Info > Käyttäjien esittelyt

Matkijalintu

(1/3) > >>

Matkijalintu:
Tämmöistä olen kirjoitellut eräällä foorumilla:

Siirtolainen jo vuosikymmenien takaa. Suomesta rakkaana muistona jäänyt ainakin kieli. Kieli on koti, sanotaan.

Bongarinurani on alle 5 vuotta, joten Suomen lintuja on listallani vähän, nekin Islannista ja 2 Ruotsista.

Kirjoituksiani:
http://lukunurkka.etusivu.net/terontorvest.php

osa on julkaistu toisella etunimelläni Floridassa Amerikan uutisissa. Levikki lienee 2000.

Kuvassa vaimo, tytär 11 ja poika 14

ei nyt erikoisempia bongareita, poika pari kertaa tullut. Suomenkielen alkeiskurssia olen pitänyt lapsille, käyvät myös kielileirillä kesällä.

Tässä olemme Islannissa, olen oikealla.


Matkijalintu ruokkii poikasta avatarissani marjalla.

Sus:
Heips Matkijalintu!

Kiva että sinäkin löysit tänne uuteen Pönttölään. Olipas sinulla mielenkiintoista juttua esittelyssäsi, kävin jo pakinakokoelmastasi lukemassa "Pakinoinnin sietämätön keveys" -jutun. Mukava lukea suomalaisen jenkkiläisen näkökulmia suomalaisista ja ruotsalaisista.  [:-)] (Vai on suomalaisia vaikea naurattaa...  :-)) ja ovat vakavia... hih... no, onneksi löysit tiesi tänne Pönttöön!  [:-DD] )

Täytyy lukea lisää noita pakinoitasi... Kiinnostaa kovasti, itsekin olen nuorena ollut siellä USAssa vuoden.

Mistä muutes matkijalintu on saanut nimensä? Siis tarkoitan sitä varsinaista lintua.  [;-)] Mitä se matkii?

Tervetuloa uuteen Pönttölään!

Jenna:
Matkijalintu

Tervetuloa  [:5]

Mesis:
Tervetulotoivotukset Matkijalinnulle. [:-)]

Matkijalintu:

--- Lainaus käyttäjältä: Sus - 20.08.06 - klo:11:20 ---

Täytyy lukea lisää noita pakinoitasi... Kiinnostaa kovasti, itsekin olen nuorena ollut siellä USAssa vuoden.

Mistä muutes matkijalintu on saanut nimensä? Siis tarkoitan sitä varsinaista lintua.  [;-)] Mitä se matkii....

--- Lainaus päättyy ---
Matkijalintu matkii muita lintuja, ne voi jopa tunnistaa. Lainattuja lauluja tulee aina kolmen sarjassa. Mitä enemmän se osaa lauluja, sitä vakuuttavampi uros se naaralle on.

Jos se ei löydä paria, koiras laulaa viikkokaupalla, läpi yön.

englanniksi
http://en.wikipedia.org/wiki/Northern_Mockingbird

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta