Keskustelualueet > Eläimet
Arvuuttelua, mikäs tästä on mennyt?
Pihalintu:
......kanootti meni .... / hoh siis -- korjaus piisamikanootti
Marle:
Piisamirotta [:-)]
terttukaarina:
Tässä tulee piisami.
Töyhtis:
Vautsi kun kiva kuva...ja puhdasta vettä :-))
Henri:
Piisami oli uintilenkillä! :-)) :-))
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta