Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Talvikuvia  (Luettu 485 kertaa)

Mutunen

  • Seniori
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 319
Talvikuvia
« : 29.11.08 - klo:01:52 »

Onko tuollaisen pönttökameran siirtäminen talviajaksi esimerkiksi lintulaudalle mahdollista, niin saatas katella vipinää.
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: Talvikuvia
« Vastaus #1 : 29.11.08 - klo:02:17 »

Vastaampa Sullen Mutunen, vaikken asiantuntija olekkan. Kas mulla on sellanen neljän kameran valvontakamerajärjestelmä, minkä saa kyllä netinkin kautta katteltavaks, mut ne kemerat on sisäkämeroita ja miä en sitä asennushommaa oikee hallitte, nin meneevät vähä mulla siin mieles hukkaan. Ei sillä ettenkö miäki niil täs ympäristös voi sil kailellaist hommelia seurailla, kunhan tähtäilen kamerat vaa oikeisii suuntii. Sehä ei niitä siirtelemästä estä, mut ulkokuvauksee niit voi käyttää vaa ikkunan läpitte ja mullon sellanen käsitys, ettäku tuo vaa lintiruokalan ikkunalle, nin melkopa vierastä voi touhua seurailla.
Onhan mulla toi lintupönttöki tos parvekkeella 20 sm ikkunasta ja yhtenä kesänä siit pari poikasta selviyty maalimallekki. Yhden kameran olen ovisilmäks värkänny ja yks vahtii mun autoa parkkipaikalle makkarin ikkunasta ja viimisellä tähtäilen pitkin Mäkitorpantietä, millon itään- millon läntee päi.
Nyttenkun on toi putkiremonttivirma saanu työsä päätöksee ja saan huoneeni avaimen niilt pois, nin saattasin tosta koko roskasta ihan kohtuu hintaa luopuakki. Käytin sen viimekesän Saksassa valmistajalla täyshuollossa ja antovat ihan uudet tunnukset ja salasanat jälkikatselun koodeiks.

Nytpä vielä kokeilen saanko siit mitää mainintaa tähä vaik linkin kautta.

http://www.pohjolanturvapalvelut.fi/product/15/02/ef_powerplex-edr400/b01.jpg

http://www.pohjolanturvapalvelut.fi/product/15/02/ef_powerplex-edr400/b01.jpg

että tämmönen tappaus.

http://www.pohjolanturvapalvelut.fi/product/15/02/ef_powerplex-edr400/b01.jpg

No hitto, nin tumpelo olen etten saa siit sit koko esittelyä, mut auttasko joku, ku miä tieän,
et kummiskin joku teist saa ton koko helapskan näkysälle, kaikkine ominaisuuksinee!   [:-(]
« Viimeksi muokattu: 29.11.08 - klo:02:33 kirjoittanut Veke 12v. »
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Talvikuvia
« Vastaus #2 : 29.11.08 - klo:05:41 »

Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: Talvikuvia
« Vastaus #3 : 29.11.08 - klo:09:47 »

Kiitos yrityksestä Evis, ei kuitekka tosta Sun kuvastaka irtoo se koko koneen esittely!   :-O
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 191
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Talvikuvia
« Vastaus #4 : 29.11.08 - klo:09:53 »

On mahdollista, kunhan vaan linssi pysyy puhtaana niin ei ole eroa kuvaako kamera pönttöä vai ulkoilmaa. Syksyllä pönttöä puhdistaessa en sammuttanut kameraa vaan annoin sen olla päällä ja ottaa muutaman maisemakuvan, kun vaan muistaisi missä kuvat jos eivät ole jo roskiksessa...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.208 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.