Keskustelualueet > Vapaa keskustelu
Ampparisotaan!!!
Rouva Hömötiainen:
Eihän ne minuakaan häiritse! Mutta kun jotkut asukkaat ovat niin hysteerisiä. Ja huoltoyhtiö oli laittanut karmeat varoitustaulut seinille! VARO AMPIAISIA!
Lietsotaan turhaa hysteriaa, mutta kun tässä nyt on sälytetty vastuu hallitukselle, niin....
Risto:
--- Lainaus käyttäjältä: Rouva Hömötiainen - 18.08.06 - klo:16:33 ---Risto - tarkoititko todella parissa tunnissa?
--- Lainaus päättyy ---
Näin minä ainakin olen saanut kaikki pussiin.
Ensimmäinen pesä oli oven päällä ja toinen tulevan rakennuksen perustuksen paikalla, siis maapesä.
viirunen:
Risto - eikö ne ampparit sitten siinä vaiheessa kun pitää ottaa pussi pois imurista, hyökkää kimppuun? Vai kuolevatko imuvaiheessa?
Risto:
--- Lainaus käyttäjältä: viirunen - 18.08.06 - klo:16:36 ---Risto - eikö ne ampparit sitten siinä vaiheessa kun pitää ottaa pussi pois imurista, hyökkää kimppuun? Vai kuolevatko imuvaiheessa?
--- Lainaus päättyy ---
No, kyllähän siinä pitää nopsaan ottaa se pussi ja heti paiskata tukko siihen reikään, etteivät tule päälle.
Sitten jollain tavalla pitää tappaa ne. Minä olen heittänyt molemmilla kerroilla pussin nuotioon.
Jani:
Kauhea kohtalo Riston ampiaisilla, hyötyeläimiä nekin on
tietenkin jos todella on haittaa pakko hävittää. Oisit vienut pussin johonkin metsään ja suuaukko vapaaksi ja heti karkuun [:-I]
Rva Hömötiainen: turhaan talossa hysterisoivat, niinkuin täällä Oulussa noista linnuista. Ei ne pistä jo ei häiritse tai juoksentele siinä pesän lähellä,rauhassa kulkee ohi vaan. Laita lappu että kulkekaa rauhallisesti ja älkää olko hysteerikköjä
[:-I]
Kiinteistö huoltohan on omiaan pesän tuhoamaan jos todella haittaa muita asukkaita!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta