Keskustelualueet > Valokuvaus
Mitä muistikortteja käytätte...
mese:
--- Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 07.10.07 - klo:02:00 ---Mahtuu jonkinverran kuvia kun koneelle siirto on [:-I] hakusessa ..... [HUH] [IDIOT] [HUH]
--- Lainaus päättyy ---
ettäkö yhtään kuvaa et ole siirtänyt koneelle? eikö kameran mukana tullut ohjelmaa, jolla kuvat voi siirtää koneelle käsittelyä varten... :-O
hippiäinen:
--- Lainaus käyttäjältä: mese - 11.10.07 - klo:19:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 07.10.07 - klo:02:00 ---Mahtuu jonkinverran kuvia kun koneelle siirto on [:-I] hakusessa ..... [HUH] [IDIOT] [HUH]
--- Lainaus päättyy ---
ettäkö yhtään kuvaa et ole siirtänyt koneelle? eikö kameran mukana tullut ohjelmaa, jolla kuvat voi siirtää koneelle käsittelyä varten... :-O
--- Lainaus päättyy ---
Tuli tuli ohjelma kameran mukana ... [:-I] ... mutta kun ... ei ole ... [:-I] ... ehtinyt perehtymään siihen tai sitten on saamaton eikä saa aikaiseksi .... tumpelo mikä tumpelo ... [NUT]
mese:
--- Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 11.10.07 - klo:21:35 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Tuli tuli ohjelma kameran mukana ... [:-I] ... mutta kun ... ei ole ... [:-I] ... ehtinyt perehtymään siihen tai sitten on saamaton eikä saa aikaiseksi .... tumpelo mikä tumpelo ... [NUT]
--- Lainaus päättyy ---
ok.. :-))... :-)) [:-I] mä voin neuvoa...
hippiäinen:
--- Lainaus käyttäjältä: mese - 11.10.07 - klo:21:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 11.10.07 - klo:21:35 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
ok.. :-))... :-)) [:-I] mä voin neuvoa...
--- Lainaus päättyy ---
Katsos kun joskus olen pikapikaa vilkaissut ohjekirjasta sitä juttua ja on tuntunut että siinä on niin monenlaista jutskua, käsketään tehdä sitä sun tätä ja sitten tuntuu kuin teksti olisi pieniä muurahaisia vilistämässä ..... :-)) (hidas hämäläinen satakunnasta :-)))
Sus:
Mun ei tarttennu sitä kirjasta lukeakaan, kun tietsikkakorjaaja tuli paikalle (kun kone ei suostunut lataamaan sitä ohjelmaa) niin hää samantien näytti mulle suit sait kuinka kuvat kamerasta siirretään koneelle. Muutenkin opetti mua käyttämään kameraa. Oli vähä niinku onni onnettomuudessa. :-))
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta