jonnekin häpeissään mitään sanomatta minulle.  :-)

Muutenkin tuntuu tällä hetkellä erittäin pahalta, koska en ole nähnyt tuttua suosikkipuluani pariin viikkoon(neljä vuotta olen ruokkinut ympäri vuoden); ainoastaan pulun höyheniä ison kasan näin  lenkkipolulla.   [:-(] Ja viime keväänä tän urospulun jalkaan tosiaankin oli tarttunut jonkin verran kalastajalankaa, ja se menetti neljästä varpaasta kaksi. Yritin useasti  haavilla saada sen kiinni, että saisin  langan poistettua mutta en onnistunut siinä.  [:-(]

Em. tapahtuma vain vahvisti sitä, että pidän edelleen "minun" lintujeni puolta jatkossa vielä kovemmin, ja jos multa kysytään ruokkimisesta (miksi teet näin ja niin?) tai jostain muusta asiaan liittymättömästä  jotakin tai mua komennetaan/"valistetaan", niin vastaan:" Ei kuulu teille". Pahimassa tapauksessa tönäisen  kyselijät järveen.   :-))

Ja juuri kun kaikki oli menossa OK tänä keväänä,  sillain että se mun viime vuonna ruokkimani lokkiurostuttavuus ilmestyi maisemiin, niin sen kaverilla ei ollut räpylöitä lainkaan.  [:-(]

Viime keväänä oli myös lokki ruokinnalla, jolla oli ylä- ja alanokka ristissä, ja maasta se ei kyennyt siksi syömään mitään ,ainoastaan vedestä.
« Viimeksi muokattu: 17.05.08 - klo:21:09 kirjoittanut Sinisorsa »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.256 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.