Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uutisarkisto  (Luettu 1869 kertaa)

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Uutisarkisto
« : 02.09.06 - klo:01:51 »

Päsivun uutiset arkistoidaan tänne:

24.9.2006 - Foorumiohjelmisto päitivetty uusimpaan versioon: 1.1 RC3
20.9.2006 - Avattu uusi alue, "Ilmoitustaulu".
2.9.2006 - Linnut-alueen alle lisätty alakategoria "Pysyvät aiheet" erilaisia pinna- yms. listoja varten.
1.9.2006 - Kilpailut-alue on avattu tutustumista varten. Alue löytyy etusivun alaosasta.  Tervetuloa!
17.8.2006 - Aluemuutos. "Testi ja tuki" jaettu kahdeksi: "Testi" sekä "Tuki ja kehitys". Tavoitteena erottaa pelkät "testiräpellykset" asiaviesteistä.
14.8.2006 - Uusi foorumi avattu koekäyttöön.

« Viimeksi muokattu: 02.10.06 - klo:11:51 kirjoittanut Kaitsu. »
Kirjattu

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera

Pönttöfoorumin ohjelmisto päivitettiin tänään tuoreimpaan versioon. Päivityksen jälkeen on tullut lukuisia kyselyitä ja yhteydenottoja oman sähköpostiosoitteen näkyvyydestä. Tässä kohtaa päivitys onkin sisältänyt korjauksen edelliseen versioon. Version 1.1 RC3 dokumentaatiossa mainitaan:

Users will now be able to see their own hidden email address on the profile summary page.

Tämä tarkoittaa sitä, että ne käyttäjät, joiden sähköpostiosoite on piilotettu, näkevät sen nyt jäsenluettelossa ja omissa viesteissään. Kukaan muu sitä ei edelleenkään näe.

Voit tarkistaa oman osoitteesi näkyvyyden seuraavasti:

1 - Kirjaudu foorumiin.
2 - Klikkaa foorumin yläpalkista "PROFIILI"
3 - Klikkaa sivun vasemmasta laidasta "Perusasetukset"
4 - Laita rasti ruutuun Piilota sähköpostiosoite muilta, mikäli haluat piilottaa oman sähköpostiosoitteesi näkymisen muilta käyttäjiltä. 5 - Mikäli ruudussa on jo rasti, osoitteesi on piilossa eikä näy muille käyttäjille.

Käyttäjät saavat itse valita, näytetäänkö osoite muille käyttäjille vai eikö näytetä. Ylläpidolle osoitteesi näkyy aina.

Ystävällisin terveisin, Pönttöfoorumi ylläpito.

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.177 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.