Keskustelualueet > Vapaa keskustelu

Käsi- ja puhdetöitä

<< < (3/486) > >>

ullu:

--- Lainaus käyttäjältä: Lentsu - 30.08.06 - klo:10:54 ---Toinen intohimo on ristipistotyöt. Niitä on tullut tehtyä sekä valmispakkauksista, ruutumalleista että ihan itse suunnitellen.
--- Lainaus päättyy ---

Meillä on sitten samansuuntaisia intohimoja :-) Ristipistoja minäkin olen tehnyt jonkun verran.

--- Lainaus --- Pieni osa töistä on jäänyt kotiin; pitäsköhän niistä ottaa kuvat [:-)]
--- Lainaus päättyy ---

Ilman muuta pitäisi ottaa kuvat ja laittaa näytille!

Mun tekeleistä löytyy kuvia Korullan kuvagallerista www.korulla.net Ristipistoja ja lasihelmijuttuja siellä on eniten, mutta jotain neulottuakin löytyy ja onnittelukortteja ja sen semmoisia. KORJAUS... neuleita ei olekaan juuri mitään muuta kuin huovutetuissa jotain. Pitäisi kuvata. Eivät kehvelit itse loikkaa kuviksi sivuille :-D

Kaarin:
Aikanaan on minunkin tullut tehtyä revinnäis- ristipisto- ja kanavatöitä.  Olen virkannut paljon pitsejä, kutonut villatakkeja, lastenvaatteita.  Ommellut vaatteita.  Tehnyt hattuja, nahkatöitä ym.
Nyt ei mitään!!  Onko laiskuutta, vai mistä ihmeestä tällainen saamattomuus johtuu?? [:-I] [:´(]

Kaarin:
Onpa Ullu tehnyt kauniita koruja. :-O [:-)] [:-)]  Hintoja ei ollut.

ullu:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 30.08.06 - klo:17:07 ---Onpa Ullu tehnyt kauniita koruja. :-O [:-)] [:-)]  Hintoja ei ollut.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos  [:-)] Hintoja ei noissa kuvagallerian töissä ole kun ne on jo joko myyty tai tehty alunperinkin ihan vaan omaksi iloksi tai lahjaksi. Eipä Korullalla nyt paljoa myytävää olekaan, äitiyslomaa viettelen ja teen käsitöitäkin lähinnä vaan omaksi iloksi. Nyt on just puikoilla hattu Pitkätossulle.

anja:
Taitavaa porukkaa täällä! Näitä käsintehtyjä juttuja on ilo katsella! [:-)] [KIPPIS]

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta