Keskustelualueet > Kasvit

posliinikukka

<< < (2/4) > >>

Pyyhältäjä:
Tulee varmaan hienot kukat, kunhan nuput avautuvat. Nuppuinakin jo ovat kauniita ja näyttävät aivan tähtikukilta  [:-)]  [:43]

iipa:

Tää on ihana kukka, kukat kestää niin kauan, jo pari viikkoo on kukkinut

Mesis:
Ja kukat ovat niin äärettömän kauniita.

Pyyhältäjä:
On niin tosi hienot kukat ja noin paljon yhdessä kasvissa  [:-)] Tietää pitkää kukintaa, jos jo ensimmäisetkin on pysyneet kukassa pari viikkoa.

-muru-:
Kaunis onkin tämä iipan posliinikukka laatu. Minulla on se tavallisempi. Voimakkaasti tuoksuva.
Se on nyt niin iso että otin joulun jälkeen siitä pistokkaita. Nyt jo yksi uusi lehti on tosi iso, eli hyvin on juurtunut.
Tuolla kukalla on niin suuri tunnearvo minulle etten ole voinut sitä heittää ulos pihan perälle pakkaseen kuten Mika ehdottaa.
Sen alkuperäinen emo minulla oli toistakymmentä vuotta. Jäi sitten entiselle miehelle kun oli niin iso. Tämä minun isoni nyt on siitä kasvatettu äidilleni jolta perin sen taas hänen nukuttuaan pois.
Jännää että äidillä ollessaan varmaan kymmenisen vuotta melkein, se ei kasvanut kuin pari, kolme lehteä. Mutta ei kuollutkaan.
Sitten minulla nyt kasvanut niin isoksi ettei oikein mahdu enää. Tälläkin jo ikää reilusti yli parikymmentä vuotta.

Ei kukaan haluaisi komeaa posliinikukkaa  [:-I] 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta