Keskustelualueet > Eläimet

Tipsu, Kaijapasilan yorkki

<< < (2/35) > >>

Mesis:
Ihana Tipsu synttäriherkun kimpussa. Kiva kurre. Harmi, että "laihtui" niin nopsaan  :-))

Minni:
Aivan ihana  [:36]

Deb:
On tosi söpö pikku koira, Tipsu! [:-)]

Ihanat kuvat! [:-)]

telkkinen:
Vähäks mä oon ihana [:-)] niin kyseessähän on terrieri joka tuhoaa kaikki lelut. Nimimerkillä kokemusta on.  [:-)]

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: telkkinen - 30.05.16 - klo:11:03 ---Vähäks mä oon ihana [:-)] niin kyseessähän on terrieri joka tuhoaa kaikki lelut. Nimimerkillä kokemusta on.  [:-)]

--- Lainaus päättyy ---

Oikeastaan melkein eka rikottu lelu! Yhden narulelun heitin pois, mutta sehän on tarkoitettukin purettavaksi... Vai onko?  [:-DD]
Pentuiässä rei'itti Pasin tennarit. Yksi matto meni silpuksi. Niin ja availi viinipullojen kapseleita valmiiksi, kun oli viinipulloteline lattialla.

Ajoittain purkaa hiukan mattoja, mutta ollaan kyllä selvitty helpolla.
Oppi yö-sisäsiistiksi 3,5kk ikäisenä, kun alkoi nukkua meidän kanssa sängyssä. Pidetään kyllä edelleen paperit suihkun alla, kun se hätä saattaa yllättää vaikka kesken syömisen, eikä tuo osaa pyytää ulos. Kipaisee paperilla ja takaisin syömään. Sillä tulee aina olemaan suihkun alla luvallinen paikka. Toivottavasti oppii sen Suomessakin.

Joku mukava ihmis- tai koiravieras saattaa aiheuttaa vahinkoja.

Käytiin eläinlääkärillä äsken ottamassa ekinokokki-lääkitys Suomeen paluuta varten. Se pitää ottaa 1-5 päivää ennen maahantuloa. Tipsu painoi nyt 2,55kg. Se varmaan jää aika pieneksi.
Nyt, kun turkki on lyhyt, on helppo seurata, ettei se pääse lihomaan.

Nätisti antoi eläinlääkärin leikata kynnet. Täällä kotona on aina hirveä rimpuilu.  [HOT]

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta