Keskustelualueet > Eläimet

Arvuuttelua, mikäs tästä on mennyt?

<< < (3/4) > >>

Pihalintu:
......kanootti meni .... /   hoh siis -- korjaus piisamikanootti

Marle:
Piisamirotta [:-)]

terttukaarina:


Tässä tulee piisami.

Töyhtis:
Vautsi kun kiva kuva...ja puhdasta vettä :-))

Henri:
Piisami oli uintilenkillä!  :-)) :-))

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta