Muut aihealueet > Kilpailut

Ehdota/äänestä valokuvakisan aihetta

<< < (2/55) > >>

mese:
jää
lumi
metsä
kaupunki
loma

Sus:
"Taidekuva" [:-)]

Tiina:

--- Lainaus käyttäjältä: Sus - 15.11.07 - klo:10:02 ---Mä muutes MUISTAN, että Tiina ehdotti jo kerran aihetta "rumuus", jonka jälkeen joku mietti sitä "luonnon ja ihmisen kohtaaminen".
--- Lainaus päättyy ---

Joo, tämä oli se yks idea kerran ja toi ideasta jalostettu versio "luonnon ja ihmisen kohtaaminen" on mun mielestä hyvä aihe.

Sitten yks kiva aihe olis joku kaupunkiin ja kaupungin valoihin liittyvä juttu.   [:-)]

Mun mielestä toi "vapaa aihe" on liian laaja, tulee niin paljon eri tyyppisiä kuvia joita on vaikea laittaa samalle viivalle.

Mali:

--- Lainaus käyttäjältä: Sus - 15.11.07 - klo:09:41 ---Kisojahan on kuukausittain "vain" kolme :-))
--- Lainaus päättyy ---
Mikä estää laittamasta neljää skabaa? [:-DD] Linnut ja vapaa-aiheinen olis ne vakiot.

talvi
kevät
uusi vuosi
joulu
kasvit ja/tai puut
rakennukset
eläimet
yöllä otetut kuvat
muokatut



kati:
Neljää kisaahan on joskus heitelty  [:-DD] ideana, mutta siinä taitaa olla hiukka liikaa. Kuvakoosteiden tekijälle eli Pyrikselle liikaa työtä aineskin. Joskus joinakin kuukausina on neljäs kisa ollut ylimääräisenä, esim. juhannus tai joulu. Mutta ei joka kuukausi eikä tule varmaan jatkossakaan olemaan  [:-DD]

Itse pidän siitä, että on linnut ja vapaa-aihe. Viimemainitusta siksi, kun se ei sido liikaa, vaan voipi rätkästä minkä kuvan vaan  :-)) . Kun aina ei aihepiiriin sopivaa tahdo millään saada sopivaa kuvaa.

Hui-kisaa kannatan  [:-DD] (sehän voisi olla vaikka hammaslääkärin tuoli  [:-DD] )

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta